עזרה בבחירת סמארטפון מתוך כמה דגמים - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בבחירת סמארטפון מתוך כמה דגמים


TUCG

Recommended Posts

אני צריך לבחור כלשהו מבין החמישייה הבאה:

 

Xiaomi Mi 4c 32GB

Xiaomi Redmi 3 Pro 32GB

LG K10 K430Y

LG Nexus 5X 32GB

Samsung Galaxy S5 neo SM-G903F

 

חשוב לי הדברים הרגילים - ביצועים, זמן חיים של הסוללה, איכות המצלמה, איכות המסך וכו'. הבעיה היא שאני לא יודע איך להשוות בין הדברים האלה. מצאתי כמה אתרים עם בנצ'מארקים לסמארטפונים אבל זה שהסמסונג קיבל ציון 8412 במבחן הביצועים שלהם וה- K10 קיבל 7120 לא אומר לי הרבה.

 

יש לכם עיצות איך להעריך איזה טוב יותר מהאחרים באיזה היבטים? הם כולם באותה רמת מחיר חוץ מה-K10 שעולה כמה מאות שקלים פחות מהאחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן בעיה להשוות מנתונים יבשים, צריך לקרוא ביקורות של משתמשים, לחפש בעיות מיוחדות זה גם לא כ"כ קל כי תמיד יש דעות שונות, נתונים לא מראים איך המכשיר עובד כי הרום יכול להיות כבד או לא מוצלח, אישית יש לי את הנקסוס, מאוד מרוצה, סוללה בסדר, סביר שיש חזקות ממנה, כשאתה בודק סוללה תמיד תבדוק גם מה הרזולוציה, רמקול בסדר (קראתי לפני שעבור חלק הוא חלש עד שמישהו רשם שהוא לא רמקול כפול אלה בודד והעוצמה בסדר) אני מדבר המון ברמקול באזור רגיל לא ליד תנועה והעוצמה טובה, המכשיר טס, רום נקי של גוגל עם עדכונים ישירות, יש גם רומים מקוסטמים, המצלמה שלו ממש מעולה יש על זה ביקורות, המסך טוב, מה שמעצבן אותי זה שהם הורידו תמיכה במיראקסט ניתן להחזיר עם רוט אבל אז אין עדכונים אוטומטיים והורידו תמיכה במייצב בוידאו בfhd, ב4k אין, ניתן להחזיר עם רוט, הג'יפי אס עובד מעולה, לשים לב שהוא עם usb type c ונדרש רק מטען מקורי או מחברה טובה, כנ"ל לגבי כבלים ומתאמים, בעקרון זה יתרון, אבל לא מתאמים לכבלים הרגילים בלי מתאם. לא מכיר את הסמסונג לכן לא אגיד שהוא עדיף עליו, הוא עם הגנה ממים ואבק שזה יתרון וחסרון בתיקון, עם כרטיס הרחבה, תוכנה של סמסונג שמבחינתי זה חסרון, היא סבירה אבל כבדה לעומת הנקסוס, ללא גורילה גלאס, בלי בוידאו לא קריטי לרובם, תשווה נתונים יבשים בgsmarena ותראה מה אומרים בxda בפורום של המכשיר, את האחרים לא מכיר.

מי שמגיב שישים לב שזה הs5 neo.

תנסה גם פה, תתחיל מהסוף.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=398800

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...