התייעצות בנושא מגדיל טווח - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התייעצות בנושא מגדיל טווח


BloodFist

Recommended Posts

שלום,

המבנה של הבית של ההורים שלי הוא כזה, בקומה למעלה יש ראוטר משולב מודם (של בזק) בארון תקשורת ובקומה למטה היום נמצא ראוטר המשמש כנקודת גישה שמחוברת בצורה חוטית (כל הבית מרושת כך שבכל חדר יש יציאה קווית, אבל כמובן שמעדיפים חיבור אלחוטי)

הראוטר שמשמש כנקודת גישה גורם להמון בעיות, ניתוקים איטיות וכו׳ וחשבנו להחליף אותו.

חשבתי לשים מגדיל טווח בקומה למטה שיחובר בצורה חוטית כמובן לראוטר שנמצא למעלה, האם בכל זאת תהיה ירידה במהירות גם בחיבור חוטי?

והייתי שמח גם לקבל המלצה על מגדיל טווח מומלץ (אם יש אחד כזה)

 

תודה לכל מי שיעזור

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ברור לי לגמרי הסיפור שלך.  הראוטר שמשמש כנקודת גישה מחובר באופן קווי לראוטר של בזק?  על איזה דגם מדובר?  כשאתה כותב "ניתוקים ואיטיות" זה ברמת החיבור האלחוטי לשאר המחשבים בקומה הראשונה?  האם הוא מוגדר לפי המוסבר בפרק האחרון של המדריך הזה - http://www.netcheif.com/Articles/RouterAsAP/RouterAsAP.htm

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק, הראוטר המשמש כנקודת גישה מחובר באופן קווי לראוטר של האמת שאני לא זוכר במדויק מה הדגם של הראוטר מבזק (אערוך את ההודעה מחר בבוקר עם הדגם המדויק).

הניתוקים והאיטיות הם ברמת מה שמחובר אלחוטית בקומה התחתונה (איפה שנמצאת נקודת הגישה), הראוטר מוגדר לפי המדריך שלך, והוא עבד מצוין עד לפני חודש-חודש וחצי (אז התחילו הניתוקים וכו׳, שהסתדרו כאשר הראוטר נותק, ז״א עשיתי ניתור לבעיה והיא בוודאות מגיעה מהראוטר שמשמש כנקודת גישה.) ניסיתי לאפס את הראוטר ולהגדיר מחדש וגם זה לא עזר, לכן אני כמעט בטוח שהראוטר כבר עשה את שלו והגיע הזמן להחליפו, לכן חשבתי כבר ללכת על מוצר ייעודי.

 

תודה על העזרה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...