עדכונים חיים: אפל חושפת את ה-iPhone 7 וה-iPhone 7 Plus - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עדכונים חיים: אפל חושפת את ה-iPhone 7 וה-iPhone 7 Plus


yonatan.mendelson

Recommended Posts

שעמומון. עוד שנה, עוד "האייפון הכי טוב שעשינו אי פעם". לא מבין את היתרון של רמקולים סטריאופונים, אלא אם כן אתה ערס ששומע במקומות ציבוריים. בשביל זה לא היה שווה להסיר את שקע האוזניות. אותה רזולוציה שהיא כבר עלבון בימינו(וכן, רואים את ההבדל בין 1080p ל2K, אפילו אני הופתעתי עד כמה), אותו מראה, אותה תוכנה. אז הטלפון חסין למים ואבק, פיצ'ר שכבר קיים אצל חצי מהמתחרים, אבל לא ישרוד יותר מנפילה וחצי בלי נרתיק. קצת יותר טובה, אבל עדיין גרוטאה לעומת DSLR נורמלית גם אם כל דור הם מנסים למכור את זה אחרת. משחק דו ממדי של מריו על מכשיר שטוען לגרפיקה ברמת , נגיד. האייפון הזה אולי חזק פי 120 מהאייפון הראשון מבחינת ביצועים, אבל מבחינת תועלת התקדמנו אולי פי 3. עייפתי, תודיעו לי כשיוצא טלפון מעניין. אולי כשיגיעו הטלפונים עם המסכים המתקפלים או משהו. נראה לי שהבזבוז הבא שלי על צעצוע יהיה על היוגה בוק, אין לי וזה נראה לפחות מעניין, גם אם בטח לא שימושי במיוחד מלבד לקריאה באוטובוס ואולי קצת הערות שוליים בפגישות והרצאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואו כאילו ממש התאמצת לחפש חסרונות, נכון? קודם כל זה באמת האייפון הכי טוב שהם עשו. אי אפשר להכחיש את זה. זה לא שמעבד A10 חלש ב-30% בהשוואה למעבד A9 והמצלמה ברמה של 4. 1.אתה באמת לא מבין יתרון של רמקולים סטריאופונים? רציני? צלצול חזק יותר, חוויה יותר טובה בזמן צריכת מולטימדיה. הבנתי לך שני יתרונות בשלוף. מה הקשר לערסים? אם אני משחק באייפון בלי במרפסת אני ערס? קביעה מטופשת לחלוטין. 2. אין שום הבדל בין 1080P ל-2K במסך כל כך קטן. הבדלים שראית כנראה נבעו מבהירות ו/או ניגודיות עדיפים של המסך. אני שמח שאפל לא נכנסו לתחרות למי יש בולבול PPI גדול יותר ולא בזבזו את כוח העיבוד של המכשיר לדחיפה של רזולוציה מיותרת. 3. אף טלפון לא ישרוד נפילה בלי נרתיק. מה הקשר לאייפון? 4. כל סלולרית בכל טלפון סלולרי שיצא לשוק תהיה הרבה פחות טובה ממצלמת DSLR בגלל מגבלות חוקי הפיזיקה. זה אומר שלא צריך להשקיע בפיתוח מצלמות סלולריות? הם בעצמם אמרו שהמצלמה באייפון לא תחליף מצלמת DSLR, אבל עדיין מדובר במצלמה הכי טובה בשוק הסלולר (נחייה ונראה) אגב, זום אופטי X2 במצלמה סלולרית זה באמת הישג הנדסי מרשים. אייפון 7 ביטל את כל החסרונות המהותיים של האייפונים לדורותיהם - נפח מצומצם, היעדר הגנה ממים ואבק, רמקול חלש, סוללה חלשה ובמקביל שיפר מהותית את היתרונות היחסיים של אייפונים כגון כוח עיבוד (אי אפשר להכחיש שבב A10 הוא פשוט מפלצת והישג הנדסי מרשים מאוד), , מסך. בסופו של הכל מסתכם בעדפה של או , אבל עכשיו לאייפון 7 אין שום חסרון מהותי בהשוואה לגלקסי 7.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה הבעיה, שאנשים כמוך מייחסית יותר חשיבות לכמה ראם יש להם בטלפון או כמה מגה פיקסל יש להם במצלמה או כמה מיליאמפר בסוללה.... זה הכל מספרים חסרי משמעות. מה שנותן משמעות לכל הדברים האלה זה האופטימיזציה שיש לתוכנה שעובדת על החומרה. ובזה אין עדיין לאפל מתחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז פשוט תקנה 6S.. ולמי אכפת מהרזולוציה בכלל? כבר מזמן הגענו לרמה שלא ניתן להבחין בשיפור ברזולוציה, והדברים החידים שאולי הרזולוציות המטורפות האלה שימושיות עבורו, הם , סרטוני וכו'. האם אתה משתמש באופציות הנ"ל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי בעיה עם הטלפון, אני בטוח שיהיה טלפון טוב, יש לי בעיה עם איך שהוא משווק. חוץ ממריו אין פה שום דבר חדשני או פורץ דרך שלא נעשה בטלפון אחר, אבל כל פיצ'ר חדש לאייפון משווק בתור משהו פורץ דרך או קסום, כל שנה מחדש, גם אם המתחרים הציגו את זה כבר לפני כמה דורות. זה מעצבן כשאפל עושים את זה, זה מעצבן כשסמסונג עושים את זה. וזה מעצבן בכלליות. אתה רוצה חסרונות אמיתיים לאייפון החדש? הוציאו את שקע האוזניות סתם בשביל שיוכלו למכור לך אלחוטיות ביוקר וכעת בשביל להשתמש באוזניות החוטיות היקרות שכבר קנית אתה צריך להסחב עם דונגל שזה אגב נוגד לגמרי את המדיניות שלהם לחוויית משתמש פשוטה ככל האפשר. בנוסף, האייפון פלוס הוא טלפון ענקי עד גיחוך בשביל מסך שהוא בסה"כ 5.5 אינץ' ולדעתי זה חיסרון להסחב עם בלטה בכיס. וההתבכיינות של רוב האנשים בימינו, עדיין אין חריץ לכרטיס כדי שיוכלו לחייב אותך עוד מאה דולר על 96 ג'יגה נוספים שיכולת לקנות ב20 דולר במקום. אני לא צריך את זה, אבל מסתבר שיש אנשים שכן. ובקשר לעמידות למים, זה בעיקר גימיק, כמות הפעמים שנופל לי הטלפון לאסלה שואפת לאפס. רוצים לאמץ פיצ'ר מוצלח? שיגנבו ממוטורולה את הגימיק של המסך הבלתי שביר שמצריך פגיעה ישירה מפטיש בשביל להישבר, זה באמת יועיל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מיצרניות רכב אתה מצפה להמציא מחדש את המכונית כל שנה? בנוגע לשיווק לאפל יש מודל שיווק מסוים שעובד מצויין ומכניס לחברה מיליארדים. רוב האנשים הם לא גיקים חסרי חיים שיושבים כל היום מול המחשב, קוראים על טלפונים סלולרים ועושים הצלבות מי פיתח מה ומתי. בסופו של דבר מציגים טלפון מאוד מלוטש שנמצא בחזית הטכנולוגיה. אז חברות אחרות הציגו כפולה לפני שנתיים. יופי להן. מדליה בדואר. החסרון המהותי היחיד הוא ביטול שקע האוזניות. כבר לפני מספר שנים כתבו שהדרך היחידה לעשות את המכשיר יותר דק היא לבטל את שקע האוזניות. אולי סמסונג רוצים מאוד לבטל את החיבור האנלוגי המיושן הזה, אבל הם פחדו לעשות את הצעד. יכולים להרשות לעצמם לקחת את הסיכון. חברות אחרות לא. לך טלפון לא נפל לאסלה, אבל לאנשים אחרים כן נפל לאסלה או לכיור או לבריכת ילדים. כרטיס 128GB איכותי עולה 50$, לא 20$. לאפל יש פיצ'ר מדהים שאין למוטורולה - טלפון שאנשים רוצים לקנות. זה באמת יועיל למאזן הכספי שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...