פורסם 2016 במאי 109 שנים שלום. אני רוצה לבדוק את Sapphire 295x2 OC vs GIGABYTE GTX 1080 Founders יש תוכנה שעובדת עם DiretX 12? כי ניסיתי כבר בתוכנות האלה והם לא תומכות:www.futuremark.comwww.bapco.com/productswww.lavalys.com/support/downloadswww.unigine.com/products/benchmarks/heaven נערך 2016 במאי 109 שנים על-ידי BenSmall Brown
פורסם 2016 במאי 109 שנים הרבה מה להגיד, אעשה זאת בקצרה - לא יהיה לך איך לבדוק את GTX 1080 גם ככה, עד שהוא לא יהיה בידיים שלך. גרסת המייסדים לא שווה כלום. יהיו לך גרסאות צד שלישי חזקות יותר בזול יותר - DX12 לא באמת מעניין אף אחד... אולי רק את מי שחושב שכל משחק חדש יוצא עם תמיכה ב-DX12. - אין דבר כזה ביצועים כלליים ב-API מסויים. אתה תראה הפרשי ביצועים ענקיים במשחקים מסויימים לעומת אחרים. כל משחק והדרך בה הוא עובד עם חומרה תחת הגדרות מסויימות - ככה או ככה, על פי TPU (שם דברים נבדקים בצורה מעולה), ה-R9 295X2 מגרד את הטופ כשזה נוגע לביצועים, אבל ביצועים ממוצעים לא מעניינים אף אחד מה שמעניין אנשים זה כמה חלקה התמונה שהם רואים - כן, GTX 1080 צפוי באופן כללי להיות טוב משמעותית מ-R9 295X2. צורך שליש מכמות החשמל, מהיר יותר, קריר ושקט יותר, ולא זקוק ל-2 קילוגרם של נחושת כדי להתקרר.
פורסם 2016 במאי 149 שנים מחבר אחרי שבדקתי בכל המבחנים את הכרטיס שקניתי מתצוגה ואת הכרטיס שהיה לי בחנות, התוצאות: 128GPixel/s vs 130GPixel/s 257GTexel/s vs 372GTexel/s 35°c-65°c vs 47°c-73°c הקירור בסלוט של ג'יגה בייט לא מאפשר OC כמו בקירור מנחושת של ספירה. יש התחלה במאיצים גרפים שמתקרבים ל1 ננומטר שזאת הנקודה שכבר אפשר לראות את היחס קטן בין אות לרעש (ההבדל בין "1" ל-"0" לוגי מצטמצם). BattleField 1 UFHD AVG 58FPS vs 52FPS במשחק The Witcher 4 לאומת זאת לא יכול לחשב את שתי המעבדים והזיכרונות הנפרדים בכרטיס של ספירה (SLI&CF פחות נתמך מכרטיס אחד) Crysis 3 UFHD AVG 84FPS vs 83FPS 3DMARK Frestrike Exstreme 8351 vs 8462 נערך 2016 במאי 149 שנים על-ידי BenSmall Brown
פורסם 2016 במאי 149 שנים גיגה טקסלס לשניה לא מעניין ולא משקף ביצועים סלוט של גיגהבייט? מריצים גרפים שמתקרבים ל-1 ננומטר? מה? * Witcher 3 בסך הכל כמו שאמרתי, מבחני ביצועים לליבות גרפיות מרובות לא מתחילים ונגמרים ב-FPS ממוצע. הנה מאמר על FCAT, זה מה שצריך להיות חשוב לך: http://www.guru3d.com/articles-pages/amd-radeon-r9-295x2-review,30.html עם שלושת העמודים שאחריו
פורסם 2016 במאי 149 שנים מחבר ציטוט גיגה טקסלס לא מעניין ולא משקף ביצועים מהירות העברת טקסטורות לשניה משקפת הגדרות מנמוכות עד אולטרה במשחק: טקסטורות מניעת שינון פיקסלים (MSAAx8, FXAAx4),טקסטורות צללים: (HDAO, SSAO), ושאר הטקסטורות (לדוגמה: Physx, אש, מים, עשן, God Rays, צמחיה...). ציטוט סלוט של גיגיבייט? סלוט (slot) זה קופסת הקירור שבתוכה נימצא הכרטיס, לכרטיס הזה יש שני סלוטים ואני השתמשתי בסלוט המקורי של גיגה בייט (צלעות קירור עם מאוורר 1) ובכרטיס השני השתמשתי בסלוט השני שלא בא עם הכרטיס (הסלוט המקורי הוא הידרו) בסלוט היברידי (מה שאתה קראת 2 קילוגרם של נחושת כדי להתקרר). סלוט היברידי הוא סלוט שניתן לחבר אליו משאבה עם מיכל מים טהורים ובלוק קירור או קירור מאולץ פאסיבי - ע"י פלטייה - כלומר TEC או קירור מים ע"י מדחס (CHILLER) ועד קירור גז עם צינורות נחושת מבודדים בספוג (תמונה של מעבד). ציטוט מריצים גרפים שמתקרבים ל-1 ננומטר? מה? חוק אוהם: ההספק = זרם כפול מתח לכל חוט/פין/מוליך חשמלי , מוגדר זרם מקסימאלי שיכול לעבור דרכו (וגם מתח).מעבר לזרם זה החוט או הפין ישנו את תכונותיהם החשמליים/פיזיים, את מוליכותם ואף יכולים לגרום למצב של התכה (כתוצאה מחום),שריפה והרס פיזי של המוליך וסביבתו. זו הסיבה לכך שחוטי ספק הכח הם בד"כ חוטים עבים יותר ביחס למכשירים חשמליים אחרים וכך פועל בעיקרון הפיוז. יצור של מאיצים גרפיים בארכיטקטורה קטנה יותר (כך הרכיבים במאיץ הגרפי קרובים יותר ורבים יותר) יש יתרונות: 1. הקטנת הטרנזיסטורים מאיצה את התדר המקסימלי שאפשר להוציא מהם עבור אותו הספק. 2. יותר פינים ליותר רכיבים = יותר אפשרויות בקרה והעברת מידע /תקשורת של המאיץ הגרפי. 3. הורדת התנגדות כללית (ישם מוליכים/פינים אשר "מקוצרים" וע"י כך התנגדות המוליכות שלהם קטנה יותר) . וחסרונות ביצור מאיצים גרפים בארכיטקטורה קטנה יותר (בננומטר): 1. הקטנת יחס אות לרעש (ההבדל בין "1" ל-"0" לוגי מצטמצם) . 2. סוקט "עדין" יותר ופחות "חסין". רק העניין של ה-FACT לא הבנתי בכלל (יש לי בעיה בקליטת שפות כמו המתכנת בראם כהן ממציא ה-torrent והאבטחה ב-Origin וה-code zone כמו לפיזיקאי לאון קופר), אם תוכל לתרגם בקיצור בעברית פשוטה (ויותר תקנית מבינג\גוגל)? אני מקווה שהסברתי בצורה מובנת את התשובות לשאלות שלך ואם כן אשמח לתרגום של FACT ברמה דומה? נערך 2016 במאי 159 שנים על-ידי BenSmall Brown
פורסם 2016 במאי 159 שנים לא הבנתי מה הקשר של ננומטר, יחידת מידה לבין כל מה שרשמת.. אין קשר. סלוט זה ממשק, כמו ממשק זיכרון, כמו PCI-Express או SATA. גיגה טקסלס עומד באותו קנה מידה של מהירות תעבורת זיכרון גרפי. זה רכיב בליבה שקובע מהירות מסויימת, אבל לא משקף לבד ביצועים יש פה הרבה מיס אינפורמציה, את השאר אשאיר לחברי הפורום למלא. בכל מקרה, אם אתה נהנה עם הכרטיס שלך, זה מה שחשוב.
פורסם 2016 במאי 159 שנים מחבר ננומטר במקרה הזה זאת המידה של גודל הרכיבים במאיץ הגרפי. רכיבים בגודל 28 ננומטר פחות צפופים מרכיבים בגודל 16 ננומטר, במאיצים גרפים בגודל 16 ננומטר יהיה אפשר להכניס יותר רכיבים כמו לשים בקר זיכרון למשל. לכל רכיב חשמלי יש מאפיינים פיזיקליים של הולכה (או התנגדות), קיבול והשראות. ככל שהרכיבים צפופים יותר, לרכיבים יש השפעה זה על זה- השראות של רכיב אחד, למשל, יוצרת שדה מגנטי שמשפיע על הזרם דרך רכיב שקרוב אליו. אחרי הקטנה של יותר מ1 ננומטר לרכיב במאיץ הגרפי כבר אפשר לראות (למדוד) את הרעש החשמלי שמפריע לקליטת האות ("0" או "1" בינרית). אותו הדבר לגבי סלוט במקרה הזה סלוט זה המעטפת של הכרטיס המסך שמשפיעה על דרך הקירור של הכרטיס המסך. נערך 2016 במאי 159 שנים על-ידי BenSmall Brown
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.