רמקולים FC530U מבית Microlab בביקורת: נוגעים בכולם - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רמקולים FC530U מבית Microlab בביקורת: נוגעים בכולם


אורח אורי כרמי

Recommended Posts

אורח אורי כרמי

חברת Microlab מתפרשת על שוק הרמקולים למחשב מזה שנים. בין מערכות הסטריאו הנחשקות שהן מציעות, מתחבאים גם הרכבי 2.1 מסורתיים. איך הם עומדים היום במבחן הסאונד?

לכתבה: http://hwzone.co.il/רמקולים-fc530u-מבית-microlab-בביקורת-נוגעים-בכולם/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"24 שעות להפתח" אשכרה? עם לפני ואחרי..? וכל זה בביקורת רמקולים למחשב בשנקל? טוב שאין רשימת דיסקים והתפייטות על "הסאונד העשיר הברור והנפלא, שלמרות היותו בהיר מעט, הוא מאפיל על כך בעזרת הבמה הפתוחה ורמת תדרי הביניים הפנטסטית שמעניקים גוון ופאנצ'י עם סיומת אוורירית" יאללה יאללה. המקסימום שכדאי זה להגיד תודה שהוצאת אותם מהקופסה ושלושתם עבדו במכה ראשונה.

זה לא שיש משהו רע בביקרות סט זול למחשב, אבל לא להסחף עם זה למחוזות הזויים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ידעתי ששנקל זה 200 שקל. לא כולם קונים רמקולים ב-3000 שקלים למחשב, ואני בעד קבלת תיאור מפורט ככל האפשר על מערכת כזאת או אחרת במחיר שווה.

תודה לאל שיש כאלה שאכפת להם מאיכות הקול בפחות ממליון שקלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי, אם לא כתבתי את זה בצורה ברורה, אני אכתוב שוב: קשה לי מאוד להאמין שיש הבדל בשמיעה בסט מינימלי, סיני וזול לפני "הרצה" של 24 שעות לבין אחרי. יש מקום לביקורת ולנתונים, אין מקום להתפייטות. את זה צריך לשמור לסטים של 3000₪.

אפילו אני משתמש במחשבים מסויימים שלי בסטים זולים בסגנון, אבל אני לא מצפה מהם להרבה. בטח לא ל"אימפקט" שמוזכר לפחות 3 פעמים בביקורת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מר זיגי. הייתי טורח להסביר לך עד כמה אתה טועה (ובגדול מפגין פה חוסר ידע מוחלט ברמקולים למחשב, במיוחד בכל הנוגע לליין של מיקרולאב), אבל הגישה שלך אומרת לי שאני סתם הולך לבזבז את זמני. את זה אתה מוזמן לשמוע משאר המבינים בעניין, לא ממני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהחלט. לראש שמורכבות לו אוזניים שרגילות לשמוע מזוג GX200 של Monitor Audio, יהיה בזבוז אנרגיה מוחלט להסביר למה צריך "לפתוח" מקרטון של יצרן למחשב כזה או אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תבדיל את עצמך יותר מדי, אני טיפוס של המון איכותיות לא פחות עם ציוד הגברה ומקורות מאוד יקרים. מה שגם עבדתי עם מספר גדול של למחשב \ ביתיים \ מוניטוריים.

יש לך סוג של "דעה קדומה" על למחשב. הרבה מים זרמו בנהר - אלו כבר לא רק "400W" לבנים וקטנים ב-20 ש"ח.

השוק הזה אימץ בשנים האחרונות המון משוק הסאונד האודיופילי, וכאודיופיל אני שמח להעביר את הבשורה הזו הלאה בביקורות שלי.

אל תמהר לשפוט - נסה קודם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מפספס את הנקודה.

אין לי ולא דבר על הרמקולים שבביקורת, שאין לי ספק שהם מעולים למחירם, תמורה מצויינת לכסף וכו' וכו'. הבעיה שלי זה עם הביקורת עצמה, שמתייחסת אליהם ובוחנת אותם בעין אודיופילית. הרי הרמקולים האלה מיוצרים בערמות, ובשינוי צורה כזה או אחר, הם נמכרים תחת חברת מדבקה כזו או אחרת. האלקטרוניקה והנגן שבהם הם פשוט זבל צרוף, שכמותו יש מליונים. אני פשוט לא מאמין לכל האודיופיליה הזו בהקשר של כאלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע למה צריך לחפור כל-כך. וזיגי - האלקטרוניקה שלהם לא זבל, היא דווקא סבבה.

לי יש את ה FC330 ואני מאוד מאוד מרוצה . (250 ש"ח באייבורי, אבל הם העלו את המחיר ב 30%)

מאוד דומות לאלו בכתבה - רק בלי שלט ועם מקור אחד בלבד ( יציאת 3.5mm)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מתנצל בפני הכותב על התגובות הקצת קיצוניות שלי מאתמול. הם באו אחרי לגימה קלה. בהחלט הגזמתי, וכשאני מסתכל על הביקורת היום היא סבירה למדי. אפילו הייתי קונה את הרמקולים בלי לחשוב אילו הייתי מחפש 2.1 בתקציב הנ"ל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...