עבור לתוכן

צביעת פיקסלים על וידאו בזמן אמת - Raspberry Pi 3

Featured Replies

פורסם

יש לי מצלמת וידאו מחוברת ל-Raspberry ואני מקבל אוסף של פיקסלים אותם עלי לצבוע בכל פריים דרך UDP (לכל פיקסל שצריך לצבוע נתון X, Y וצבע - סה"כ 1000 פיקסלים לצבוע בכל פריים של 1920X1080).

איך לעשות את זה?

יש כאן מומחים לנושא?

תודה!

פורסם

לא מספיק מומחה אבל רק שאלה, מה זה UDP בקונטקסט שאתה מדבר עליו?

פורסם
  • מחבר

Ethernet UDP packets ממחשב אחר

פורסם
  • מחבר

תודה רבה - אני צריך את זה לפרוייקט שאני מנהל בעבודה - שיעבוד ומהר.

אין לי זמן לחפור על זה ולכן אני מחפש מומחה/יועץ שיבוא לסגור לי את הפינה הזו מהיום למחר (או מחרתיים).

משלמים יפה...

פורסם
  • מחבר
ציטוט של Gil28

איך אתה מקבל את הפיקסלים? אתה מתכוון לבצע את העיבוד על ה-raspberry pi?
תבדוק את open cv:
http://opencv-python-tutroals.readthedocs.io/en/latest/py_tutorials/py_gui/py_video_display/py_video_display.html

אני מקבל ב-payload של ה-UDP את המיקום X-Y של כל פיקסל שאני צריך לצבוע בכל פריים והצבע שלו.

בכל UDP PACKET  יש מידע לגבי כמה פריימים.

 

אני רוצה להציג בצורה חלקה את הוידאו מהמצלמה של ה-Pi עם אותם 100-1000 פיקסלים לפריים צבועים בצבע הנכון ובזמן אמת.

העיבוד על ה-Pi שמוציא את התמונה עם הפיקסלים הצבועים ל-HDMI שמחובר ל-LCD

פורסם
  • מחבר

אני קורא ומציג את הוידאו/UDP בלי בעיה אבל לא מצליח לצבוע ~300 פיקסלים בתמונה ולהציג את זה בזמן אמת.

פורסם

במה אתה משתמש? ANDROID? LINUX?

ייתכן וכדאי לך להחזיק BUFFER או BITMAP שקוף שאתה מרנדר בתור שכבה אחת מעל במקום לצייר כל פיקסל בנפרד כל פעם מחדש.

כשמגיע אלייך PACKET חדש פשוט תעדכן את הBUFFER הזה.

סתם רעיון, מעולם לא כתבתי בR PI

בדרך כלל הGPU זה הכי מהיר אבל אוליי זה מיותר במקרה הזה... וגם, לא מתמצא בחומרה הספציפית הזו.

פורסם

מה הבעיה שאתה נתקל בה בעצם? אתה לא יודע כיצד לבצע את המשימה? או שאתה מקבל ביצועים לא טובים?

פורסם
  • מחבר

מהנדס שלי עובד על זה - לא מצליח להריץ את זה ב-Real Time

כותב בפייתון.

מחפש בשבילו מומחה שכתב דברים כאלה 1000 פעם מתוך שינה כדי שיבוא לייעץ ולסגור את זה.

משלם טוב :-)

פורסם
  • מחבר
ציטוט של Sargon

במה אתה משתמש? ANDROID? LINUX?

לא אנדרואיד...

 

ייתכן וכדאי לך להחזיק BUFFER או BITMAP שקוף שאתה מרנדר בתור שכבה אחת מעל במקום לצייר כל פיקסל בנפרד כל פעם מחדש.

כשמגיע אלייך PACKET חדש פשוט תעדכן את הBUFFER הזה.

סתם רעיון, מעולם לא כתבתי בR PI

זה הכיוון - לא ברור בדיוק איך לעשות את זה.

 

בדרך כלל הGPU זה הכי מהיר אבל אוליי זה מיותר במקרה הזה... וגם, לא מתמצא בחומרה הספציפית הזו.

בשמחה על GPU אם היה מי שיראה לנו איך

 

פורסם

לא הבנתי אם זה אנדראויד או לא... אני יכול לעזור אם אתה רוצה. באנדראויד בטוח, במשהו אחר "אולי".

פורסם
  • מחבר

תודה!

מכירים מומחה מנוסה שבא לו לייעץ בתשלום נאה?

פורסם

תקפיץ את הדיון מחר בצהריים, אני אבדוק לך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים