פורסם 2016 במאי 309 שנים יש לי מצלמת וידאו מחוברת ל-Raspberry ואני מקבל אוסף של פיקסלים אותם עלי לצבוע בכל פריים דרך UDP (לכל פיקסל שצריך לצבוע נתון X, Y וצבע - סה"כ 1000 פיקסלים לצבוע בכל פריים של 1920X1080). איך לעשות את זה? יש כאן מומחים לנושא? תודה!
פורסם 2016 במאי 319 שנים איך אתה מקבל את הפיקסלים? אתה מתכוון לבצע את העיבוד על ה-raspberry pi? תבדוק את open cv:http://opencv-python-tutroals.readthedocs.io/en/latest/py_tutorials/py_gui/py_video_display/py_video_display.html
פורסם 2016 במאי 319 שנים מחבר תודה רבה - אני צריך את זה לפרוייקט שאני מנהל בעבודה - שיעבוד ומהר. אין לי זמן לחפור על זה ולכן אני מחפש מומחה/יועץ שיבוא לסגור לי את הפינה הזו מהיום למחר (או מחרתיים). משלמים יפה...
פורסם 2016 במאי 319 שנים מחבר ציטוט של Gil28 איך אתה מקבל את הפיקסלים? אתה מתכוון לבצע את העיבוד על ה-raspberry pi? תבדוק את open cv:http://opencv-python-tutroals.readthedocs.io/en/latest/py_tutorials/py_gui/py_video_display/py_video_display.html אני מקבל ב-payload של ה-UDP את המיקום X-Y של כל פיקסל שאני צריך לצבוע בכל פריים והצבע שלו. בכל UDP PACKET יש מידע לגבי כמה פריימים. אני רוצה להציג בצורה חלקה את הוידאו מהמצלמה של ה-Pi עם אותם 100-1000 פיקסלים לפריים צבועים בצבע הנכון ובזמן אמת. העיבוד על ה-Pi שמוציא את התמונה עם הפיקסלים הצבועים ל-HDMI שמחובר ל-LCD
פורסם 2016 במאי 319 שנים מחבר אני קורא ומציג את הוידאו/UDP בלי בעיה אבל לא מצליח לצבוע ~300 פיקסלים בתמונה ולהציג את זה בזמן אמת.
פורסם 2016 במאי 319 שנים במה אתה משתמש? ANDROID? LINUX? ייתכן וכדאי לך להחזיק BUFFER או BITMAP שקוף שאתה מרנדר בתור שכבה אחת מעל במקום לצייר כל פיקסל בנפרד כל פעם מחדש. כשמגיע אלייך PACKET חדש פשוט תעדכן את הBUFFER הזה. סתם רעיון, מעולם לא כתבתי בR PI בדרך כלל הGPU זה הכי מהיר אבל אוליי זה מיותר במקרה הזה... וגם, לא מתמצא בחומרה הספציפית הזו.
פורסם 2016 ביוני 19 שנים מה הבעיה שאתה נתקל בה בעצם? אתה לא יודע כיצד לבצע את המשימה? או שאתה מקבל ביצועים לא טובים?
פורסם 2016 ביוני 19 שנים מחבר מהנדס שלי עובד על זה - לא מצליח להריץ את זה ב-Real Time כותב בפייתון. מחפש בשבילו מומחה שכתב דברים כאלה 1000 פעם מתוך שינה כדי שיבוא לייעץ ולסגור את זה. משלם טוב :-)
פורסם 2016 ביוני 19 שנים מחבר ציטוט של Sargon במה אתה משתמש? ANDROID? LINUX? לא אנדרואיד... ייתכן וכדאי לך להחזיק BUFFER או BITMAP שקוף שאתה מרנדר בתור שכבה אחת מעל במקום לצייר כל פיקסל בנפרד כל פעם מחדש. כשמגיע אלייך PACKET חדש פשוט תעדכן את הBUFFER הזה. סתם רעיון, מעולם לא כתבתי בR PI זה הכיוון - לא ברור בדיוק איך לעשות את זה. בדרך כלל הGPU זה הכי מהיר אבל אוליי זה מיותר במקרה הזה... וגם, לא מתמצא בחומרה הספציפית הזו. בשמחה על GPU אם היה מי שיראה לנו איך
פורסם 2016 ביוני 49 שנים לא הבנתי אם זה אנדראויד או לא... אני יכול לעזור אם אתה רוצה. באנדראויד בטוח, במשהו אחר "אולי".
פורסם 2016 ביוני 49 שנים זה לא אנדרואיד, זה מחשב עם מעבד ARM שיושבת עליו מערכת מבוססת לינוקס כלשהי. גונן, תנסו את הספרייה הזו:https://pillow.readthedocs.io/en/3.2.x/
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.