פורסם 2015 ביולי 1510 שנים מחבר תנסה לשלוח מייל לרייזר.קראתי על כמה מקרים שאנשים פנו ישירות ליצרן והם פשוט שלחו בחינם [TABLE=width: 500] [TR] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD][TABLE=width: 550] [TR] [TD]Hi David, Thank you for the picture. It looks like it's just the ear cushions. We currently do not ship any products to Israel at the moment. You can refer to the link below to find out more about the list of countries that we ship products or parts to. http://www.razerzone.com/store/shipping-guide The best advice that I can give you might be that you can check with our authorized resellers in Israel whether they have the spare part that you need. You can follow the link below to check the resellers nearest to your location. http://www.razerzone.com/pages/razer-resellers I apologize for any inconveniences that might have caused by this limitation. Thank you for contacting Razer Support and have a nice day. [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE]
פורסם 2015 ביולי 1610 שנים הייתה לי בעיה דומה באוזניות של JBL, הציפוי של הספוג התחיל להיפרם, קרה לי בהתחלה באוזניה אחת, הבאתי לבאג וסידרו לי, ואז זה התחיל גם בשנייה, גם אז הבאתי וסידרו לי. הכל בטווח של שנה מהקנייההיום האוזניות כבר בנות 3 שנים ואין יותר בעיות איתן.זה גם היה בלי ויכוחים בכלל.מעניין מה השתנה. בכל מקרה במקומך הייתי מזמין לא משנה מה העיקר ממוכר בעל מוניטין טוב,
פורסם 2015 ביולי 1610 שנים כנראה שהיבואן של JBL שונה מרייזור וכמו כן גם תנאי האחריות בהתאם.אל תשכחו שבאג הם רק הסוחרים שאחרים למעשה 'לטווח' בין הלקוחות ליבואנים.לרוב הם בכלל לא מקבלים מוצר חוזר לטובת שירות אלה שולחים אותך ישירות לממש אחריות מול היבואן. זה תלוי בתנאים של היבואן,אם ההסכם מולו הוא שלקוח חוזר לבאג והיבואן מגיע לאסוף ממנו את המוצרים וכו' .....חשוב לציין שהיבואן של רייזור אינו מייצג את חברת רייזור ואת תנאי האחריות והשירות שלה בשום צורה.הוא סתם מתעצל לשלוח חזרה לחול בגלל העלויות וזו הסיבה העיקרית שלא מכבדים לך את הקרע ההוא באחריות .נוסיף לזה את העובדה שהיבואן מזהה במצבך פוטנציאל רווחי (כן כן, בלי בושה). הוא פשוט מייבא את הסט החלופי ללא קופסה מרייזור בעלויות זולות יותר ומוכר לך את עלות התיקון בפאקינג 250 שקלים מהסיבה השפוטה שאתה תקוע והוא לא.נדמה לי גם שזו האופציה הטובה ביותר עבורך.מעבר לכך יש לך BUY AMERICA ודומיו אבל זה לא יוצא זול בכלל. אני מציע שקודם תנסה את הסט הפשוט מאיביי אני מאמין שאין הבדל משמעותי אם בכלל.
פורסם 2015 ביולי 1610 שנים [TABLE=width: 500][TR][TD][/TD][/TR][TR][TD][/TD][/TR][TR][TD][TABLE=width: 550][TR][TD]Hi David, Thank you for the picture. It looks like it's just the ear cushions. We currently do not ship any products to Israel at the moment. You can refer to the link below to find out more about the list of countries that we ship products or parts to. http://www.razerzone.com/store/shipping-guideThe best advice that I can give you might be that you can check with our authorized resellers in Israel whether they have the spare part that you need. You can follow the link below to check the resellers nearest to your location. http://www.razerzone.com/pages/razer-resellersI apologize for any inconveniences that might have caused by this limitation. Thank you for contacting Razer Support and have a nice day.[/TD][/TR][/TABLE][/TD][/TR][/TABLE]מה שמפריע להם זה שליחה לארץ? נראה שהם עוד לא התקדמו לגלובליזציה. חבל סתם פוגע בהם.
פורסם 2015 ביולי 1610 שנים מחבר כנראה שהיבואן של JBL שונה מרייזור וכמו כן גם תנאי האחריות בהתאם.אל תשכחו שבאג הם רק הסוחרים שאחרים למעשה 'לטווח' בין הלקוחות ליבואנים.לרוב הם בכלל לא מקבלים מוצר חוזר לטובת שירות אלה שולחים אותך ישירות לממש אחריות מול היבואן. זה תלוי בתנאים של היבואן,אם ההסכם מולו הוא שלקוח חוזר לבאג והיבואן מגיע לאסוף ממנו את המוצרים וכו' .....חשוב לציין שהיבואן של רייזור אינו מייצג את חברת רייזור ואת תנאי האחריות והשירות שלה בשום צורה.הוא סתם מתעצל לשלוח חזרה לחול בגלל העלויות וזו הסיבה העיקרית שלא מכבדים לך את הקרע ההוא באחריות .נוסיף לזה את העובדה שהיבואן מזהה במצבך פוטנציאל רווחי (כן כן, בלי בושה). הוא פשוט מייבא את הסט החלופי ללא קופסה מרייזור בעלויות זולות יותר ומוכר לך את עלות התיקון בפאקינג 250 שקלים מהסיבה השפוטה שאתה תקוע והוא לא.נדמה לי גם שזו האופציה הטובה ביותר עבורך.מעבר לכך יש לך BUY AMERICA ודומיו אבל זה לא יוצא זול בכלל. אני מציע שקודם תנסה את הסט הפשוט מאיביי אני מאמין שאין הבדל משמעותי אם בכלל.לפי מה שהבנתי אין יבואן רשמתי של רייזר בארץ ובאג מייבאים אותם באופן עצמאי- - - תגובה אוחדה: - - -מה שמפריע להם זה שליחה לארץ? נראה שהם עוד לא התקדמו לגלובליזציה. חבל סתם פוגע בהם.כן /: הייתי מזמין עכשיו את החלק הזה ולא היה שום בעיה לעזעזל- - - תגובה אוחדה: - - -הייתה לי בעיה דומה באוזניות של JBL, הציפוי של הספוג התחיל להיפרם, קרה לי בהתחלה באוזניה אחת, הבאתי לבאג וסידרו לי, ואז זה התחיל גם בשנייה, גם אז הבאתי וסידרו לי. הכל בטווח של שנה מהקנייההיום האוזניות כבר בנות 3 שנים ואין יותר בעיות איתן.זה גם היה בלי ויכוחים בכלל.מעניין מה השתנה. בכל מקרה במקומך הייתי מזמין לא משנה מה העיקר ממוכר בעל מוניטין טוב,זה מוזר.. אולי זה קשור לסניף או משהו אני לא יודע..עכשיו הם אומרים לי שהם מביאים לי רייזר KRAKEN 7.1 ב 250 שקל ( חדש ) והם עולות 500אני לא יודע מה לעשות עכשיו.. אני אזמין את ה EARPADS מ EBAY אבל אני בטוח שאני לא לא יאהוב אותם
פורסם 2015 ביולי 1610 שנים חחח לתפור עלק...נו ברור שאין יבואן רשמי לרייזור בארץ, אחרת התפוצה והאחריות היו ברמה שונה...מדובר ביבוא פרללי. האם באג עצמה היא היבואנית? אני בספק אבל זה תרחיש אפשרי בהחלט...הייתי רוצה להאמין שבאג אינה היבואנית אם זה הוא השירות שהיא נותנת בהשוואה וביחס לספקים של מוצרים אחרים כמו JBL שהיא מוכרת.כל זה לא כלכך רלוונטי לטובת המצב הנוכחי שלךתקנה את הזול מאיביי ואם אתה תאמין שהוא מספק אותך אז הוא יספק אותך אף על פי שהאיכות סביר שתהיה קצת שונה.אתה בא בגישה שלילית עוד לפני שראית את המוצר, מה אתה חושב מאיפה הם קונים את החלקים שלהם? הכל יצור סיני זול ומסריח... שלא תטעה לרגע.זה שהאיכות תהיה שונה זה אליו דווקא נמוכה יותר. אולי תקבל משהו שהוא איכותי יותר, וסתם בגלל הגישה שלך אתה תטה לחשוב שהוא פחות טוב כי זה לא ממותג כמו רייזור..
פורסם 2015 ביולי 1610 שנים נו ברור שאין יבואן רשמי לרייזור בארץ, אחרת התפוצה והאחריות היו ברמה שונה...מדובר ביבוא פרללי. חחחחחח. אם אין יבואן "רשמי", איך יכול להיות יבוא "פרללי"? זה בלתי-אפשרי בהגדרה.
פורסם 2015 ביולי 1610 שנים תפסת אותי בלשון P:הרשה לעשות סדר כתגמול- זה שאין יבואן רשמי לריזור בארץ זה נתוןזה שיש מוצרים של ריזור בארץ גם זה נתוןמכאן אני מסיק שמדובר ביבואן שהוא לא רשמיבדרך כלל מגדירים אחד כזה כפרללי אל מול הרשמיאך כאמור לא קיים יבואן רשמי בארץ כך שהטרמינולוגיה ליבואן פרלל היא שגויהלסיכום נומאר שמדובר ביבוא שאינו רשמי הדומה בהגדרתו ליבוא מקביל - ביחס ליבוא רשמי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.