האם R7 360 תומך בהאצת 4K בוידאו? לפי DXVA לא, אבל בפועל כן- אז מה נכון? - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם R7 360 תומך בהאצת 4K בוידאו? לפי DXVA לא, אבל בפועל כן- אז מה נכון?


TheHwGeek

Recommended Posts

שלום חברים,

 

שאלה קטנה, ברשותי R7 360 עם מחשב Q6600 ישן נושן, על המעבד זה בלתי אפשרי וחשבתי שכרטיס מסך חדש כן יתמוך אבל לפי התוכנה DXVA אין לכרטיס שלי תמיכה בניגון אלא רק עד 1080P!.

 

התבאסתי מאוד, אבל במיקרה בדקתי קובץ 4K של סוני (סירטון על הBRAVIA) דרך MPC והופעתי ליראות שהוא מנוגן H/W הכל על הכרטיס מסך בלי לאמץ את המעבד, בתוכנות אחרות זה לא עובד, אז אולי יש דרך לשחק עם הדרייברים כדאי לאפשר תמיכה ב4K כמו בTONGA למשל?

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. למה נראה לך ש-Q6600 ישן נושן לא יצליח לנגן וידאו 4K? ז"א, אולי זה נכון, אבל בדקת? (בעצם, אם יש לך Q6600 כנראה שאין לך יציאת בלוח, אז אולי זה משהו שלא כ"כ קל לבדוק).

 

ב. אם בדקת והמעבד לא התאמץ, אז או שהמעבד יודע לנגן בלי להתאמץ יותר מדי (סביר שהוא עושה את זה על ליבה אחת אגב, זו לא נראית לי משימה טובה ל-MT) או שבאמת יש האצת חומרה ל- בכרטיס, מה שלא נראה לי מופרך. תנסה שוב ושים לב לכל בנפרד. אולי תהיה אחת על 100%.

 

ג. איך בדיוק תשחק עם הדרייברים? ואם ה- של עובד, למה שאחרים לא יעבדו - רק כי DXVA אמר? (אולי הוא פשוט לא מעודכן)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חנון חומרה וותיק, עזוב שאני ניראה חדש כי היוזר הישן נימחק, אני רואה את הGPU על 100% בניגון הוידאו , אבל זה עובד רק בMPC, באופן רישמי רק מס' ליבות מצומצמות בAMD תומכות בהאצת אז ביגלל זה זה ניראה לי מוזר.

4K על המעבד זה DROP FRAME רצחני חחח.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...