לשדרג את הסלון בזול: מיני מחשב חזק במחיר קטן - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לשדרג את הסלון בזול: מיני מחשב חזק במחיר קטן


Milford Cubicle

Recommended Posts

בדף המבצעים הנוספים (הקישור התחתון בכתבה) יש עוד הרבה מוצרים דומים במחירים דומים, כמו ה YOKA KB2 שעולה כמה דולרים יותר אבל מציע 32GB, שלט יותר מרשים ואנטנה. לא יותר שווה? נראה שמבחינת חומרה הם זהים. האם אחת מהחברות האלה ידועה בתמיכת תוכנה עדיפה? נראה לי שהתוכנה (ה ROM) מהווה את ההבדל העיקרי בין כל המכשירים האלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Ymac

אטמוס ו-DTS:X

אטמוס ובטח ש-DTS:X יש היום לבערך 0.01% מהמשתמשים, בטח לקהל היעד של המוצרים בסגנון הזה.

לרובם גם לעולם כנראה לא יהיה, כי מדובר לא סתם בפורמט חדש אלא בתוספת של רמקולים נוספים מעבר ל-5.1 המוכר - בתקרה! זה דורש התקנות מיוחדות, השקעה משמעותית של אלפי שקלים נוספים בציוד, וכל זה בשביל תוספת שהיא הרבה פחות משמעותית מהכאב ראש הנלווה... קהל היעד שכן יטרח להשקיע בזה - הוא כנראה לא אותו קהל יעד שמחפש סטרימר ב-200 שקל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא בניגוד ל-7.1 שלא תפס מעולם, לסאונד תלת מימדי מרגישים יותר משיכה והתעניינות ומערכי 5.1.2 עלולים להפוך לנפוצים בעוד כמה שנים.

ההבדל הרבה יותר משמעותי לעבור מסאונד רב ערוצי לסאונד "מונחה עצמים" (מינוח לא מדויק) וההבדל מועצם אם קיים מימד הגובה.

ציטוט של Milford Cubicle

אטמוס ובטח ש-DTS:X יש היום לבערך 0.01% מהמשתמשים, בטח לקהל היעד של המוצרים בסגנון הזה.

לרובם גם לעולם כנראה לא יהיה, כי מדובר לא סתם בפורמט חדש אלא בתוספת של רמקולים נוספים מעבר ל-5.1 המוכר - בתקרה! זה דורש התקנות מיוחדות, השקעה משמעותית של אלפי שקלים נוספים בציוד, וכל זה בשביל תוספת סאונד שהיא הרבה פחות משמעותית מהכאב ראש הנלווה... קהל היעד שכן יטרח להשקיע בזה - הוא כנראה לא אותו קהל יעד שמחפש סטרימר ב-200 שקל.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העניין הוא שזה כבר צריך להיעלם מן העולם ! לו היה חיבור מיני בטלפון אז היה הרבה יותר כיף לחבר את הס.טלפון למסך. ולו היה גם תקן ה BLUETHOOTH משדר גם צפיה ולא רק שמע אז הכל היה מושלם !! אבל טף חברה לא חשבה על זה ונתקעו בסטרימר שתמיד נתקע מעצבן וסיזיפי. אין להם שכל לחברות האלה. צריך לשדר בבלוטופ ישירות למרקע ולהינות מהשימוש בטלפון כל הזמם ולא ליצור סטרימר שתמיד הוא מעפאן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עוקב אחר המכשיר הזה כבר זמן מה. יש לו לא מעט באגים מעיקים ביותר, כפי שניתן להתרשם בפורום המכשיר ובתגובות של משתמשים (תמונה כהה מדי, ריצודים בצבע ירוק, חיבור כונן חיצוני, wifi ועוד). בילינק היא חברה ידועה לשימצה בעדכוני קושחה ותמיכה לאחר מכירה. באופן אישי נכוויתי מאחד המוצרים הקודמים של החברה הזו. המכשירים שלה אכן זולים, אבל היא עובדת בשיטת "שגר ושכח" וממעטת מאוד להוציא עדכוני קושחה. גם כשהיא כבר מוציאה, לעתים מדובר בעדכון שגורם ליותר נזק מתועלת. אני לא ממליץ להתפתות למחיר הזול של המכשיר הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...

אישית, אני לא סובל/רוצה אנדרואיד במסך הטלוויזיה שלי, המערכת הזאת מספיקה לי בטלפון ומקומה מבחינתי שם בלבד.

 

אני ועוד חבר שהזמין, סוגרים כבר למעלה מ8 חודשים עם המכשיר מבוסס חלונות הבא :http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=wintel&_sop=15

 

אין לי מילים לתאר כמה הנאה אני שואב מהמכשיר הצנום הזה... (הוא ממש ממש קטן וחמוד, התמונה מטעה)

 

סרטים, אינטרנט, popcorn time (עם VLC), הזרמה של משחקי מהמחשב הראשי בחדר ,עובדים בצורה מושלמת .(יש לציין כי הכל נעשה בחיבור קווי עם מתאמים של החשמל הwifi לא ניסיתי WIFI).

 

אני שילמתי עליו בזמנו 70 דולר, אבל אפשר להשיג ביותר זול כיום.

 

המכשיר שלי נקנה מgearbest, ומהם המכשירים באים עם activated, ולמיטב ידיעתי זה לא מובן מאליו במכשיר הזה (צריך לוודא).

 

איך הוא ב4k? אין לי שמץ כי לא ניסיתי בעצמי, אבל בסביבת 1080P בטלוויזיה בסלון הוא עובד נהדר (לא מהיר כמו PC! אבל ביחס למחיר עושה את העבודה כמו גדול)

 

הסרטון הבא ברוסית ולא הבנתי בו מילה, אבל אפשר לראות שמדובר במכשיר בעל יכולת מכובדת (שוב, יחסית למחירו).

 

(אגב בסרטון הוא כן מריץ ב4K והוא עובד שם חלק)

 

 

 

 

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...