lompy פורסם 2016 ביולי 25 Share פורסם 2016 ביולי 25 לא כל עבודה ב HELP DESK זה בשרות לקוחות של ספקי אינטרנט ודומיהם. גם לחברות גדולות יש שירותי HELP DESK שמטפלים במשתמשים ובמחשבים. בקומות מסויימים אפשר להתקדם משם לתפקידים אחרים בארגון שנושקים כמו SYSADMIN למשל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2016 ביולי 26 Share פורסם 2016 ביולי 26 ציטוט של lompy אין חיה כזאת , זה בלתי אפשרי. עם קורסים אפשר להתקבל אולי רק לעבודה של SYSADMIN (אם אתה קורה לזה היטק) וגם זה לא כל כך פשוט בלי ניסיון , תמיד יעדיפו איזה ילד שיצא מהצבא עם ניסיון מאשר אחד עם תעודה מקורס ובלי ניסיון. כל תחום אחר כמו תיכנות צריך תואר אלא אם אתה איזה תותח עם המון ניסיון. אולי הדבר היחידי שעוד אפשר להתקבל זה QA (שוב , אם אתה קורה לזה היטק) וגם פה לא כל עבודת QA. QA זה תחום שמתפתח לאחרונה לכיוונים שונים, ובוודאי שאפשר לקרוא לזה הייטק. יותר מIT. ועם נסיון IT, הרווחת כפליים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.