עבור לתוכן

איטיות בכניסה לאתרים באופן אקראי

Featured Replies

פורסם
מדי פעם יש אצלי איטיות בכניסה לאתרים. בכרום כתוב Waiting for website... וזה יכול לקחת 15-30 שניות ויותר עד שאני לוחצת על רענון, לרוב האתר עולה אחרי רענון אבל לא תמיד.
לא הצלחתי למצוא עקביות בעניין. לצורך העניין הרבה פעמים אני חווה איטיות גם באתר של תפוז אבל לא רק.
בדיקת מהירות תקינה. בזק טוענים שהתשתית תקינה.
בזק בינלאומי השתלטו על המחשב שלי, עשו בדיקות ואמרו שהבעיה במחשב כי ב-Safe mode זה היה בסדר. אמרו לי להסיר תוכנות מה-Startup.
עשיתי את זה ועדיין הבעיה קורית.
תשתית בזק, ספק בזק בינלאומי, מהירות Top 100 (בפועל 55-60 Mbps), ראוטר של D-Link 6740U במצב Bridge (מוגדר כמודם) עם ראוטר של D-Link DIR-880L עם הקושחה העדכנית ביותר משירות הלקוחות של D-Link.
איפה יכולה להיות הבעיה? איך פותרים את זה? אודה לעזרתכם בנושא.
פורסם

באיזה שרתי DNS את משתמשת?  הייתי עובר למספר ימים ל-ISP על מנת לשלול בעיה עם ה-ISP.

פורסם
  • מחבר

אני משתמשת בשרתי DNS של 014. ניסיתי גם את של גוגל. אתה מציע לנסות ספקית אחרת לכמה ימים? יש ספקית שאתה ממליץ עליה? תודה.

פורסם

012 או הוטנט.

פורסם
ציטוט של Splashy
מדי פעם יש אצלי איטיות בכניסה לאתרים. בכרום כתוב Waiting for website... וזה יכול לקחת 15-30 שניות ויותר עד שאני לוחצת על רענון, לרוב האתר עולה אחרי רענון אבל לא תמיד.
לא הצלחתי למצוא עקביות בעניין. לצורך העניין הרבה פעמים אני חווה איטיות גם באתר של תפוז אבל לא רק.
בדיקת מהירות תקינה. בזק טוענים שהתשתית תקינה.
בזק בינלאומי השתלטו על המחשב שלי, עשו בדיקות ואמרו שהבעיה במחשב כי ב-Safe mode זה היה בסדר. אמרו לי להסיר תוכנות מה-Startup.
עשיתי את זה ועדיין הבעיה קורית.
תשתית בזק, ספק בזק בינלאומי, מהירות Top 100 (בפועל 55-60 Mbps), ראוטר של D-Link 6740U במצב Bridge (מוגדר כמודם) עם ראוטר של D-Link DIR-880L עם הקושחה העדכנית ביותר משירות הלקוחות של D-Link.
איפה יכולה להיות הבעיה? איך פותרים את זה? אודה לעזרתכם בנושא.

 

היי,

 

ממעבר על שרשורים נוספים שהעלית בנושא באתרים אחרים אני מבין שיתכן והנושא נפתר לאחר הסרת האנטי-וירוס.

בעיות מסוג זה בהחלט יכולות להיות קשורות לציוד הקצה (מודם, ראוטר, מחשב).

 

בכל מקרה, אם התופעה חוזרת על עצמה נשמח לסייע בבדיקת הנושא לעומק.

לשם כך, מוזמנת לשלוח פרטי התקשרות במייל ל: online@bezeqint.net ונציג טכני יחזור אלייך.

 

בברכה,

מתן, בזק בינלאומי

פורסם
  • מחבר

תודה צ'יף, אני מנסה את 012.

מתן, הבעיה לא נפתרה אחרי הסרת האנטיוירוס. 
דיברתי כבר עם כמה נציגים ובזמן ההשתלטות על המחשב ברוב הפעמים לא רואים את הבעיה ולא ברור איך עוד יכולים לעזור לי. 

פורסם

אם הבעיה ממשיכה גם בספק השני, תנסי לאפס דפדפן.

אם המחשב דלוק 24/7 אולי גם איתחול מחשב.

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

עדכון: הבעיה ממשיכה וקורית גם עם ספקית אינטרנט אחרת.
היום גם קרה לי פעמיים שלחצתי על קישור וקיבלתי הודעה The connection was reset וכשעשיתי רענון העמוד נטען.
ניסיתי בשני מחשבים נייחים בבית (המחשב שלי עם Windows 10 והנייח השני עם Windows 7), החלפתי ראוטר בבזק, הראוטר מחובר במצב Bridge לראוטר פרטי שלי (יש לי שניים שניסיתי, TP-Link Archer C9 ו-D-Link DIR-880L, בשניהם הבעיה קיימת). ניסיתי DNS חלופי של גוגל, לא עזר.
ניסיתי כמה דפדפנים שונים כולל איפוס דפדפן, ראוטר ואתחול מחשב.
גם התקנתי התקנה נקיה Windows 10 על המחשב שלי לא מזמן.
ניסיתי עכשיו להתחבר במחשב שלי לאינטרנט דרך הסמארטפון שלי (Mobile hotspot) עם דונגל Wifi ועדיין הגלישה הייתה איטית.
בזק ובזק בינלאומי טוענים שהכל אצלם תקין ואין להם איך לעזור.
יש למישהו רעיון מה עוד אפשר לעשות ואיפה הבעיה? תודה על העזרה.

פורסם

ניסית להתחבר ישירות למודם ולקבל את ה IP של ה ISP ולא של הרואטר?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים