המוצרים הבאים של סמסונג: מציאות מדומה ללא צורך בסמארטפון ואוזניות כפתור אלחוטיות - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המוצרים הבאים של סמסונג: מציאות מדומה ללא צורך בסמארטפון ואוזניות כפתור אלחוטיות


SilentBob

Recommended Posts

הענקית הקוריאנית מתכננת לשדרג את ההיצע של בתחום האודיו, המציאות המדומה והאמצעים החכמים הלבישים

 

לצד דיווח כספי חיובי מאוד לרבעון הראשון של שנת 2016 אשר הצליח להפתיע את רוב האנליסטים והמשקיעים, אנחנו מקבלים בימים אלו מידע ראשון על כמה מהמוצרים החדשים שנמצאים בקנה של , וככל הנראה ייחשפו באופן כלשהו במהלך החודשים הקרובים.

צמד מוצרים ראשון שנחשף יחדיו כמה תמונות מודלפות כולל כפתור אלחוטיות לגמרי במימדים קומפקטיים יחסית – ואת צמיד ה-Gear Fit 2 החכם.

האוזניות המדוברות עונות לשם לשם IconX ומצטרפות אל מספר מוצרים אלחוטיים דומים שכבר הגיעו לשוק מחברות צנועות יותר. הן יהיו עמידות במים ואבק, יציעו כארבע שעות של עבודה בשילוב עם קופסת נשיאה שתכלול סוללה פנימית משלה ותאפשר טעינה נוחה שלהן בכל מקום, ויפעלו בהזרמה בהתבסס על קישוריות (כנראה בתקן ה-AptX לאיכות מיטבית במסגרת מגבלות התקן) או בהתבסס על נפח מובנה של 4GB שיהיה בהן. תחום האוזניות האלחוטיות הוא מעניין ומבטיח מאוד, ואין ספק שכניסה משמעותית יותר של ענקית כמו אליו תוכל לסייע להפיכתו למיינסטרים, עם עניין מוגבר ומחירים שיחלו להתכווץ בהדרגה.

sf4

באשר ל-Gear Fit 2 – הוא צפוי לכלול מסך Super מעט יותר גדול וקמור מזה של ה-Gear Fit המקורי, לכאורה עדיין עם מערכת הפעלה בסיסית שאינה Tizen, אבל הפעם גם עם שבב מובנה שיאפשר ניטור אמין ואיכותי יותר, ועבודה גם ללא חיבור קבוע למכשיר חכם. כל עוד המחיר ישאר דומה או זהה, נראה כי מדובר בשידרוגים חיוביים למוצר הנישה הזה.

sf5

מוצר שלישי שאותו מפתחים בסמסונג בימים אלו, לנקודת זמן מעט יותר רחוקה בעתיד, הוא משקפי מציאות מדומה שיהיה אלחוטיים לחלוטין – ללא צורך בסמארטפון או כל אמצעי נפרד, כאשר כל החומרה הנדרשת כלולה כבר בתוכם (באופן דומה למשקפי ה- למציאות רבודה מבית מיקרוסופט).

סמסונג תתחרה ב-Oculus וב-HTC?

סמסונג תתחרה ב- וב-HTC?

 

לא ניתנו פרטים נוספים על החזון של החברה בתחום הזה, אך כבר עכשיו נראה כי לכולם ברור כי זהו העתיד המתבקש – אשר ישלב בעצם בין עולם המציאות המדומה הנייד שמתבסס היום על מכשירים חכמים ומוגבל בכוח העיבוד ובטכנולוגיות החישה שלו, לבין עולם המציאות המדומה הביתי שמתבסס כרגע על כבלים ועל כוח עיבוד וחיישנים חיצוניים בכדי להעניק חוויה איכותית וריאליסטית יותר. לענקית הקוריאנית יש כבר עתה נתח נאה בעולם ה- תודות למשקפי ה-Gear המוזלים – כך שאין זה מפתיע לשמוע שיש בחברה רצון עז להמשיך ולחדש.

https://hwzone.co.il/%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%91%D7%90%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%A1%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%A0%D7%92-%D7%9E%D7%A6%D7%99%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%93%D7%95%D7%9E%D7%94-%D7%9C/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...