קניית מודם VDSL2 משולב ראוטר טוב - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניית מודם VDSL2 משולב ראוטר טוב


HiyoriX

Recommended Posts

טוב, הפעם נטוויזן באמת הגזימו.

 

קצת רקע:

תשתית: , 100MB, גר באשדוד, ארון תקשורת של נמצא בלוק אחד ליד הבניין שלי.

ספק: נטוויז'ן, 100MB, עם TV (לא מחובר), לקוח מאוד וותיק (עוד לפני האיחוד של נטוויזן, 013 וברק)

 

היה לי את הנטבוקס המחורבן שלהם, הזה של ABD, דגם VV22 ועוד כמה אפסים, התחיל לעשות ריסטים מעצמו (בעיית מתח פנימית (?)), בא טכנאי, נתן לי מודם של , גם של ABD רק דגם DD22 ועוד כמה אפסים ולמודם הזה אין קו טלפון מובנה (VOIP), אז הוא היה צריך לתת לי עוד ראוטר נוסף (!!!) שתומך בזה ולא רק שהוא לא ידע איך להגדיר אותו, בסוף בכלל לא היה קו טלפון עד שהתמיכה של נטוויזן החזירו לי את הקו. ועכשיו עם הראוטר החדש ה-CHANNEL תקוע על 1 (בקודם הגדרתי אותו על 3 - הערוץ הזה הוא הכי טוב בשבילי) בלי אפשרות לשנות, כלומר המהירות של ה-WIFI אצלי בחדר יורדת דרסטית מ-2.5MB/s~ ל-30-50KB/s (!!!) ולא זה לא ציוד הרשת שלי (בדקתי גם על הפאלפון ויש איטיות בריבוע). וגם המהירות של ה-WIFI בכלל לא יציבה, פעם קופץ ל-20MB, פעם קופץ ל-5MB, פעם קופץ ל-0.5MB (!!!!!!!!!!). זה אף פעם לא קרה לי בראוטר הקודם, כלומר ברור מאליו שהציוד החדש שנתנו לי הוא הגורם. ואז חשבתי לעצמי: "תז**** נטוויזן, אני אקנה מודם פרטי ואפטר מהחרא שלכם".

 

וגם לא מספיק הבעיות שהם עשו לי, המהירות אף פעם לא מתקרבת ל-100MB, למרות שלפי נתוני ה-DSL אני כן אמור לקבל 100MB ולפי נתוני התשתית הוא תומך חופשי עד 117MB הורדה. (פעם זה היה עד 70MB ואז שידרגו את התשתית)

 

יש המלצה לאחד?

אני חשבתי על TP-Link TDW9980 אבל לפי מה שבדקתי ב-SPECS הוא גם לא תומך ב-VOIP (למי שעדיין לא הבין ה-VOIP זה קו הטלפון הביתי שלי שמשום מה איכשהו השתדרג ל-VOIP כשהביאו את הנטבוקס בפעם הראשונה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאור העובדה שאתה תקוע עם הטלפון של נטוויז'ן, תוכל להשתמש רק במתאם השיחות שלהם או בנתב שיש בו מתאם שיחות מובנה.  ה-9980 (אם בכלל תשיג אותו - הוא אזל כמעט לחלוטין בכל החנויות בארץ) יכול לשמש אותך כנתב ומדום VDSL אבל אתה עדיין תצטרך את מתאם הטלפון של נטוויז'ן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מצטער שאני עושה דאבל אני ככול הנראה נטוויזן סידרו לי את כל הבעיות שהיו בעזרת נציג נחמד ובעל חוש הומור.

בדקתי לעומק ואחת מהבעיות נבעה בגלל הכרטיס שלי (הלך לעולמו - EDIMAX EW מהשמו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...