עבור לתוכן

יש פה נציג של Bezeqint? האינטרט שלהם בלתי נסבל ואין עם מי לדבר בטלפון

Featured Replies

פורסם

האינטרנט רק אצלי בלתי נסבל (כמו בסרטון) או שזה הנורמה בשביל Bezeqint.net?

זה קורה לי כבר קרוב לשנה. לאגים בלתי פוסקים במשחקי רשת. עד כדי כך שזה מזכיר את הימים של מודם 56K. (תראו את הסרטון, פעמיים הטיל קופא במקום). פינגים של 3400!

אני פונה פה, בתקווה שנציג בזק בינלאומי יגיב (כבר קרו מקרים), כי כשאני פונה לתמיכה של בזק בינלאומי - כל מה שאני מקבל מהנציג:

"החשבון שלך בסדר מבחינת ההגדרות, שלח לי הוכחות לכך שיש לך איזשהן בעיות ברשת".

נערך על-ידי Zeev86

פורסם

נציג של בזב"ל יגיד לך לפנות במייל הוא לא יטפל בך פה.

או שתנסה ספק אחר, או שתשלח צילומי מסך שמראים שיש לך תקלה.

פורסם
  • מחבר
נציג של בזב"ל יגיד לך לפנות במייל הוא לא יטפל בך פה.

או שתנסה ספק אחר, או שתשלח צילומי מסך שמראים שיש לך תקלה.

בהודעה שציטטת יש סרטון באורך של 4 וחצי דקות שמראות עד כמה האינטרנט בלתי נסבל (לפחות אצלי).

לאן לשלוח? שאלתי את הנציג שלהם, אין לו תשובה.

אני פותח כאן את הדיון, כי אני יודע, שבעבר, הגיבו פה נציגים של בזק בינלאומי, ואולי הם יוכלו לעזור לי להעביר את הסרטון ואת הבעיות שיש לי לגורם הרלוונטי אצליהם.

פורסם

זה נציגים שעוברים על פורומים ומפנים אותך לכתובת מייל שלהם. אני מניח שמחר מישהו ייתן לך תשובה.

נראה לי קצת תמוה שנציג שלהם לא יודע מה הכתובת מייל שלהם. נראה לי נפלת על נציג או אפילו כמה שפשוט לא רצו להתעסק עם התקלה שלך (רמז: אין סיכוי למכור לך שום דבר).

פורסם

היי,

באיזה תשתית אתה משתמש? והאם יש לך כתובת אייפי קבועה?

פורסם

אתה על תשתית הוט 100 במקרה?

פורסם
  • מחבר
אתה על תשתית הוט 100 במקרה?
היי,

באיזה תשתית אתה משתמש? והאם יש לך כתובת אייפי קבועה?

אכן תשתית הוט. ובהתחלה חשבתי שזה הם, אבל תראו מדקה 3 בסרטון, אני מקבל פינג של 1000+ על שרת של bezeqint.net

אם כך, זה לא אומר שזה הספק ולא התשתית?

בכל מה שקשור להורדות, אני מקבל מהירות מסקימלית של 10 מגה לשניה.

יש לי את הבעיה אך ורק במשחקי רשת ופה ושם בטעינת סרטונים באתרים שונים (לא youtube).

פורסם

אני לא יודע בוודאות מה המצב היום, למרות שנתקלתי בלא מעט דיונים שגורמים לי לחשוב ששום דבר לא השתנה.

בעבר בזב"ל שכרו שרתים מהוט אליהם חוברו כל הלקוחות שלהם עם חיבור ללא חייגן.

והזניחו בכוונה את אותם לקוחות.

כל מיני עומסים התרחשו שם באופן קבוע בשעות מסוימות כעדות לכך שיש לשרת מטרות נוספות, וחיבור אותם לקוחות היה כמו לקחת טרמפיסטים על הגג בהודו.

כך שאפילו שאתה מחובר "לכאורה" לשרת של בזב"ל.

אם זה עובד כמו שהיה פעם, אתה מחובר ל"חרא שרת מיוחד פלוס פלוס" שלהם.

שוב, אני לא יודע מה המצב היום.

ככה היה המצב במשך שנים, בזמן שבזב"ל שיקרו וסיבנו את אותם הלקוחות, תוך כדי התעלמות מוחלטת מהאיטיות שהם חוו על אותו שרת אומלל המיועד רק! ללקוחות הוט בחיבור כבלים ללא חייגן.

פורסם
  • מחבר
אני לא יודע בוודאות מה המצב היום, למרות שנתקלתי בלא מעט דיונים שגורמים לי לחשוב ששום דבר לא השתנה.

בעבר בזב"ל שכרו שרתים מהוט אליהם חוברו כל הלקוחות שלהם עם חיבור ללא חייגן.

והזניחו בכוונה את אותם לקוחות.

כל מיני עומסים התרחשו שם באופן קבוע בשעות מסוימות כעדות לכך שיש לשרת מטרות נוספות, וחיבור אותם לקוחות היה כמו לקחת טרמפיסטים על הגג בהודו.

כך שאפילו שאתה מחובר "לכאורה" לשרת של בזב"ל.

אם זה עובד כמו שהיה פעם, אתה מחובר ל"חרא שרת מיוחד פלוס פלוס" שלהם.

שוב, אני לא יודע מה המצב היום.

ככה היה המצב במשך שנים, בזמן שבזב"ל שיקרו וסיבנו את אותם הלקוחות, תוך כדי התעלמות מוחלטת מהאיטיות שהם חוו על אותו שרת אומלל המיועד רק! ללקוחות הוט בחיבור כבלים ללא חייגן.

עכשיו כשאתה אומר לי, כל פעם בבזק בינלאומי אמרו לי שאני מחובר בחיבור 100 מגה ללא חייגן אז כנראה שאני באמת קשור לאותה הקבוצה.

אבל מה המטרה של הספק במה שתיארת, למה להם לדפוק את לקוחות תשתית הוט?

פורסם

אולי כי הם נקראים "בזק" בינלאומי?

אולי כי הם השקיעו בציוד לעבודה עם חייגן?

אולי כי הם רוצים את הכסף של אותם לקוחות שרוצים בזב"ל + הוט ללא חייגן, אבל לא רוצים להשקיע בתשתיות ראויות?

אולי כי מדובר באחוז קטן יחסית של לקוחות?

אולי כי הם רוצים לשמור(או אין להם ברירה) על שני תשתיות נפרדות לחו"ל וצריכות שמישהו ישתמש בחיבור הגרוע?

אולי כי יש להם העדפה ברורה וחזקה לשימוש בתשתית בזק?

אולי כי במידה רבה כל החברות ה#$@#&@ האלו הם אויבות הציבור, ומוכנות לדפוק אותו בלי למצמץ פעמיים כל עוד הרווחים שלהם זורמים?

אולי כי כל התשובות נכונות?

אתה מוזמן לשנוא אותם על כך.

על העוגמת נפש שהם גרמו לך.

ולי.

ולהרבה לקוחות אחרים.

על השקרים.

על הנזקים.

על ביזבוז הזמן.

על התסכול.

על החוצפה.

על הזילזול.

ואז להחליט החלטה.

לעבור לתשתית בזק, או לעבור לספק אינטרנט אחר.

אם תתנסה עם כולם מספיק זמן תשנא את כולם.

לדעתי צריך לתלות את המנהלים של כל חברות האינטרנט והתשתית בישראל.

את כוווווווווווווולם.

לתלות בכיכר העיר באשמת אוייבי הציבור.

נערך על-ידי Art Tatum

פורסם
  • מחבר
אולי כי הם נקראים "בזק" בינלאומי?

אולי כי הם השקיעו בציוד לעבודה עם חייגן?

אולי כי הם רוצים את הכסף של אותם לקוחות שרוצים בזב"ל + הוט ללא חייגן, אבל לא רוצים להשקיע בתשתיות ראויות?

אולי כי מדובר באחוז קטן יחסית של לקוחות?

אולי כי הם רוצים לשמור(או אין להם ברירה) על שני תשתיות נפרדות לחו"ל וצריכות שמישהו ישתמש בחיבור הגרוע?

אולי כי יש להם העדפה ברורה וחזקה לשימוש בתשתית בזק?

אולי כי במידה רבה כל החברות ה#$@#&@ האלו הם אויבות הציבור, ומוכנות לדפוק אותו בלי למצמץ פעמיים כל עוד הרווחים שלהם זורמים?

אולי כי כל התשובות נכונות?

אתה מוזמן לשנוא אותם על כך.

על העוגמת נפש שהם גרמו לך.

ולי.

ולהרבה לקוחות אחרים.

על השקרים.

על הנזקים.

על ביזבוז הזמן.

על התסכול.

על החוצפה.

על הזילזול.

ואז להחליט החלטה.

לעבור לתשתית בזק, או לעבור לספק אינטרנט אחר.

אם תתנסה עם כולם מספיק זמן תשנא את כולם.

לדעתי צריך לתלות את המנהלים של כל חברות האינטרנט והתשתית בישראל.

את כוווווווווווווולם.

לתלות בכיכר העיר באשמת אוייבי הציבור.

באמת אין איזשהו ספק שנותן את הפינגים הטובים ביותר שיש לאירופה? :x

אחרי כל מה שקרה אני חושב ברצינות, כבר מחר, לעבור לספק אחר. חשבתי הוטנט (אם כבר אני אצלם, אז אולי כבר יסדרו לי את הספק כמו שצריך), או אינטרנט זהב (או 012) כי ראיתי שלשרתי BF4 מקבלים פינג נמוך מ70 (בדיון שפתחתי אתמול בפורום BF4).

יש פה למישהו עוד הצעות לספק טוב? תודה!

נערך על-ידי Zeev86

פורסם

הכל תלוי איזה ספק ואיזה תשתית אתה

כל שילוב מניב תוצאות אחרות

אני בזק+בזבל ומקבל 65-70 לאירופה

פורסם

ספק? שיחת טלפון של 3 דקות ועשית לעצמך ספק... יש כל כך הרבה ככה שתוכל לנסות את כולם ... לדעתי תבדוק את הוטנט

פורסם

האינטרנט רק אצלי בלתי נסבל (כמו בסרטון) או שזה הנורמה בשביל Bezeqint.net?

זה קורה לי כבר קרוב לשנה. לאגים בלתי פוסקים במשחקי רשת. עד כדי כך שזה מזכיר את הימים של מודם 56K. (תראו את הסרטון, פעמיים הטיל קופא במקום). פינגים של 3400!

אני פונה פה, בתקווה שנציג בזק בינלאומי יגיב (כבר קרו מקרים), כי כשאני פונה לתמיכה של בזק בינלאומי - כל מה שאני מקבל מהנציג:

"החשבון שלך בסדר מבחינת ההגדרות, שלח לי הוכחות לכך שיש לך איזשהן בעיות ברשת".

היי,

מהירות הגלישה מושפעת ממגוון גורמים. בין היתר מהתשתית, ציוד הקצה (המחשב והנתב) וכן מספק התוכן (שרת המשחקים).

בשלב ראשון, מומלץ לבדוק אם הנושא חוזר על עצמו ממחשב אחר וכן לבצע בדיקת מהירות מול התשתית בלבד ולוודא שמהירות שתקינה.

בכל מקרה, מוזמן לשלוח פרטי התקשרות במייל ל-online@bezeqint.net בכדי שנסייע לך בבדיקת הנושא.

בברכה,

מתן, בזק בינלאומי

פורסם

הבעיה היא התשתית.

אני עם HOTNET+HOT 100 מגה,חווה את אותן הבעיות,רק עם פינג נמוך יותר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים