פורסם 2015 בספטמבר 1710 שנים מחבר לא להתקרב לשיפיטו עבור מוצרים מהסוג הזה! לא מספקים מספר טלפון והכתובות שלהם ידועות לשמצה בארה"ב, ולכן בסכומים האלה מקבלים סירוב מיידי. הם הציעו לי שהם יזמינו עבורי תמורת אקסטרה 8.5$ והפקדת הסכום הנדרש אצלהם. כמובן שהם קיבלו דחייה והחזירו לי את הפיקדון. אבל, את ה10 דולר ההתחלתיים עבור המחסן באורוגון וה8.5$ עבור ההזמנה ה"אישית" לא קיבלתי חזרה.
פורסם 2015 בספטמבר 1710 שנים אני בכלל ממש לא אוהב את השיטה של shipito. השתמשתי כמה פעמים וממש לא אהבתי אז הפסקתי.אין ממש מה לפרט האמת, משלוח של מוצר יקר לא ממש שונה ממשלוח של כל דבר אחר, התהליך חלק וזהה.למשל הזמנתי מקרן ושני מחשבים ניידים בעזרת חברות שילוח.פשוט שלחתי אליהם, שילמתי את המשלוח ושבוע-שבועיים אחרי קיבלתי את המוצר. אין ממש מה לפרט.את המקרן שלחתי בשילוח ימי אז לקח יותר זמן.
פורסם 2015 בספטמבר 1710 שנים האם קנייה דרך אתר כמו Amazon, Newegg ומשלוח דרך חברת שילוח פרטית לארץ נותנת אחריות מלאה של החברות המייצרות את המחשב הנייד לדוגמה Asus, Dell, Lenovo והאם האחריות גם שימושית בארץ באותה מידה במעבדות מורשות שלהן?תקלות בחומרת מחשבים ניידים אינן קלות לתיקון וחלקי חילוף עשויים להיות יקרים ו/או קשים להשגה אם אין אחריות על המוצר במעבדה מורשית.ועוד סוגייה מעניינת לגבי תהליך העברת המוצר:במקרה שהמוצר מגיע לארץ עם תקלה, אין לדעת באיזה שלב היא נוצרה:א) המוצר הגיע פגום מהאתר שממנו הוזמן (לדוגמא Amazon) עשוי להיות גם נזק פנימי שאינו ניתן לזיהוי מבחוץ.ב) המשלוח שהפעיל האתר (Amazon) גרם לנזק פיזי למוצר בעת העברתו למחסן של חברת השילוח בה משתמשים (נניח Buy2USA)ג) חברת השילוח (Buy2USA) גרמה לנזק פיזי למוצר בעת העברתו למכס בארץד) (?) תהליך האיחסון וההעברה במכס גרמו לנזק פיזי למוצר ה) שירות הדואר הממונה על העברת המוצר ללקוח גרם לנזק פיזי.במצב הנל, מה יכול בן אדם לעשות ומי אמור לשלם עבור תיקון/החלפת המוצר שעשוי גם להיות כרוך בשליחתו למדינה ממנו נשלח (US) שהינו הוצאה נוספת.שלא לדבר על מה טווח הזמנים שכל התהליך עשוי לקחת כשלצרכן מושבת המכשיר.אשמח לשמוע תשובות ודרכים להתמודד עם הבעיות שהצגתי. נערך 2015 בספטמבר 1710 שנים על-ידי mittey
פורסם 2015 בספטמבר 1710 שנים אם אתה מחפש להימנע מסיכונים, ואתה צריך את המוצר במהירות ללא עיקובים, אז משלוח מחול הוא לא בישבילך.כל התיאוריה שלך על נזק פיזי לא מחזיקה כלכך כי כל המוצרים היקרים ארוזים במספר אריזות שמאוד מגינות עליהם. מאוד נדיר שמוצר כזה סופג נזק פיזי.אם בכל זאת יש נזק פיזי, אז נכנסת השאלה האם המוצר היה ארוז כראוי, אם לא אז ברור לך למי אתה צריך לפנות.אם המוצר כן היה ארוז כראוי אז לא תדע לעולם באיזה שלב זה קרה ותצטרך להפעיל אחריות/שירות של החנות ממנה קנית את המוצר.הפעלת אחריות/שירות אומר שאתה צריך לשלוח את המוצר חזרה על חשבונך. בנוסף אתה צריך למלא טופס שאתה מוציא מהארץ מוצר לאחריות וכאשר הוא יחזור לא תצטרך לשלם שוב מכס/מעמ.אם המוצר החולף בחדש תאלץ לשלם מעמ/מכס שוב.לגבי אחריות בנילאומית. אתה צריך לבדוק פרטנית מול מעבדת השירות ולהניח שאין אחריות כל עוד נאמר לך אחרת.
פורסם 2015 בספטמבר 1710 שנים רכשתי ב-2 הזדמנויות נפרדות 2 מחשבים בעלות של סביב 1000 דולר (לפני מיסים ומשלוח) דרך B2USA.בשני המקרים הכל תקתק כמו שעון.העלות הכוללת מסתכמת לרוב בעלות המוצר, מע"מ ועלות שילוח וביטוח שהם עוד כמה עשרות דולרים (משהו כמו 50-60 למחשבים כאלו)אני בד"כ מנסה להמנע מתשלום מס מקומי על ידי הזמנה בחנויות שאין להם סניף בניו ג'רזי.
פורסם 2015 בספטמבר 1710 שנים רכשתי ב-2 הזדמנויות נפרדות 2 מחשבים בעלות של סביב 1000 דולר (לפני מיסים ומשלוח) דרך B2USA.בשני המקרים הכל תקתק כמו שעון.העלות הכוללת מסתכמת לרוב בעלות המוצר, מע"מ ועלות שילוח וביטוח שהם עוד כמה עשרות דולרים (משהו כמו 50-60 למחשבים כאלו)אני בד"כ מנסה להמנע מתשלום מס מקומי על ידי הזמנה בחנויות שאין להם סניף בניו ג'רזי.האם אתה ממליץ לקנות ממוכרים ב-Amazon ו/או eBay למיניהם או יש לך חברה מועדפת אחרת? אשמח לשמוע המלצות.
פורסם 2015 בספטמבר 1710 שנים אני מחפש מוכרים זולים עם מוניטין מספיק טוב כדי להרגיש בטוח. אין לי מישהו קבוע.תקרא תמיד את הכל ותשאל את המוכרים אם משהו קטן אפילו לא כתוב או לא ברור.זה דיי מוריד את הסיכון ליפול. וכמובן עדיף להשאר במקום עם הגנה כמו PP
פורסם 2016 במרץ 219 שנים רציתי לשאול את Rbix או כל אחד אחר שהתנסה. האם הזמנת בסוף את ה spectre? איך הוא? אתה מרוצה? אפשר להעלות תמונות? אני רוצה (מז׳תומרת, מת מת) להזמין spectre 15.6t ורוצה לדעת איך מסתדרים עם העברית ואיך המכשיר בכלל
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.