אינטרנט מתנתק באופן סדרתי - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אינטרנט מתנתק באופן סדרתי


Davidavid6

Recommended Posts

שלום!
החיבור האינטרנט במחשב שלי מתנתק באופן קבוע.

עד לאחרונה החזקתי מודם-ראוטר מאוד ישן, שלדעתי יצר הרבה נפילות (בכל פעם שהייתי מוריד קובץ גדול / טוען הרבה דפים, מידי פעם ללא קשר); החלטתי להחליף אותו, ואכן הן התמעטו מאוד עד כמעט הפסיקו. הבעיה: מידי פעם ישנן נפילות קצרות, בעוד אחת מהן הייתה למשך חצי יום.

לא ברור לי מה גורם לכך שכן הציוד הוחלף לחדש. האם יש קשר לספקית האינטרנט / תשתית? גם את הספקית החלפתי בעבר (כשהייתי עם המודם-ראוטר הישן), מה שלא שינה שום דבר.

המודם ראוטר החדש - מדגם TP-LINK TD-W9970.

בבדיקה נראה שהכל מחובר, בכל מצב (Connected), גם כשבפועל האינטרנט לא טוען שום דבר. לעתים הוא טוען רק דפים קלים מאוד ולאט מאוד. כאשר אני מריץ בדיקה (Test browsing), אני מקבל שהמאפיין הראשון שאינו תקין הוא Ping default gateway. אחריו מופיעה סדרה של טסטים נוספים ש-בדרך כלל- גם מציגים כשל (fail), אך לא תמיד (95% מהפעמים).

בבדיקה השניה (Test WAN interface connection), הפינג הוא המאפיין היחיד שאינו מציג תוצאה תקינה.
כמובן שניסיתי להגדיר אותו מחדש / לעשות ריסטרטים (לא שהגדרה מחדש, במידה והוא כן מצליח מידי פעם להתחבר - אמורה לשנות משהו. אם לא היה מתחבר, מילא.. אבל ניסיתי).

אשמח מאוד לעצות וכיוון איפה יכולה להיות הבעיה...

אצלי? אצל הספק? התשתית?

תודה לעוזרים!

 

 

1.jpg

2.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Davidavid6

ected), גם כשבפועל האינטרנט לא טוען שום דבר. לעתים הוא טוען רק דפים קלים מאוד ולאט מאוד. כאשר אני מריץ בדיקה (Test internet browsing), אני מקבל שהמאפיין הראשון שאינו תקין הוא Ping default gateway. אחריו מופיעה סדרה של טסטים נוספים ש-בדרך כלל- גם מציגים כשל (fail), אך לא תמיד (95% מהפעמים).

 

הTEST הזה לא תורם יותר מדי לדעתי, ברוב המודם-נתבים יש אינדיקציה של משך חיבור ומשך סנכרון תחת קטגוריה STATUS - כך תוכל לדעת אם הסנכרון נפל רגעית ואז אתה יוצר קשר עם או אם החיבור נפל ואז ברוב המקרים הבעיה בראוטר שלך (נדיר שיש בעיה בצד של הספק אם מדובר בתקלה מתמשכת).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זהו, שלא פעם הוא מראה "מחובר" והזמן ממשיך לרוץ גם כאשר האינטרנט לא באמת עובד והדפדפן לא מצליח לטעון שום דבר.

הבעיה אינה בראוטר לדעתי - היא הייתה קיימת בראוטר הקודם שהוחלף, וקיימת כעת גם בראוטר מדגם שונה וחברה אחרת, שיצא חדש מהאריזה.

את ההגדרות לא שיניתי, וברוב הזמן האינטרנט פעיל (כלומר, אין בעייה עם שם משתמש ס יסמה / הגדרת הראוטר, באופן הגיוני).

אילו עוד אפשרויות יש?...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום

אאל"ט בנתב הזה יש אפשרות להגביל את רוחב הפס - לצורך הבדיקה (כדי לראות אם יציב) - תגביל את ערוץ ההורדה ל-10 מגהביט ואת ערוץ העלאה ל-900 קילוביט.

 

מועבר לפורום - נמשיך לעקוב,

בהצלחה,

גבריאל

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכל הפעמים בדיקת ה-PING נכשלת בפניה אל ה-GATEWAY.  תעלה צילום מסך של סטטוס החיבור שלך + כתובות ה-DNS וה-GATEWAY שאתה מקבל מהספק ונראה מה קורה שם.  דרך אגב - ה-FW הפנימי של פעיל אצלך?  אם כן - נסה לכבות אותו ולראות אם הבעיה חוזרת.  שים יד על הנתב - האם הוא חם מאוד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...