עבור לתוכן

ממצאים מעניינים עם DX12 במשחק Ashes of Singularity. מכה לירוקים 290X=980 Ti

Featured Replies

פורסם

החברה המפתחת מזה זמן את המשחק(עד עכשיו DX11) הסבו אותו ל-DX12 ושחררו בנצ'מרק.

והתוצאות מפתיעות.

ירידה קלה בביצועים מהצד הירוק.

ועליה של עד 100%! מהצד האדום.

http://arstechnica.com/gaming/2015/...rly-win-for-amd-and-disappointment-for-nvidia

Core i7-5960X, 980 TI vs R9 290X

1080p, DX 11: 54 FPS vs 28 FPS

1080p, DX 12: 50 FPS vs 48 FPS

99th Percentile at 1080p: 29 FPS vs 32 FPS

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-ashes-of-the-singularity-dx12-benchmark-tested

Core i3, R9 390: 67% gain

Core i7, R9 390: 75% gain

Core i3, GTX 970: 14% loss

http://wccftech.com/ashes-singularity-alpha-dx12-benchmark/

i7-3770 + GTX 780Ti: 2.5% loss

i7-5960X + GTX Titan X: 6.5% loss

i5-3570K + GTX 770: 180% gain

Athlon A4 860K + Radeon R7 370: 28% gain

Xeon E3 1230 + Radeon Fury: > 100% gain

מקור:

http://forum.notebookreview.com/threads/dx12-ashes-of-singularity-r9-290x-matches-980-ti.780362/

עדי ראיה מוסרים שיורם גיני נצפה ליד שברי מחשבו המרוסק ומורט שערות ראשו.

צוות תמיכה של NVIDIA בדרכו בטיסה דחופה לארץ.

  • תגובות 35
  • צפיות 6.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

WTF!

פורסם
  • מחבר

תגובת NVIDIA מלפני שלושה ימים:

http://wccftech.com/nvidia-we-dont-believe-aots-benchmark-a-good-indicator-of-dx12-performance/

- - - תגובה אוחדה: - - -

We Don’t Believe AotS Benchmark To Be A Good Indicator Of DX12 Performance

בצעד נדיר הם אפילו הוציאו דריבר מיוחד למשחק בגרסת אלפא!

שפטו בעצמכם.

פורסם

אין כל כך מה לשפוט.

הליבות הגרפיות של AMD נראות מבטיחות ל-DX12, אבל שום מבחן ביצועים או משחק DX12 מלא שיצא עד כה הוא לא נייטרלי בפיתוח שלו. Ashes פותח עם AMD כאילו שכל התקציב האולפן הזערוריי הזה הגיע מהם רק למטרה הזאת.

כשיצאו משחקים נוספים שלא פותחו פחות או יותר בשביל AMD למטרות פרסומיות, נראה מה יהיה המצב.

פורסם

חחחחחחחחחחחחחח על יורם גיני :) קרעת אותי ..

ידעתי ששמעתי קול זעקה עמום באוויר, לא הבנתי מהיכן, אבל עכשיו הכל מסתדר!

פורסם

אני רואה רק טוב במצב הזה כרגע, בשאיפה שיהיה כך גם בהמשך.

וזה ממש, אבל ממש לא בגלל שיש לי חומרה של AMD, פשוט אנחנו כצרכנים חייבים את התחרות הזאת.

פורסם
אני רואה רק טוב במצב הזה כרגע, בשאיפה שיהיה כך גם בהמשך.

וזה ממש, אבל ממש לא בגלל שיש לי חומרה של AMD, פשוט אנחנו כצרכנים חייבים את התחרות הזאת.

אגב, אנחנו רק עסוקים בגיימינג ולא רואים מה קורה בעולם המקצועי...

ואכן גם בתחום הזה יש שיפור רציני לכרטיסי AMD Fire Pro סדרה W, כנראה ש-OpenCL עושה טוב ל-AMD.

במיוחד בתכנת הדגל בעולם 3D מאיה, שם כבר יש ניצחון מוחץ לטובת סדרה W בהשוואה לכרטיסי Quadro.

פורסם

התגובה של NVIDIA לבדיקה הזו דיי הזויה, הם אמרו שה- AA עושה בעיות אבל כל מי שניסה למצוא בעיות גילה שהכל עובד תקין. הם אמרו שזה לא מייצג שום דבר למרות שזה בסופו של דבר משחק DX12 שאמור לצאת בקרוב אז אי אפשר להגיד שהוא לא מייצג שום דבר.

אין כל כך מה לשפוט.

הליבות הגרפיות של AMD נראות מבטיחות ל-DX12, אבל שום מבחן ביצועים או משחק DX12 מלא שיצא עד כה הוא לא נייטרלי בפיתוח שלו. Ashes פותח עם AMD כאילו שכל התקציב האולפן הזערוריי הזה הגיע מהם רק למטרה הזאת.

כשיצאו משחקים נוספים שלא פותחו פחות או יותר בשביל AMD למטרות פרסומיות, נראה מה יהיה המצב.

Ashes מפותח על ידי STARDOCK, לא בדיוק מפתחת זערורית, אני דיי בטוח ש AMD אפילו לא מעורבים בפיתוח שלו. הם כן משתמשים במנוע של oxide שבמקור שימש להדגמה של MANTLE אבל מאז הועבר ל DX12. המנוע הזה נראה טוב והוא הראשון שזמין בשוק ותומך ב DX12 אז לא נראה לי שאפשר להיות שליליים כל כך, סביר להניח שנראה עוד משחקים שמשתמשים במנוע הזה בעתיד.

יותר הגיוני שההבדל הזה הוא שילוב של דרייבר DX11 צולע מ AMD וחוסר בשלות של NVIDIA בכל מה שקשור ל low lvl API שזה צפוי (בכל זאת AMD השקיעו יותר בשנים האחרונות בתחום הזה).

פורסם

יהיה מגניב אם דווקא מהכיוון הזה תבוא התשועה לAMD :)

תגידו חברה, DX12 ייתמך ע"י 7970?

פורסם

פיתחתי משחק חדש בו המנוע הגראפי עושה שימוש בפונקציה הקוראת לדריוור של עכברי לוגיטק ומעכבת את היישום אם הוא לא נמצא.

כתוצאה מכך המשחק עובד פי 100 מהר יותר על עכברי לוגיטק מעכברי מיקרוסופט.

ואין לזה שום קשר לעובדה שלוגיטק שילמו לי כסף כדי שאדפוק את מיקרוסופט.

ממש שום כלום.

באימא שלי.

עכברי לוגיטק באמת ובתמים מאיצים יכולות גראפיות פי 100.

יש בהם צ'יפ חבוי סודי מאוד שיודע גם להכין קפה.

פורסם

לא בטוח שהציניות שלך פוגעת פה במטרה.

לפי מה שהחבר HuGeMouTh כתב כמה הודעות קודם, לAMD אין שום יד ורגל (או מקלדת ועכבר) במשחק החדש הזה.

הכי חכם זה להמתין ולראות, מה יהיו התוצאות.

פורסם

צודק, טעות שלי.

פשוט לא התפנתי עדיין לכתוב פונקציה גם לעכברי מיקרוסופט.

בנתיים חדשות מפתיעות! עכברי לוגיטק מאיצים משחקים העבודים על DX12.

פורסם

אתה כזה מעייף לפעמים. :bash:

פורסם
  • מחבר

לדעתי בפשטות בגלל "הכבלים" שהוסרו מה-GPU עם בואו של DX12.

גישת ה-BRUT FORCE של AMD באה עכשיו לידי ביטוי ביתר שאת.

וגם מחשב גיימינג עם i3 וכרטיס היי אנד כבר לא ישמע יותר כמו קללה הודות להסרת מגבלת ה-DRAW CALLS המעצבנת.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים