בהמשך לפוסט הקודם, מעוניין לפתוח דף חדש - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בהמשך לפוסט הקודם, מעוניין לפתוח דף חדש


Itzik68

Recommended Posts

אני מצטער מאוד האשכול הקודם ככל הנראה הציג תמונה מאוד שונה ממה שרציתי.

אני רוצה שיהיה ברור שאני לא בא אל אף אחד בתלונות (גם לא לאלו שפגעו בי, אני מבין שככה הם מתבטאים ואני לא בא לחנך אף אחד) וזו לא הייתה הכוונה שלי בכלל.

הסיבה שאני פותח את האשכול הזה היא בגלל שהיו הרבה תגובות לאשכול ההוא, חלקן כמו שתיארתי לעצמי נוקבות וקשות, חלקן סתם לא קשורות אבל היו גםחלקן בעלות ביקורת בונה (ולא הרסנית כמו הרוב).

קראתם לי טרול / ספאמר / ילד בן 12 אז אני מבקש לשנות את הדימוי השגוי שקיבלתם:

אני לא באתי הנה במטרה להספים או להפריע, במקור באתי הנה כדי לבקש עזרה בשדרוג המחשב האישי שלי (נושא שבו היו פה משתמשים שעזרו לי ללמוד ולהבין ובסוף גם בחרתי לקבל את העצות שלהם וזה עזר המון).

לאחר מס' שיטוטים בפורום ראיתי שקיים בפורום מאגר עצום של ידע, וקהילה של אנשים עם ידע רב, המטרה שלי הייתה ללמוד פה מאנשים (וכנראה שלא הראתי את זה כמו שצריך) ולהפוך לחלק פעיל בפורום.

בנושא המפרטים שהייתי נותן:

אני יודע שעוד חסר לי המון ידע, אבל הרבה פעמים הרגשתי שיכולתי לעזור באמצעות הידע שאספתי במהלך שהותי כאן ואני מבין שיש עוד הרבה ניסיון שחסר לי, לכן אני מתחייב מעתה והלאה לא לתת ייעוץ בשום נושא שאני לא בטוח בו ב- 100%, כמו כן, נניח ויצא שנתתי פה ייעוץ כלשהו ואתם מרגישים שהוא לא במקום אני מבקש תתקנו אותי, תסבירו לי איפה טעיתי ומה אני יכול לשפר (אני רוצה ללמוד!) כדי שבפעם הבאה לא אחזור על אותה הטעות. (מיותר לציין החל מעכשיו אני אתן מפרטים ממגוון חנויות ולא רק מ- STARTPC)

כדי באמת לפתוח דף חדש החלטתי למחוק את כל התגובות / הודעות הישנות שלי (פשוט הכל)

זהו זה מה שהיה לי להגיד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...