בעית תקשורת אנטרנט עקב מעבר ספק אנטרנט - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעית תקשורת אנטרנט עקב מעבר ספק אנטרנט


odedidush

Recommended Posts

הי , 
לאחר כשנה ללא תקלות  ב"בזק בנלאומי" עברתי בשבוע שעבר מספק "בזק בנלאומי" לספק "אקספון" .
לאחר הנתוק מבזק בנלאומי וחיבור לאקספון והגדרת המודם ראוטר ע" נציג תמיכה של אקספון , האנטרנט הקווי והאלחוטי עבד תקין אך לאחר כל שעה-שעתיים הנורית של DSL במודם-ראוטר(דגם 6850NU של בזק) דולקת קבוע ואין אנטרנט ואף לא ניתן לגשת לדף של המודם ראוטר בכתובת 10.0.0.138 . רק ריסט מתח לראוטר יוצאת ממצב זה ולאחר מכן יש אנטרנט.
לאחר שיחה עם מספר נציגי תמיכה טכנית מאקספון (התמיכה אך ורק שלהם) ובדיקה של קונפיגורצית ההגדרות בראוטר הם טענו מספר סיבות : בהתחלה טענו שזה פילטר או כבל ושצריך להחליף אותם .
טענה נוספת היא שהתקלה היא במודם-ראוטר של מאחר וגם שאין אנטרנט לא ניתן לגשת לדך הבית של המודם-ראוטר. הם רואים במצב שאין אנטרנט שהסנכרון מול המודם קיים אך המהירות יורדת מ-15 מגה ל-10 מגה .
הנציגים דברו מול ולפי תגובת טוענים שהבעיה יכולה להיות או בפורט במרכזית או במודם-ראוטר אך תחילה דורשים שאחליף מודם-ראוטר.
אני חושד בבעיית תשתית של בזק מאחר ולא הייתה בעיה ולו הקטנה ביותר במודם-ראוטר של בזק וזו התחילה רק לאחר שהתחברתי דרך אקספון.
נציגי אקספון מרו שאין מה לעשות וצריך להחליף את במודם-ראוטר וזה באחריותי הבלעדית .
אני באופן עקרוני לא הייתי רוצה לרכוש מודם-ראוטר חדש ושבסוף המצב ישנה על עצמו כלומר שעדיין אצטרך לרסט את המודם-ראוטר על מנת לפתור את הבעיה .
אני תמיד יכול לחזור שום ל"בזק בנלאומי" ולשלם קצת יותר בחודש אך הם שולחים טכנאי ובמצב ויש בעיית מודם-ראוטר הם מחליפים אותו על חשבונם .
מה אתם מייעצים לי לעשות ?
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

 בעיה עם השוק הסיטונאי. אם היית בבזק הם היו מנטרים את הקו אבל עכשיו

על 018 לבקש מבזק שיבצעו זאת. בעיה.

תבדוק בלוג של הנתב מה נרשם בזמן הניתוק מהאינטרנט.

נורת ADSL  מצביעה כל כך שכנראה אין בעיה בתשתית או בבזק, אבל...............

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...