מודינג קטן לעכבר - Microsoft Comfort Optical Mouse 4500 - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מודינג קטן לעכבר - Microsoft Comfort Optical Mouse 4500


ZiggyMan

Recommended Posts

התחדשתי בעכבר בסיסי של , Comfort 4500. לא עכבר לגיימרים, אבל גם לא עכבר בשנקל. משהו פשוט לעבודה משרדית. אף פעם לא התלהבתי מציוד של $M, ולכן לא יצא לי להשתמש בחומרה שלהם יותר מדי.

העכבר סביר למדי, נוח, מרגיש מחומרים איכותיים וזה, כמעט הכל סבבה. הבעיה היחידה שהייתה לי איתו (בדומה ללוג'יטק שיש לי במחשב אחר) זה שהלחצן האמצעי- לחצן הגלגלת, קשה מדי. לפני עשור זה אולי לא היה קריטי, אבל בימינו כשהלחצן האמצעי משמש לפתיחת טאבים בדפדפן, זה מאוד מאוד בעייתי. במשך יומיים ניסיתי להתרגל, ולא הולך. לא נלחץ לי טוב.

ואז חשבתי לפתור את העניין כמו שפתרתי זאת בלוג'יטק. בעכברים היום יש לגלגלת לחצן אמצעי, ועוד שניים ימין ושמאל בהטיית הגלגלת. בתוכנה של לוג'יטק הגדרתי שהטייה ימינה או שמאלה תבצע לחיצה אמצעית, ומאז הכל סבבה. ההטיה ממש קלה ונוחה, ואפילו יותר ידידותית מלחיצה. ניגשתי לדף ההורדות של , והורדתי הדרייבר והתוכנה הרשמיים. יש שני סוגים, IntelliPoint או Mouse and Keyboard Center, שניהם עושים בערך אותו דבר, רק שהראשון בטאב בהגדרות עכבר, והשני בממשק נפרד.

לאחר ההתקנה הופתעתי לגלות שהכל עובד, ואפשר להגדיר מה שרוצים חוץ מ... הכפתורים הצידיים של העכבר. מסתבר שבמיקרוסופט העכבר מוגדר כ "עכבר 5 כפתורים" ואין אפשרות לקנפג את הכפתורים הנ"ל. כלומר כל מה שהם עושים זה גלילה צידית בלבד, ואפשר לכבות או להפעיל אותם וזהו.

זה כמובן לא מקובל עלי, אבל אין לי ממש כח להחליף עכשיו, ומי יודע אם במה שאחליף כן תהייה האופציה?

אז טוב, העכבר כבר עומד על השולחן, ומישוש קל במדבקות הסיליקון המחליקות שלו גילו לי בדיוק את מיקום שלושת הברגים (ראש טורקס, למי שמתעניין) כך שאחרי 10 שניות הוא כבר עמד פתוח. התנעתי מלחם, וחיברתי עם חוט מצופה לכה את שני הלחצנים הצידיים במקביל ללחצן האמצעי.

באדום מסומן חיבור החוטים לשני הלחצנים, ובכתום מסומן החיתוך שביצעתי בסכין יפני שבעצם מנתק את שני הלחצנים מהחיבור המקורי שלהם. החיתוך הקטן הזה גם מאפשר את החזרת הלחצנים ליעודם המקורי בתוך שניה אם ממש יתחשק למישהו. טיפת בדיל במקומות הנכונים והחיתוך יעלם.

סגרתי, חיברתי, והפלא ופלא, העכבר עובד כמו בנאדם. כל העניין לקח 3 דקות. הרבה הרבה פחות זמן מאשר מה שבזבזתי על נסיונות הדרייברים האומללים :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רעיון מבריק.

יש לי בעיה דומה עם Logiteck M560. קניתי אותו בגלל שחיפשתי Palm נוח בזול, והוא באמת ממש נוח עבורי ומבחינה זו אני חש כאילו הגרלתי בפיס לאחר שנים של סבל מעכברים לא נוחים. הבעיה היא רק שהגלגלת נלחצת להחלפה למצב גלילה מהירה - שזה ממש נחמד רק לא מאפשר לחיצה אמצעית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...