פורסם 2015 ביולי 710 שנים גירסה 1.1 של טכנולוגיית רינדור השיער מבית יצרנית כרטיסי המסך תאפשר את יצירתן של מאות אלפי שערות אינדיווידואליות באופן נאמן למציאות לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%98%d7%9b%d7%a0%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%99%d7%99%d7%aa-%d7%94-hairworks-%d7%94%d7%9e%d7%a2%d7%95%d7%93%d7%9b%d7%a0%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-nvidia-%d7%91%d7%94%d7%93%d7%92%d7%9e/
פורסם 2015 ביולי 710 שנים הבעיה בכל ההדגמות האלו שהסימולציה מתרחשת על המנוע באופן בלעדי.נראה אותם מדגימים זאת במשחק בו ממילא הכרטיס מתקשה להריץ את הסביבה.בקיצור זאת רק הדגמה איך דברים יוכלו להיראות בעתיד כשכרטיסים יהיו פי 10 חזקים.עד אז נסתפק ביישום מינימליסטי יותר של הטכנולוגיה.
פורסם 2015 ביולי 710 שנים כן, בדיוק. זה על דמות אחת בלי כלום מסביב.תארו לכם כמה כוח עיבוד צריך במשחקים כמו GTA או AC שיש עולם פתוח ומלא אנשים עם שיערטריפל SLI של GTX980TI יתקשה עם עבודה כזאת.
פורסם 2015 ביולי 710 שנים מדובר בהדגמה סטטית! אין שום תזוזה של השיער. נראה את הכרטיס מתמודד עם הדגמה ריאליסטית עם השפעה של תנועת הגוף, רוח וכדו'.
פורסם 2015 ביולי 710 שנים יש סרטוני הדגמה עם סביבה מלאה (יחסית) באתר של Nvidia מFar Cry 4, Witcher 3, Call of Duty Ghost ועוד כמה משחקים..https://developer.nvidia.com/hairworks
פורסם 2015 ביולי 710 שנים הבעיה בכל ההדגמות האלו שהסימולציה מתרחשת על המנוע באופן בלעדי.נראה אותם מדגימים זאת במשחק בו ממילא הכרטיס מתקשה להריץ את הסביבה.בקיצור זאת רק הדגמה איך דברים יוכלו להיראות בעתיד כשכרטיסים יהיו פי 10 חזקים.עד אז נסתפק ביישום מינימליסטי יותר של הטכנולוגיה.עצם זה שהכרטיס מצליח לדמות בזמן אמיתי תנועה של חצי מיליון שערות זה הישג טכנולוגי מרשים.
פורסם 2015 ביולי 710 שנים אגב, בנוגע לרינדור זמן אמת במשחקים, לכל אדם יספיקו 100,000 ופחות, (יש לקחת בחשבון לא רק את שיער הראש אלא גם גבות וכו', אבל 100,000 עדיין יספיקו) ובמבט מרוחק יש צורך בהרבה פחות. אמנם עדיין לא מספיק לכמות של אנשים כמו במשחקי עולם פתוח, אבל לא רחוק משם. בעלי חיים זה כבר יותר מסובך.
פורסם 2015 ביולי 710 שנים אגב, בנוגע לרינדור זמן אמת במשחקים, לכל אדם יספיקו 100,000 ופחות, (יש לקחת בחשבון לא רק את שיער הראש אלא גם גבות וכו', אבל 100,000 עדיין יספיקו) ובמבט מרוחק יש צורך בהרבה פחות. אמנם עדיין לא מספיק לכמות של אנשים כמו במשחקי עולם פתוח, אבל לא רחוק משם. בעלי חיים זה כבר יותר מסובך.גבות?LMAOאני כבר יכול לדמיין את המוקווידאו שמבוסס על הרעיון.הרוח נושבת...אישה סקסית עם שיער ארוך מסתובבת למצלמה.הגבות....אמממ....מה??הגבות עפות ברוח?
פורסם 2015 ביולי 710 שנים לא. יש הבדל במראה הכללי האם הגבות הן מרקם אחיד סטטי או משהו דינמי ומחושב בנפרד. כנ"ל לגבי פרוות בעלי חיים או מרקם של בד. אתה מוזמן להציץ בלינק לאתר של Nvidia ולהתרשם בעצמך.
פורסם 2015 ביולי 710 שנים גבות לא עוברות את אותם תהליכי חישוב.זה יהיה מגוחך לעשות זאת.הטקסטורות של הגבות לא באמת מחשבות מאות שערות נפרדות באותה הדרך.הם מחשבות טקסטורה בעלת נפח שהטכנולוגיה עוזרת לך ליצור ולהציג בקלות.אולי זה נחמד שמפתחי משחקים יכולים להוסיף אותם בקלות, אבל מדובר בכוח עיבוד אפסי יחסית לשיער עמוס עם פיזיקה מלאה.אין טעם לספור אותם באותו המשפט.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.