עבור לתוכן

מבזק: צפו: טכנולוגיית ה-HairWorks המעודכנת של NVIDIA בהדגמה מסמרת שיער

Featured Replies

פורסם

גירסה 1.1 של טכנולוגיית רינדור השיער מבית יצרנית כרטיסי המסך תאפשר את יצירתן של מאות אלפי שערות אינדיווידואליות באופן נאמן למציאות

לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%98%d7%9b%d7%a0%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%99%d7%99%d7%aa-%d7%94-hairworks-%d7%94%d7%9e%d7%a2%d7%95%d7%93%d7%9b%d7%a0%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-nvidia-%d7%91%d7%94%d7%93%d7%92%d7%9e/

פורסם

הבעיה בכל ההדגמות האלו שהסימולציה מתרחשת על המנוע באופן בלעדי.

נראה אותם מדגימים זאת במשחק בו ממילא הכרטיס מתקשה להריץ את הסביבה.

בקיצור זאת רק הדגמה איך דברים יוכלו להיראות בעתיד כשכרטיסים יהיו פי 10 חזקים.

עד אז נסתפק ביישום מינימליסטי יותר של הטכנולוגיה.

פורסם

כן, בדיוק. זה על דמות אחת בלי כלום מסביב.

תארו לכם כמה כוח עיבוד צריך במשחקים כמו GTA או AC שיש עולם פתוח ומלא אנשים עם שיער

טריפל SLI של GTX980TI יתקשה עם עבודה כזאת.

פורסם

מדובר בהדגמה סטטית! אין שום תזוזה של השיער. נראה את הכרטיס מתמודד עם הדגמה ריאליסטית עם השפעה של תנועת הגוף, רוח וכדו'.

פורסם

מאוד לא סטטי יש שינוי של כיוון הכח.

פורסם

יש סרטוני הדגמה עם סביבה מלאה (יחסית) באתר של Nvidia מFar Cry 4, Witcher 3, Call of Duty Ghost ועוד כמה משחקים..

https://developer.nvidia.com/hairworks

פורסם

עכשיו אני רואה שזה לא סטטי... משום מה עצרתי מיד אחרי השניות הראשונות

פורסם
הבעיה בכל ההדגמות האלו שהסימולציה מתרחשת על המנוע באופן בלעדי.

נראה אותם מדגימים זאת במשחק בו ממילא הכרטיס מתקשה להריץ את הסביבה.

בקיצור זאת רק הדגמה איך דברים יוכלו להיראות בעתיד כשכרטיסים יהיו פי 10 חזקים.

עד אז נסתפק ביישום מינימליסטי יותר של הטכנולוגיה.

עצם זה שהכרטיס מצליח לדמות בזמן אמיתי תנועה של חצי מיליון שערות זה הישג טכנולוגי מרשים.

פורסם

אגב, בנוגע לרינדור זמן אמת במשחקים, לכל אדם יספיקו 100,000 ופחות, (יש לקחת בחשבון לא רק את שיער הראש אלא גם גבות וכו', אבל 100,000 עדיין יספיקו) ובמבט מרוחק יש צורך בהרבה פחות. אמנם עדיין לא מספיק לכמות של אנשים כמו במשחקי עולם פתוח, אבל לא רחוק משם.

בעלי חיים זה כבר יותר מסובך.

פורסם
אגב, בנוגע לרינדור זמן אמת במשחקים, לכל אדם יספיקו 100,000 ופחות, (יש לקחת בחשבון לא רק את שיער הראש אלא גם גבות וכו', אבל 100,000 עדיין יספיקו) ובמבט מרוחק יש צורך בהרבה פחות. אמנם עדיין לא מספיק לכמות של אנשים כמו במשחקי עולם פתוח, אבל לא רחוק משם.

בעלי חיים זה כבר יותר מסובך.

גבות?

LMAO

אני כבר יכול לדמיין את המוקווידאו שמבוסס על הרעיון.

הרוח נושבת...

אישה סקסית עם שיער ארוך מסתובבת למצלמה.

הגבות....

אמממ....

מה??

הגבות עפות ברוח?

פורסם

לא. יש הבדל במראה הכללי האם הגבות הן מרקם אחיד סטטי או משהו דינמי ומחושב בנפרד. כנ"ל לגבי פרוות בעלי חיים או מרקם של בד. אתה מוזמן להציץ בלינק לאתר של Nvidia ולהתרשם בעצמך.

פורסם

גבות לא עוברות את אותם תהליכי חישוב.

זה יהיה מגוחך לעשות זאת.

הטקסטורות של הגבות לא באמת מחשבות מאות שערות נפרדות באותה הדרך.

הם מחשבות טקסטורה בעלת נפח שהטכנולוגיה עוזרת לך ליצור ולהציג בקלות.

אולי זה נחמד שמפתחי משחקים יכולים להוסיף אותם בקלות, אבל מדובר בכוח עיבוד אפסי יחסית לשיער עמוס עם פיזיקה מלאה.

אין טעם לספור אותם באותו המשפט.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים