מחפש לוח אם עבור i5 3570 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש לוח אם עבור i5 3570


AxeOr

Recommended Posts

אני מנסה לבנות מערכת בצבע שחור\לבן, מארז H440 של , מעבד i5 3570.

זכרונות לא בעיה למצוא, קירור גם כן, מה שכן אני מחפש מתאים ואני לא יודע איפה מוכרים בארץ למעבד הזה

אני מחפש משהו בצבעים שחור לבן, שדומה לדגם הזה של אסוס

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קשה למצוא בארץ לוחות לסוקט הזה, ועוד בדרישות מיוחדות. מצאתי לוח שחור. שים לב מדובר בלוח מחודש, כלומר עבר תיקון יצרן ולא תמיד כולל את ה I/O Shield. כמו כן החנות נותנת רק 3 חודשי אחריות. לפעמים היצרן מתקנן ברשלנות והמוצר יתקלקל תוך זמן קצר.

אם בכל מקרה אתה צריך לקנות לוח וזכרונות, כבר עדיף למכור את המעבד הנוכחי ב350-400 ש"ח ולקנות מעבד , לוח וזכרונות 4 חדשים.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

@AxeOr

כפי ש @User_Name כתב דיי קשה למצוא כיום לוחות לתושבת 1155. הדרישה שלך ללוח אם בעל ערכת צבעים של שחור-לבן רק מקשה על מציאת לוח אם כזה. אני מציע שתיכנס לאתרי היצרנים השונים (Asus, Gigabyte, MSI, ASRock, כולל כאלו שלא נמכרים כמעט בארץ כמו Biostar ו Foxconn) ותנסה למצוא שם לוח אם בעל ערכת צבעים מתאימה. לאחר מכן נסה לחפש באתרים מחו"ל כמו eBay ו לוח אם מאותו הדגם. כמובן שברוב המקרים יהיה מדובר בלוח אם משומש ושמחירו לא ממש משתלם, אבל אם אתה ממש מתעקש לבנות מערכת סביב מעבד i5 מהדור השלישי זאת פחות או יותר האפשרות היחידה שלך.

 

 הערה: אתה יכול לנסות לבקש מחנות מסויימת להזמין לך מתאים, אבל סביר להניח שזה לא יהיה אפשרי וגם אם כן - המחיר יהיה כנראה דיי גבוה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...