כרטיס מסך כל הזמן רועש - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס מסך כל הזמן רועש


lev-27

Recommended Posts

אני משתמש ב-970GTX Mini תוצרת ומפריע לי שהמאורר רועש. התקנתי Afterburner במטרה לשלוט במהירות המאורר. אם אני מפעיל מהירות מאורר על Auto המאורר כל הזמן עובד במהירות כמעט מירבית ורועש כמו שואב אבק קטן. אם אני מגביל את מהירות המאורר ל-60-70% באופן ידני שומעים את המאורר ברמה נסבלת, אבל אחרי 10-20 דקות משחק המאורר מתחיל לעבוד במהירות מירבית בפעימות כלומר רועש מאוד - שקט - רועש מאוד - שקט. מה עושים? מדובר במצב תקין?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תבצע ניטור עם לוג בעזרת afterburner של טמפ' הכרטיס ואחוזי השימוש שלו ומהירות מאוורר, ככה תוכל לראות האם מהירות סיבוב גבוהה הכרחית. יש כרטיסים עם פרופילי אגרסיביים, במידה וניתן תבצע במידת הצורך פרופיל חדש של מהירות סיבוב בהתאם לטמפ' עם תוכנת יצרן, speedfan או תוכנה אחרת, יכול להיות מצב של השתלטות הכרטיס בכל מקרה בטמפ', במידה ולא עוזר ניתן לשנות פרופיל עם צריבת ביוס מקוסטמת, כמובן שיש בזה סיכון, לפני הכל הייתי בודק אם יש עדכון ביוס של היצרן, לפעמים מעדכנים פרופילי .


בגדול כרטיסי מיני בגלל מאורר אחד הוא עם פרופיל יותר אגרסיבי, פיצוי חלקי בדר"כ לא מעלים תדר מעל הסטוק, אולי מורידים קצת (לא בדקתי).
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...