המלצה להגדלת נפח הזיכרון - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה להגדלת נפח הזיכרון


jambo222

Recommended Posts

שלום

יש לי 2X2GB G.SKIL PC2-8400 כתוב שהם נבחנו ב800 mhz

אני רוצה להגדיל את הזיכרון ל 8GB .

איזה זיכרונות אני צריך כדי שהמחשב יעבוד כמו שצריך.

לוח האם P5Q

מעבד e8400

כרטיס מסך ATI HD 4800

זיכרונות

2X2GB G.SKIL PC2-8400

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. הלוח P5Q של תומך בעד 16GB של זיכרון מסוג ב-4 מודולי זיכרון, כך שלא צריכה להיות בעיה להוסיף זיכרון (יש לך מספיק חריצי הרחבה לזיכרון פנויים והלוח תומך בנפח זיכרון כזה).

2. כאשר מוסיפים זיכרון, חשוב לוודא שהזיכרון החדש יוכל לעבוד באותו המתח כמו הזיכרון הקיים. במקרה הזה באתר של G.Skill ישנם מספר מודולי זיכרון מסוג המסוגלים לעבוד בתדר של 800MHz, כאשר לפחות אחד מהם דורש מתח של 1.9V בכדי לעבוד (שאר מודולי הזיכרון דורשים מתח של לפחות 1.8V, שהוא המתח הסטנדרטי לזיכרון DDR2). לפני שאתה קונה עוד מודולי זיכרון, אתה צריך לבדוק את הדגם המדוייק של הזיכרון שלך בכדי לדעת באיזה מתח הוא עובד (אתה יכול להשתמש ב CPU-Z או פשוט להסתכל פיזית על מודולי הזיכרון) בכדי שתוכל לקנות את הזיכרון המתאים.

3. שים לב שאם אתה קונה מודולי זיכרון בעלי גוף קירור גבוה ויש לך גוף קירור גדול למעבד, יכול להיות שתהיה לך בעיה להתקין אותם כי גוף הקירור למעבד יחסום חלק מחריצי ההרחבה לזיכרון.

4. יש לציין כי תמיד קיים סיכוי לבעיית תאימות בין מודולי הזיכרון או בין מודולי הזיכרון ולוח האם (ב הסיכוי הזה קצת יותר גבוה לעומת , אבל הוא עדיין דיי קטן). לכן מומלץ להתקין מודולי זהים למודולים הקיימים ולוודא שגירסה הביוס של הלוח מעודכנת (חלק מעידכוני הביוס לפעמים כוללים שיפור תמיכה בזיכרון). כמובן שאם אפשר לבדוק את הזיכרון במחשב לפני הרכישה זה יהיה הפתרון הטוב ביותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סביר להניח שרוב הזיכרונות שתמצא יתאימו ולא תהיה בעיית תאימות (שים לב לזיכרונות שעבורם מצויין שהם מתאימים למעבדי בלבד), אבל אי אפשר להבטיח לך את זה ב 100%.

כמו שכתבתי - הדרך הטובה ביותר להימנע מבעיות תאימות היא לבדוק את הזיכרון לפני הקנייה, אבל אתה גם יכול לנסות לחפש באינטרנט מקרים זהים לשלך - אולי תצליח למצוא מישהו עם לוח אם זהה לשלך עם זיכרונות זהים לשלך שהוסיף מודולי נוספים שזהים לאלו שבהם אתה מעוניין, וכך תוכל לדעת שהזיכרונות האלו יעבדו גם במקרה שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...