תקלה . במחשב חדש יחסית - - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקלה . במחשב חדש יחסית -


khsur1

Recommended Posts

שלום .

קניתי מחשב לפני שנה הרצתי עליו הכל (משחקים. תוכנות .וכו) בצורה טובה ביותר - ועכשיו אחריי שנה שאני מפעיל משחקים כמו arma 3 או fallout 4 שנחשבים למשחקים כבדים מבחינת גרפיקה ודרישות הוא עושה לי כיבוי והדלקה מחדש כל פעם שאני נכנס למשחק אחריי שניה וחצי שאני בפנים .

בדקתי את הנושא באינטרנט לעומק ..(לפחות ניסיתי ) אמרו לי לבדוק קודם כל את הכרטיס מסך עם תוכנה בשם fur mark , אז הורדתי אותה והפעלתי טסט על המחשב ואכן הוא קרס לי ולא עבר את הטסט .....הוא קורס לי ישר על ההתחלה ..... אז רציתי להיות בטוח שזה הכרטיס מסך ... (יש לומר שאין בעיה של טמפרטורה כי המאווררים של הכרטיס עובדים וגם של ה cpu ) אז ניתקתי אותו מהמחשב וחיברתי אותו למחשב של אחי שגם לו יש מחשב חזק יחסית .... ואצלו הכרטיס מסך עבד יפה מאוד על fallout 4 ועל arma3 והוא גם עבר את ה furmark כמה פעמים ולא קרס אפילו פעם אחת .............

אז אמרו שיכול להיות זה הספק כוח ........(psu) אבל אין לי דרך לבדוק את זה ... חוץ מאשר לנתק את הספק מהמחשב ולחבר אותו למחשב אחר , דבר שאני לא יכול לעשות כי אני לא יודע לבצע אותו מבחינה טכנית אני לא כל כך טוב עם מחשבים ואני פוחד להתעסק עם זה .

הלכתי לksp (החברה שאצלה קניתי את המחשב) הם אמרו לי שהם יכולים לבדוק את התקלה במעבדה שלהם אבל זה עד 14 ימיי עסקים ואני ממש צריך את המחשב כי אני סטודנט שלומד ... ויש לי חומר שאני צריך במחשב וכו, יש דרך שאתם יכולים לעזור לי בה ??

המפרט של המחשב :

cpu -intel core i5 4690k 3.5ghz

mother board :asus z97-a lga 1150

ram: g.skill ares 2x4gb ddr3 1600mhz

gpu: evga gtx770 super clocked acx cooler 2gb gddr5

psu: true power classic 750w gold active pfc 12 cm

תודה מראש ויום טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דרייבר תקול ? של כרטיס המסך ?

מה נרשם ב"מציג האירועים" ?

נוצרים דאמפים ? תעלה אותם לפורום.

event id:41

kernel- power

The system has rebooted without cleanly shutting down first. This error could be caused if the system stopped responding, crashed, or lost power unexpectedly.

זה מה שהוא רושם לי אחריי הקריסה ..... איך מוצאים "דמפים " ?

דרך אגב שכחתי להגיד שפירמטטי את המחשב והיתקנתי עליו ווינוס 10 והבעיה עדין תקפה , מה שלא בדקתי זה הדרייבר של הכרטיס מסך אבל אני יודע שהתקנתי את ההכי חדש שלהם (של ) יכול להיות זה הוא אשם ??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זו לא הבעיה. זאת התוצאה שלה.

חפש מה קרה ונרשם לפני האירוע הזה

רשום לי כמה דברים :

The previous system shutdown at 15:59:54 on ‎19/‎11/‎2015 was unexpected.

וגם

event id 219 :The driver \Driver\WUDFRd failed to load for the device ACPI\PNP0A0A\2&daba3ff&2.- אבל אני לא יודע אם זה קשור ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...