עבור לתוכן

ידידיי :( דפקו אותי בחנות מחשבים לגבי האחריות תעזרו לי מה אני עושה ? :( המשך...

Featured Replies

פורסם

ההארד דיסק שלי היה בן שנה שהוא התחיל לגסוס IBM 46 GB הארד דיסק דיי נחמד עם 3 שנות אחריות עכשיו ההארד דיסק התחיל לעשות בעיות ואני כמו כל אדם אחר ניצלתי את האחריות שלחתי אותו לחנות ממנה קניתי .... המוכר הוציא לי את ההארד דיסק ואני הלכתי עם קופסא שעלתה לי כמה אלפי שקלים אך מאותו רגע היא הייתה חתיכת פח חסרת שימוש אוקיי ...

עבר שבוע עברו שבועיים אני מתקשר מה קורה ? "עוד לא הגיע שיהיה משהו אני אתקשר" אמר המוכר

עבר שבוע עבר עוד שבוע וחצי אני הולך אל החנות דיי זועף .... ולאחר ויכוח למוכר לא הייתה ברירה הוא לא רצה שאני יפחיד את הלקוחות בחנות שעמדו לעשות את טעות חייהם ולקנות ממנו אז הוא פרק לי הארד דיסק סיגייט 20 ג'יגה שאלוהים יודע מה עבר עליו 5400 סל"ד איטי ביותר ואיתו אני עובד עכשיו !!!!

אוקיי 3 שבועות וחצי בלי ההארד דיסק אבל לפחות יש לי חלופי בינתיים זאת לא הבעייה מה כן הבעייה ולמה דפקו אותי

כמו שאתם ודאיי יודעים כבר [glow=red, 2, 300]אין ![/glow] הארד דיסקים בנפח 46 ג'יגה אז הברירות שהשאיר לי המוכר הן להלן:

א. קח 40 ג'יגה של IBM חדש באריזה אבל שוכב לי שנה בחנות ז"א יש לו שנתיים אחריות והוא 6 ג'יגה פחות ממה שהיה לך אבל חדש חינם אין כסף ( ממש נדיב!!!)

ב. אם אתה רוצה סיגייט חדש 60 ג'יגה שלם לי 250 שקל !!!!!!!!!!

בפנדה או בפלונטר ההפרש בין IBM 40 ג'יגה לבין סיגייט 60 ג'יגה הוא פחות מ 150 שקל ולי היה 46 ג'יגה הליבה היא אותה ליבה ז"א ההארד דיסק שלי שווה יותר המוכר פשוט עושק אותי !!!

מה אני עושה חברים אני עובד עיצות והעסק נסחב כבר הרבה יותר מידיי :'(

  • תגובות 55
  • צפיות 4.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אתה מכיר אנשים שמבינים הרבה בחומרה ובעלי כוח לשנות דברים (ולא בהכרח את פרצופו של המוכר) גרים בסביבתך?

קח אחד מאלה לחנות....שיסביר למוכר שהוא עושה טעות....ושאנשים יודעים שהוא עושה טעות....

ואם הוא לא מעוניין בסקאנדל בחנות שלו....אז רצוי לו לשנות את דעתו בקשר להחלפה והאחריות.....

אין איזה נוהלים משפטיים נגד זה?

פורסם

מה זה השטויות האלו?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!!?

יש לך אחריות?!?!

הוא חייב להחליף לך!!!!

ולך איתו עם זה עד הסוף...

אלא אם כן אתה מתבייש וזה כבר משהוא אחר....

אני אישית לא הייתי רוצה שיחליפו לי לאותו הארדיסק

כי הם חרא...

אז תגיד לו שהמחיר שהוא דורש על הסיגייט מוגזם ותדרוש ממנו תוספת מופחתת

ואם הוא לא רוצה אז שיעמוד באחריות

זה כב בעייה שלו!

ועוד משהו...

מה שם החנות? אל תקנה אצלו!!

פורסם

נוסטרדמוס - תן לנו את שם החנות.

ואיך לא חזית את זה :) ?

פורסם

האם זו החנות ראם מחשבים ברחוב הרצל ליד איזור התעשייה הישן

כי אם כן אני לא יתפלא

פורסם

תגיד?!

לבעל החנות יש זקן

אין חשמל

ומסתובב עם אקדח?

במקרה הוא גם אוהב להגיד "אל קוץ אל שריף, פיס אוף דה ברייבס"?

פורסם
  • מחבר

...

פורסם

קודם כל, Dark Naf היא נקבה, אז שנה ל"אחותי" ולא "אחי".

דבר שני, לא לקנות יותר בחיים מחנויות KVR כמו מיתר מחשבים בנס ציונה!!!

דבר שלישי, לך עם המקרה שלך עד הסוף, אסור לך לעבור על זה בשתיקה.

פנה לגדעון רייכר והחרוזים, לא יודע למי!!!

כל אירגון אשר בא לטובת הצרכן, נצל את ההזדמנות, אם יש צורך, תיגרר גם לבית משפט לתביעות קטנות עם עורך דין בצורה מאורגנת והכל.

אשמח מאוד אם אדם כמוך יצליח להפיל חנות KVR כמו מיתר מחשבים.

פורסם
  • מחבר

רק כדיי לדעת ? מבחינה משפטית הוא [glow=red, 2, 300]חייב[/glow] לתת לי זיכוי מלא על ההארד דיסק ?

ועוד דבר אם יש הארד דיסק כמו שלי בדיוק אבל אני לא רוצה אותו ? מה עושים ? הוא חייב לתת לי הארד דיסק אחר אם אני דורש ?

מבחינת החוק איפה אני עומד אם מישהו מבין בזה

פורסם

או זיכוי, או חילופי, ככתוב בכתב האחריות.

פורסם

אוקי, שים לב, אתה חייב לקרוא את כתב האחריות באותיות הקטנות, אני מאמין שכתוב שהם אחראים לתקינות המחשב, אין לך שום התחיבות לחלק זהה, או חדש. מצד שני, אתה יכול לתבוע אותם בתביעות קטנות על מחיר הHD ועוד עגמת נפש... בכל מקרה תבוא ותגיד לו בפנים הכל, תדרוש החזר/חלק חדש ומלא! :hat::P:jump: :jump: :jump: :jump: :jump:

פורסם

מה זה פה לפני שנה זה היה רק KSP וניום כל חנות 2 היא חנות קבר :'(

הם אתה רוצה את הארדיסק תתקשר לספק שלו ותגיד לו (הארדיסק אצל הספק 100%)

הכשיו אצלו גם יהיה אפשר להחליף בזול !!!

מקסימום הם זה לא עובד יש לך 3 אופציות

(1) 100 מספר טלפון איכותי.

(2) לשרוף (את החנות)

(3)לקחת כמה חברים לצעוק אליו לשבור את הזכוכיות מקדימה הוא משהו.

;D

בהצלחה.

פורסם

אתה לא חייב ללכת רחוק עד תביעה, יש דברים יעילים יותר,

שעובדים בצורה מהירה יותר. למשל: הרשות להגנת הצרכן.

אם תשלח להם מכתב ותתאר את כל מה שהוא עשה לך,

הם ידאגו לנזוף בו טוב(בשלב זה הוא כבר בטח יציע לך סיגייט חינם),

או יתבעו אותו משפטית.

כמו כן גופים נוסיפים שאליהם אתה יכול לפנות, הם מדורי הטיפול בבעיות בעיתון(יום שישי - מגזין ממון).

אך בד"כ הרשות להגנת הצרכן די יעילים, פעם חנות כלשהי רימתה את ההורים שלי שלחנו להם מכתב,

ואחרי שבוע החנות התקשרה אלינו וביקשה יפה יפה שנבוא היום לקחת את הכסף שלנו.

פורסם
  • מחבר

חחחחחח זה נשמע כבר הרבה יותר מעודד ;D עכשיו, בואו נצא בהנחה שהוא [glow=green, 2, 300]כןןןן[/glow] משיג בדיוווק את אותו הדגם חדש דנדש וארוז ואני [glow=red, 2, 300]לא![/glow] רוצה את הדגם הזה ולא כל דגם אחר של IBM אני יכול בכלל לדרוש ממנו משהו אחר ? יש לי את הזכות ?

ועוד משהו אם מישהו פה יודע ... לגבי תקופת הזמן אין איזו מגבלה או משהו ??? מה נניח ועוברים חודשיים או משהו אין משהו בחוק שמחייב אותו לעמוד בתקופת זמן מסויימת ?

פורסם

אחי ניראה לי הוא חייב כבר להביא לך אותו אחד או יותר טוב תמורת כסף!!!! :lol:

אבל זה כבר אתה סוגר איתו כמה כסף זה יהיה במידה ואתה לא רוצה יותר טוב אלא אותו אחד הוא חיייב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! להביא לך אותו תוך זמן מסויים!!!! ואם הוא לא עושה את זה כנס בוווו :AR15:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים