שאלה קצרה למנוסים ולמבינים במסכים (לא מצאתי תשובות ברשת ובפורומים): - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה קצרה למנוסים ולמבינים במסכים (לא מצאתי תשובות ברשת ובפורומים):


אורח המתלבט

Recommended Posts

אורח המתלבט

מבקש את עזרתכם בהבהרה שלא מצאתי לה תשובות ברשת ובפורומים:

 

אני מחפש מסך לעבודה של שעות רבות על מספר מסמכים במקביל. ללא עריכת או תמונות אבל כן עם  מעט גיימינג (אולם של משחקים כבדים. המחשב עצמו תומך)

יש לי כבר מסך איכותי אך לא גדול של  Nec multisync 1990fxp "19    אותו אני מעוניין לחבר (בשירשור מסכים כך נדמה לי..) במקביל למסך חדש שאקנה ולכן נראה לי מיותר לקנות 24"  (האומנם?!)

 

בהתחשב בנתונים אלה, האם יש בעיה עם מסך בגודל 21.5"  למשל כמו זה  http://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=929209?   אני שואל כי אני רואה בחנויות הרשת כל מיני דגמים של 22-23 " (http://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=930360)   שאין עליהם ביקורות וגם אתם בפורומים כלל לא מתייחסים אליהם. יש סיבה לזה?  או שפשוט רוב משתמשי הפורום בעיקר ולכן מתמקדים ב24" ?

 

אם יש עוד שיקול שעליי לקחת בחשבון אשמח לשמוע וכמובן המלצות.  תודה למשיבים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא חושב שזה עניין של , כיוון שמסכי 24 עולים בערך אותו דבר כמו ה-21.5" וה-23" שקישרת אליהם אז איזה סיבה יש למישהו להמליץ לקנות דווקא מסך קטן יותר?

ספציפית לעניינך נדמה לי שמסך ה-19" שלך הוא ביחס 5:4 ככה שאם אתה מתכוון להעמיד אותו לצד מסך מודרני הגובה של התמונה הוא בערך כמו של מסך 24" רחב 16:9 (התמונה במסך שלך אפילו טיפה יותר גבוהה בכמה מילימטרים). אם אתה רוצה שהמסכים יתאימו אחד לצד השני אני לא רואה למה שתרצה לקחת מסך קטן יותר מ-24".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח המתלבט

היי ETAL תודה על תגובתך,

אם לא היה לי מסך נוסף לא הייתי מתלבט. השיקול הוא בעיקר תקציבי. מדובר בחסכון של 300-700 ש"ח.

חשבתי שעדיף שאקנה  מסך מעט קטן יותר אבל עם מפרט מקצועי ועשיר יותר שישפיע על נוחות העבודה שלי. לחילופין, חשבתי שבמחיר של 24" אמצא מסך קטן יותר אבל עם קצב רענון גבוה יותר ועוד פרמטרים כהכנה לכרטיס מסך עדכני שיצטרף בשנה בהאה למחשב.

 

אבל, אני בעיקר לא יודע מה יהיו השפעות של מסך כ"כ גדול על עבודה עם מסמכים...

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנתי איך אתה חוסך 700-300 שקל כשכל ההפרש בין מסך ה-21.5 שקישרת אליו למסך 24" המקביל לו הוא 150 שקל בערך. אני די סקפטי שעל ידי זה שתסתפק במסך קצת יותר קטן תוכל לקבל שיפור משמעותי בקצב הרענון או בכל פרמטר חשוב אחר אבל אם אתה מוצא דגם כזה תביא קישור.


לגבי הגודל אני חושב שמסך 24" הוא לא כזה גדול וכמו שאמרתי בגלל שזה מסך רחב אם אתה מודד את הגובה של התמונה במסך כזה זה יוצא אפילו קצת פחות מהמסך שיש לך היום.


אם אתה מחפש מסך זול עם פאנל טוב אז תסתכל על זה:
https://www.tms.co.il/product/16209
אפילו יש כשהחסרון זה סטנד בלי שום כיוונים ארגומטריים (גובה זווית וכו') ומיעוט חיבורים מאחורה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...