פורסם 2016 באוקטובר 239 שנים הפך גוטה. הפוך. אם לא היית קונה לוגיטק לא היית נדרש לשירות לקוחות.......... אולי פעם מזמן היה להם ציוד אמין. לא היום.....
פורסם 2016 באוקטובר 239 שנים הערך של לוגיטק כחברה שמייצרת מוצרי איכות ירד בעיני במאות אחוזים במשך השנים. יש לי עד עכשיו עכבר חוטי(שבקושי עובד) עם בעיה סדרתית שגורמת לחוט להסתבך ולהיקרע. וזה קרה יחסית מהר אחרי הקניה. עד עכשיו מוכרים מקלדות אלחוטיות עם בעיות שידור. ואפילו לא מכניסים תמיכה בתוכנה שלהם לביטול מקש הSLEEP. כמה פעמים נלחץ בטעות וגרם לי עוגמת נפש? תכפיל בכמות הלקוחות שזה קרה להם. ולמה אין תמיכה? סתם!!!! כי מישהו סימן X על התמיכה לדגמים הזולים בפונקציות ה"מתקדמות" שקיימות בתוכנה למוצרים ה"יותר טובים". אותי הם הפסידו. ולא, מעולם לא פניתי לשירות לקוחות שלהם להתלונן. אולי הייתי צריך. אבל אני לא מצפה מהם לכלום. אם הם רוצים את טובת הלקוחות שיכניסו תמיכה בתוכנה לביטול מקש הSLEEP, ושיפסיקו למכור מקלדות עם בעיות שידור(בכל מרחק ומיקום).
פורסם 2016 באוקטובר 239 שנים ASI פשוט לא קולט שחברה מסוגלת לשתף פעולה עם חברה שמתחרה בה. הוא לא קולט ששני מסכים שמשתמשים באותו הפאנל שיוצר על ידי אותה ספקית יכולים להיות בעליי איכות שונה על פי דרישות שונות. הוא פשוט לא קולט הרבה דברים ומנסה לחשוב שכל הזמן מרמים אותו, ויש קונספרציה לעשות הכל יותר יקר בכוונה ועובדים על כולם. החשיבה שלו היא מוגבלת, אנא עיזרו לו להבין בזה שתסבירו לו יותר לאט.
פורסם 2016 באוקטובר 239 שנים אתה פתאטי. עושים לך דיסלייק אחד ואתה קופץ לשנאה ממוקדת כמו פסיכופת והופך לסטוקר סדרתי. אם לא הייתה לך כזאת הנאה חולנית מלהציק לאחרים הייתי מרחם עליך.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.