ידידיי :( דפקו אותי בחנות מחשבים לגבי האחריות תעזרו לי מה אני עושה ? :( המשך... - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ידידיי :( דפקו אותי בחנות מחשבים לגבי האחריות תעזרו לי מה אני עושה ? :( המשך...


NOSTREDAMUS

Recommended Posts

תשמע נוסטרדאמוס זה ממש לא בסדר מה שאתה עושה כאן. במקרה זה קרה רק לך בחנות הזאת אני למשל קונה שם קבוע יש שם מחירים ושירות אחלה ואפילו יש פעמים שהמוכר נותן לי מודמים כרטיסי מסך וכו' בשביל לבדוק אותם אם אני רוצה להחליף את שלי להם ולא צריך להשתגע ולהגיע כבר עד כדי הריסת החנות כשרק לך מתייחסים ככה ואולי זה בגללך ולא בגללם.

אני יודע מאבא שלי שעובד באלתא (חברת בת של תעשיה אווירית למי שלא מכיר) שכמעט כולם מכירים וקונים חלקי מחשב ומערכות מחשב מהחנות הזאת והם נהנים בדיוק כמוני ומודים כמוני לזה ששלח אותי אליהם (בדרך כלל זה איזה בן משהו שמפרסם תמיד את החנות במפעל).

ותאמין לי לא רק אני חושב שהם בסדר. אז אל תגזים בבקשה!!! >:(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 55
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מעניין שאתם בפורומים תמיד קוטלים משתמשים חדשים למרות שאני אחד מהבמקרים הראשונים באתר.

טוב אז רק עכשיו נכנסתי לפורומים כי אני לא אוהב לדבר בהם כי אני מקבל תגובות טיפשיות כמו שלך.

ולא אני לא הבן שלו כי אם הייתה קורא טוב את מה שכתבתי אז הייתה יודע וחוץ מזה תחשוב מה שאתה רוצה.

הרבה אנשים אינם טועים וחוץ מזה אתה תומך בנוסטראדמוס כאילו הוא הבן שלך אז תעשה לי טובה ותפסיק לדבר שטויות. ::):nono:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כדי הריסת החנות כשרק לך מתייחסים ככה ואולי זה בגללך ולא בגללם

במשפט אחד: סייג לחוכמה שתיקה.

במה הוא אשם: בזה שהוא מחכה חודש להארד דיסק?

או בזה שהם מציעים לו לקבל הארד דיסק קטן יותר וישן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איגור, איזה אקדח זה היה? :)

ברטה 92FS מושחמת ומדוגמת

גפני קבל תיקון הוא סובל מתסמונת פוסט חרטטנוס מצב אנוש נראה לי הוא במצב "אורז בתלוש"

איגור אם אבא שלך היה מאיישם עליו באקדח מיים רק על זה שהמוכר הרגיש סכנת חיים אבא שלךךךךךךךך היה נכנס כל כך מהר לכלא לכל כך הרבה שנים שהנינים שלך היו נולדים לפני שהוא היה משתחרר תגיד לי מה נראה לך אנחנו במערב הפרוע שולפים חופשי ?

נראה לי טיפה אבל רק טיפההההה המצאת את הסיפור שלך :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

אתה מטומטם כמו נעל!

הנשק היה בתוך הנרתיק וללא נוקר!

ע"פי החוק הוא לא שמיש ועל כן לא מאים!

אבא שלי לא איים הוא שם אותו על השולחן.(נקודה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי

אני לא מאמין שצדקתי בהערכה, אני יכול להיות פרויד (תסתכלו בדף הקודם).

ועכשיו אליך יקירי, לא לכולם יש אבא מאפיונר, ששם אקדחים על שולחנות כשלא מוצאת חן בעיניו העסקה. (תודה לאל)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא לכולם יש אבא מאפיונר, ששם אקדחים על שולחנות כשלא מוצאת חן בעיניו העסקה

חבל שכך, שירבו כמותו בישראל!!!

אולי כך(מהפחד) מוכרי המחשבים יפסיקו לרמות לקוחות תמימים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא קראתי את כל התגובות ויכול להיות שמישהוא כבר הציע את זה אבל :

קרא לחבר שלי משהוא דומה הוא רק איים בתביעה קיל הרד דיסק של 45 ג'גה במקום ה 20 שהוא קנה במקור ותוספת של 128 מגה בחינם

אני מציע לנסות את זה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד לו

שאתה רוצה כמו שלך בדיוק

לא 40 ג'יגה שישב שנה כי האחריות שלך בתוקף והתקלה קרתה בגלל שסיפק כונן שלא פועל טוב

תגיד לו שהאפשרות של הכונן הישן לא באה בחשבון, ושיוריד אותה מהר מהרשימה של ההצעות שלו.

תגיד לו שהוא לקח את ההרדיסק, ושיביא אחד שגם עובד. אם יש לו בעיה בסיפוק הכונן,

אתה מוכן להוסיף 100 שקל, שזה הפרש המחירים בין הכוננים ולקבל את הסיגייט 60 ג'יגה.

תגיד לו שאם יש לו בעיה והוא לא מוכן לעשות את הצעד הזה, שיפטור את שני הצדדים ותצאו שמחים ותמליץ על החנות ואמינותה, אתה תעשה כל צעד שאתה יכול כדי שכולם ידעו מה האמינות האמיתית של החנות, ומה שווה האחריות כשבאמת צריכים אותה.

אתה שילמת על הכונן ממיטב כספך, וחלק מהכסף הלך אל האחריות,

ולא מגיע לך לקבל משהו יד שניה, ברגע שאותו אחד התקלקל.

החנות הבטיחה החנות צריכה לספק. מכאן, ישנן מס' פתרונות:

א) להחזיר את כל הכסף בניכוי 10%-15% דמי שחיקה/שימוש (כמו שכתוב בחוק שמחייב החזר של 14 יום במקרה שאתה לא מסופק)

ב) לקבל את הסיגייט 60 ג'יגה בתוספת ההפרש הריאלי ביניהם, כלומר, ההפרש בין 46GB חדש לבין חדש, לפי המחיר

ששילמת.

ג) לספק כונן מתוקן עם אחריות.

אל תשאיר מקום לקומבינות, ותהיה קשוח. אל תקשיב לעוד הצעות שיהיו לו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לך ידיד HWZ יקר

מכוון שאני רואה שאתה רץ עם הנושא הרבה זמן -

אני יכול לעזור לך באופן אישי ,

יש לי גם חברת מחשבים -

ככה שבטוח יש לי קשר לחברה הראשית שמיבאת את הדיסק או אל ישירות .

כך שצור עימי קשר במשרד ואני אנסה לעזור בכל מצב החלפה של הדיסק או שידרוג למשהו אחר לפי בחירה .

הטלפון שלי הוא 04-6426777 בקש את מיכאל

ביי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שאני ממליץ לך לעשות הוא ככה:

לך אליו, תגיד לו ככה:

אין לך הארדיסק כמו שלי, בעייה שלך, פנה ליבואן, אין לו גם, תביא לי החזר כספי מלא למה ששילמתי אז (הוא זכאי ל100% מהמחיר בו קנית אותו מכיוון שזה במסגרת אחריות ולא מתוך התחרטות), ואז מה שתעשה זה ללכת לחנות אחרת, להוסיף כסף, ולקנות 60 ג'יגה (או בפלונטר).

אתה יכול גם לבקש ממנו לראות את ההארדיסק שלך, תבדוק אם יש עליו מדבקת אחריות של היבואן, אם היא עדיין בתוקף תגיד לו: לא תודה, אני הולך ליבואן.

לך ליבואן, להם אמורה להיות כמות מסויימת של מוצרים שיצורם הופסק למטרות אחריות, אם נשאר להם, הם ידאגו לך לכזה, אם לא, הם יתנו לך חלופות יותר משתלמות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי אני מתקשר...

(חבל שאין לי פה את המקליט.. בעבודה של אבא...)

עוד לא עונים

בנתיים אני אגיד לך שעשית טעות שלא הסכמת ל145

להתווכח על עשרה שקלים זה אידיוטי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...