עבור לתוכן

Request timeout - בדיקת פינגים

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם,

 

אני לא מבין בכלל ברשתות.

התשתית: הוט, ספק: בזב"ל

200 הורדה, 5 העלאה. (שודרג לאחרונה)

אני משחק במשחק רשת שנקרא Ghost Recon Phantoms.

אני חווה פינגים גבוהים יחסית נע בין 99 ומגיע עד 135 (הפינג איננו קבוע אף פעם וישנן קפיצות הנעות בין 99 ל-135).

חלקם מהישראלים שמשחקים במשחק, גם להם יש פינגים יחסית גבוהים אבל עדיין נמוכים משלי (90-85) ובנוסף, יש להם בכלל את ה-100 מגה של הוט.

ראוי להוסיף שלפני כחודש בערך שהיה לי 100 מגה, המקסימום פינג שהייתי מגיע אליו היה נמוך ממה שיש לי כיום (המקסימום שהייתי מגיע הוא 110 ולא כמו 135 שאני מגיע אליו כיום).

הייתי בטוח שהשדרוג בהורדה הוהעלאה באיזשהו צורה אמור לשפר את החווייה (אפילו שיפור מינורי) אך ההפך הוא מה שקרה.

בצעתי  tracert לשרתים של המשחק:

tracert 77.246.167.77

tracert 95.211.182.202

ואחרי כמה פעמים שאני מקבל תשובה, אני מקבל timeout.

האם זו בעיה של מודם? האם ניתן לבדוק ממה הבעיה נובעת?

אם יש צורך בעוד פרטים אני אפרט.

ישהו יכול לעזור לי בבקשה?

 

נערך על-ידי Michmichoni

פורסם

הבעיה מתחילה ונגמרת בספק האינטרנט שלך (בזב"ל).  אם הם אינם מסוגלים לשפר את מהירות ה-PING שלך - תעבור לספק אחר.

פורסם
  • מחבר

תודה רבה צ'יף.

אני חושב שפעם התקשרתי אל בזב"ל והן טענו שמבחינתם הכל תקין אצלהם.

תוכלו לייעץ לי אם ישנו ספק שאתה ממליץ לעבור אליו?

פורסם

טכנית הם צודקים שפינג של 100ms לשרת כלשהו באירופה זה תקין. במקום לשדרג את החבילה שלך ל-200 היה יותר הגיוני לעבור לאחת החבילות לגיימרים שאמורות לתת פינג יותר נמוך אבל כדאי לברר את זה עם שחקנים אחרים באותו משחק לפני שמוציאים על זה את הכסף.

פורסם

פינג לשרת באירופה לא צריך להיות יותר מ-100 מילי שניות ואם הוא נמצא באחת המדינות המרכזיות, זה צריך להיות אפילו פחות מכך.

פורסם
  • מחבר

החבילה של הגיימר כל הזמן הביאה לי רק ניתוקים, מה עוד שמהירות העלאה היא הרבה יותר חשובה לי גם לצרכי העבודה שלי.

אני לא יכול לקבל מהירות העלאה גבוהה עם 100 מגה, כך שאני די נאלצתי לשדרג ל-200 מגה. 

אני כמעט ולא משתמש במחצית מהמהירות ההורדה לצרכי הורדת תכנים.

היום פניתי ל-הוט על מנת לבדוק לי את העניין של מהירות האינטרנט הדי מקרטע שלי, הרגשתי שהמהירות גלישה באופן כללי, לא הורדה היא איטית מאוד.

בצעתי בדיקת מהירות דרך speedtest וקבלתי מהירות הורדה של 50 מגה (אני עם פאקינג 200 מגה) ו-5מגה העלאה.

אמרתי אוקיי, זה סיבה טובה מספיק להתקשר אבל אמרתי לעצמי שאבצע בדיקה דרך האתר של הוט ושם קיבלתי 90 מגה הורדה והעלאה תקינה (5).

בצעתי שוב פעם בדיקה כדאי לאמת שאכן אני מקבל 90 מגה וחזרתי על הבדיקה 3 םעמים נוספות ואכן הייתי על 90.

התקשרתי להוט, תמיכה הטכנית ענתה לי מישהי, היא טוענת שהיא מבצעת אצלה בדיקה מהירות והיא מקבלת 200 מגה (שהכל מראה לה שאצלי תקין מבחינת המהירות).

היא אמרה שלעומת זאת, היא עשתה בדיקה של בזב"ל והיא מקבל רק 130 מגה, היא טענה שאני צריך לדבר איתם.

אמרתי לה שאין לי בעיה לדבר איתם, אך אם אעשה זאת לא בא לי שהוא יתן לי את אותה התשובה שהיא נתנה לי ושזה סתם מטרטר אותי.

ביקשתי ממנה לעשות שיחת ועידה כדאי לאמת שהבעיה אכן נובעת מאצלהם ולא דרך הוט.

כאשר ענה הנציג הוא ביקש מנציגת הוט לנתק אותי שנייה מבזב"ל ולבצע את הבדיקת מהירות רק דרך הוט (שכחתי איך זה בדיוק נקרא, בכל מקרה, אם היינו מקבלים מהירות תקינה, סימן שהבעיה היא דרך בזב"ל והוא היה מעביר אותי לנציג מטעם בזב"ל שהיה בודק מהיכן הבעיה).

מצאנו לנכון שאני מקבל דרך הוט 90 מגה, והבעיה היא לא בבזב"ל.

לאחר מכן, היא אמרה שהיא תבדוק מה הבעיה, אני די סבור שהיא ניסתה לחפף אותי כי לא ידעה בכלל מה הבעיה.

לאחר כמה דקות היא אמרה לי שהיא רואה רק עכשיו שיש באיזור שלי בעיה ושמישהו כבר מטפל בעיה מחוץ לבניין שלי, שאלתי אותה מתי יסדרו את זה לדעתה כי אני סובל מהבעיה שבועיים כבר.

היא ענתה לי שאני אשאיר לה טלפון ויחזרו אליי בהודעה כשיסיימו עם העבודה.

 

לאחר סיום הכתיבה פה, אני רואה שאני מקבל 113 הורדה, שזה בעצם עדיין לא תקין לדעתי.

יש המלצות לגבי מה לעשות? האם להתקשר עכשיו שוב?

ואם כן אשמח אם תוכלו לי לעזור איך להתנהל בעניין כי אני מה זה לא מבין בזה.

נ.ב. יש ארון ממש ליד הדלת שלי שאני חושב שמשם בד"כ מטפלים בבעיה, אני לא ראיתי מישהו מטעם הוט שהגיע היום בכלל לטפל בבעיה.

נערך על-ידי Michmichoni

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים