עבור לתוכן

ברוכים הבאים לבוסטון: Fallout 4 נחשף, והוא נראה מדהים

Featured Replies

פורסם

מישהו התלונן כמה עמודים אחורה על הגבלת המשקל:

http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/214/?

מדריך להפעלת מודים:

** לא צריך את החלק של עריכת ה- plugins.txt. אחרי שעושים את החלק הראשון יש אפשרות לפתוח את מנהל הפלאגינים המובנה בלאנצ'ר על ידי לחיצה במיקום המסומן בתמונה:

640-1-1447572033.png

  • תגובות 242
  • צפיות 47.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

כבר עובדים על מוד בשביל הדיאלוגים...

619-2-1447562993.jpg

פורסם

מישהו נתקל במקרה במוד שמשתיק את המוזיקה בעיירה? נמאס לי כבר מהלופ הזה ואי אפשר לשמוע מוזיקה מרדיו שנמצא באיזור בגלל זה (לא ניסיתי את הרדיו ב- pipboy אבל אני מניח שהמוזיקת רקע עדיין תתנגן)

פורסם

את המוזיקה הלחין ישראלי אז לא פטריוטי לכבות :)

אגב אני מסתכל על הכותרת של הדיון הזה ו...

מה אני אגיד,

בחיים הכל יחסי, אבל להשוות את הגרפיקה לזו של the witcher זה מגוחך.

הגרפיקה די מדויית ונראית ריאלסיטית מאוד (אם כח נראה לי קצת מוגזמת... בצרנוביל הכל התכסה ביער ופה אין עלה אחד...)

הגרפיקה של הדמויות באמת נראית משני דורות אחורה, ב the witcher אני מסתכל לדמויות בעיניים ואני רואה עושר... פה הכל באמת כבוי.

הכי מפתיע אותי זה ההצלחה של המשחק הזה.

הוא נראה כמו משחק אינדי מהשוליים של השוליים.

אז מגיע שאפו לקהל השחקנים שאימץ אותו בחום, כי הוא כנראה באמת משחק "איכותי".

פורסם

אין מה להשוות בכלל לויטצר 3, זה חיות שונות לגמרי. המנוע של ויטצר ממוקד מאוד והוא לא מריץ את כל האלמנטים שיש בעולמות של בטסדה.

ועכשיו לחדשות משמחות - יצא מוד שמעיף את הגלגל דיאלוג המחורבן הזה:

http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/1235/?

פורסם

אני מניח שאתה צודק לגבי האפשרויות אני פשוט חושב שלהגדיר את המראה "נהדר" זה קצת מטעה. מעניין יהיה יותר קולע.

אפרופו המראה,

איך אני יכול לשפץ את הבית הישן שלי?

פורסם

אחרי שעות רבות של משחק בFO4 אני יכול להגיד שאת היופי הגרפי של המשחק אי אפשר למדוד בתמונה או סרטון. רק שמשחקים ונחשפים

לכל הפרטים הקטנים אפשר באמת להתפעל כמו למשל סופות הקטלניות של הנשורת הרדיואקטיבית או שאתה עולה לבניין וגבוה המשחק פשוט מרונדר להפליא למרחקים ארוכים ולכל מקום אפשר להגיע. אני לגמרי אהבתי.

הבנתי בכלל שב-witcher זה לא באמת עולם פתוח אלה איזורים גדולים שעוברים ביניים אז ההשוואה לא נכונה פה.

פורסם

ב- witcher יש כמה איזורים אבל כל איזור גדול יותר מכל המפה של fallout 4 (טוב לפחות חוץ מאיזור ההתחלתי שמאוד קטן) וכל המפה פתוחה כולל מבנים.

ב- FO4 כל מבנה שאתה נכנס אליו יש לך מסך טעינה והוא איזור נפרד (ברוב המקרים. יש מבנים שהם חלק מה- wasteland ולא מופרדים לאיזור חדש), diamond city לדוגמה זה איזור נפרד עם מסך טעינה בינו לבין ה- wasteland.

אבל - העולם של witcher יחסית ריק, יש לך מלא שטח "מת" בין כל עיירה (ב- FO4 בכל פינה יש לך משהו, מבנה מעניין או דברים כאלה), והמנוע אחראי על הרבה פחות דברים ובגלל זה הם יכולים להרשות לעצמם לא להפריד לאיזורים. הטכניקה הזו מורידה עומס מהמערכת והרבה יותר יעילה מאשר עולם שלם פתוח לגמרי ואתה די חייב את זה במשחק בסדר גודל של fallout

ועכשיו לחדשות משמחות - יצא מוד שמעיף את הגלגל דיאלוג המחורבן הזה:

http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/1235/?

הבנתי שיש עם זה כמה בעיות קטנות

1. המודר צריך לכתוב את הטקסט בעצמו עבור כל שורה ככה שבקלות אפשר לפספס דיאלוגים וצריך לעדכן את המוד עבור כל הרחבה/קווסט מוד חדש שיוצא

2. משהו ממש קטן - זה לא מסמן את השורה שאתה מצביע עליה עם העכבר

3. הגירסה האנגלית זה תרגום של מודר אחר. לא ביג דיל אבל עכשיו אתה מחכה ל- 2 מודרים שישחררו עדכון: אחד שיעדכן את המוד והשני שיעדכן את התרגום

סה"כ זה מוד שאני הולך לעקוב אחריו וברגע שאני יראה שהוא עובד כמו שצריך יתקין אותו בעצמי.

ועוד בקשר למודים - Nexus mod manager עודכן לתמיכה ב- FO4 ו- Mod organizer לא יהיה בקרוב

מי שמשדרג מגירסה 0.5X של NMM לגירסה 0.6X שימו לב שהשתנתה מערכת ניהול המודים ותהליך העדכון יכול לקחת קצת זמן ועבודה אם יש לכם משחק עם רשימת מודים מכובדת. זה הדבר היחיד שעד עכשיו מנע ממני לעדכן את NMM ל- 0.6X אבל בגלל FO4 עשיתי את זה. אני מפחד להפעיל עכשיו את NMM עבור FONV, יקח לי שעות לסדר את כל המודים שם :P

פורסם
אחרי שעות רבות של משחק בFO4 אני יכול להגיד שאת היופי הגרפי של המשחק אי אפשר למדוד בתמונה או סרטון. רק שמשחקים ונחשפים

לכל הפרטים הקטנים אפשר באמת להתפעל כמו למשל סופות הקטלניות של הנשורת הרדיואקטיבית או שאתה עולה לבניין וגבוה המשחק פשוט מרונדר להפליא למרחקים ארוכים ולכל מקום אפשר להגיע. אני לגמרי אהבתי.

הבנתי בכלל שב-witcher זה לא באמת עולם פתוח אלה איזורים גדולים שעוברים ביניים אז ההשוואה לא נכונה פה.

ממליץ לך מאוד לשחק ב-TW3, ואז תבין מזה יופי גרפי עם עלילה מדהימה, ודמויות עם אופי ולא בובות שמדברות עם פה סגור.

אני לא יודע מה קרה למשחק Fallout 4, אבל... גרפית אכזבה! מה שלא תעשה גם על PC המשחק נראה כמו רמה של PS3, הליהוק והדמויות רובוטיות וחסרות רגש.

הסיפור בינוני, ורוב התוכן והלחימה חוזרת על עצמה, אני פרשתי מהמשחק מאוד מאכזב, אפילו על הכלב לא השקיעו!

אגב, The Witcher 3 הרס לי המון כיף ממשחקים חדשים. כנראה שהציפיות עלו והמשחק F4 רחוק מהם וחבל.

פורסם
ממליץ לך מאוד לשחק ב-TW3, ואז תבין מזה יופי גרפי עם עלילה מדהימה, ודמויות עם אופי ולא בובות שמדברות עם פה סגור.

אני לא יודע מה קרה למשחק Fallout 4, אבל... גרפית אכזבה! מה שלא תעשה גם על PC המשחק נראה כמו רמה של PS3, הליהוק והדמויות רובוטיות וחסרות רגש.

הסיפור בינוני, ורוב התוכן והלחימה חוזרת על עצמה, אני פרשתי מהמשחק מאוד מאכזב, אפילו על הכלב לא השקיעו!

אגב, The Witcher 3 הרס לי המון כיף ממשחקים חדשים. כנראה שהציפיות עלו והמשחק F4 רחוק מהם וחבל.

FO4 לא רואה את וויצר ממטר חוץ מהגראפיקה.

ואני אהבתי מאד את וויצר.

פורסם

הבנתי שיש עם זה כמה בעיות קטנות

1. המודר צריך לכתוב את הטקסט בעצמו עבור כל שורה ככה שבקלות אפשר לפספס דיאלוגים וצריך לעדכן את המוד עבור כל הרחבה/קווסט מוד חדש שיוצא

2. משהו ממש קטן - זה לא מסמן את השורה שאתה מצביע עליה עם העכבר

3. הגירסה האנגלית זה תרגום של מודר אחר. לא ביג דיל אבל עכשיו אתה מחכה ל- 2 מודרים שישחררו עדכון: אחד שיעדכן את המוד והשני שיעדכן את התרגום

סה"כ זה מוד שאני הולך לעקוב אחריו וברגע שאני יראה שהוא עובד כמו שצריך יתקין אותו בעצמי.

שיחקתי עם המוד מותקן אתמול, הוא עובד מצוין.

1) לא נכון. הם מתבססים על הsubtitles שכבר יש במשחק. אין שום דבר שצריך לתרגם.

2) לא סיפור, אבל נכון.

3) זה אותו מוד תכלס וכמו שאמרתי, מ3 שעות משחק אתמול הוא עובד מעולה. ממליץ לך לנסות.

ממליץ לך מאוד לשחק ב-TW3, ואז תבין מזה יופי גרפי עם עלילה מדהימה, ודמויות עם אופי ולא בובות שמדברות עם פה סגור.

אני לא יודע מה קרה למשחק Fallout 4, אבל... גרפית אכזבה! מה שלא תעשה גם על PC המשחק נראה כמו רמה של PS3, הליהוק והדמויות רובוטיות וחסרות רגש.

הסיפור בינוני, ורוב התוכן והלחימה חוזרת על עצמה, אני פרשתי מהמשחק מאוד מאכזב, אפילו על הכלב לא השקיעו!

אגב, The Witcher 3 הרס לי המון כיף ממשחקים חדשים. כנראה שהציפיות עלו והמשחק F4 רחוק מהם וחבל.

ויטצר אולי נראה יותר טוב בכללי אבל העולם שלו לא מורכב כמו בFO4. העולם של ויטצר ריק כמעט לחלוטין, בFO4 אתה לא הולך 5 מטר בלי למצוא משהו מעניין ומגניב. מבחינת עיצוב, אני ממש לא התחברתי לעולם של ויטצר, הכל די משעמם וההבדלים בין האיזורים לא כאלה גדולים (חוץ מSkellige). האספקט היחיד שיותר טוב הוא הגרפיקה של הדמויות וזה באמת קצת חבל אבל לא פוגע לי בחוויה.

אני השתעממתי מTW3 מהר מאוד, אחרי 10-15 שעות כבר לא יכולתי לסבול את המשחקיות המשעממת. הרגיש לי כמו Assasins creed מאשר RPG נורמלי.

עם FO4 אני עכשיו על משהו כמו 30 שעות ואני מרגיש שרק גירדתי את המשחק. אין בכלל מה להשוות.

נערך על-ידי Spacecowboy

פורסם

אני מסכים עם הקודמים.

אומנם לא שיחקתי ב-witcher 3 אבל כמו שנאמר העולם של סדרת fallout תמיד היה גדול מאוד וחופשי(זה מילת המפתח) לעשות כמעט כל דבר.

כל המכניקות השונות יוצרות משהו שהוא פשוט לא נראה במשחקים אחרים. הלחימה בFO4 דווקא שופרה מאוד בהשוואה לקודמים, יש קטעים שאני מרגיש שאני משחק באטלפיד.

פורסם

כמה שזה טיפשי להתלונן על הגראפיקה של FO4... הרי כולנו יודעים שמודים יגרמו למשחק הזה להיראות יותר טוב מBF4, ומTW3 תקחו לדוגמא את Skyrim, משחק מ2011, עם מודים ספורים הוא נראה הרבה יותר טוב מTW3, אז תחשבו איך המשחק הזה יראה כאשר ערכת המודינג תצא.

פורסם

אתה לא צריך ערכת פיתוח בשביל מודים כאלה. תעבור על הנקסוס כבר עכשיו יש לך מודים לשיפור טקסטורות וטונה של פריסטים ל sweetfx. אפילו יצא enb mod ורק עניין של ימים ספורים עד שיצאו פריסטים לזה

פורסם

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים