חיבור 2 ספקי כוח יחד להגדלת ה w שלהם - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חיבור 2 ספקי כוח יחד להגדלת ה w שלהם


modding

Recommended Posts

שלום לכולם,

יש לי שאלה לגבי ספקי כוח של מחשב,

יש לי 2 ספקי כוח של 300w כל אחד ורציתי לדעת אם אפשר לחבר אותם ביחד כדי לקבל 600w

אם כן אז איך עושים את זה? לחבר במקביל? בטורי? או בכלל שיטה אחרת?

תודה :s0432:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שזה, בצורה פשוטה ואינטואיטיבית - זה בלתי-אפשרי. כי לכל ספק יש כניסה אחת ויציאה עיקרית אחת, ואי-אפשר להזין כניסה של אחד ליציאה של אחר.

מה שאפשר לעשות הוא לחבר את שניהם לחשמל, ולחלק את הצרכנים הגדולים ביניהם בצורה פחות או יותר שווה. למשל: לוח+מעבד = ספק אחד, כרטיס מסך = ספק אחר. אם יש יותר מכרטיס מסך אחד - אז לפצל אותם בין השניים. ואת הצרכנים הקטנים (קשיחים, מאווררים) - לחבר לספק הפחות עמוס.

זה דומה לחיבור במקביל.

כדי לעשות את זה צריך לקמבן מקום (כי במרבית המארזים אין מקום לשני ספקים), וגם לקצר את החיבור הירוק ב24פין של הספק שלא מחובר ללוח לאחד מחיבורי האדמה, כדי שיידלק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי אז מהתשובה שלך יש לי עוד 2 שאלות,

האם יש שיטה לא פשוטה לעשות את זה? אין לי בעייה לפתוח ולהתחיל להלחים חיבורים

והאם בשיטה הפשוטה אפשר לקחת את פלוס והמינוס של 2 הכניסות חשמל של 2 הספקים ולאחד אותם ככה ששניהם ידלקו ביחד? (בלי לקצר ירוק וכאלו)

תודה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש כבלים ייעודיים כדי לחבר שני ספקים.

כמובן שעדיף פי כמה לקנות ספק של 600W איכותי שיהיה לא יקר מדי, ייקח פחות מקום ויהיה הרבה יותר פרקטי. מילא אם היית צריך 1500W.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רואה שממש חשוב לך המקום, אז מקום יש לי בלי סוף, ולגבי השאלה השנייה? לחבר את הפלוס והמינוס של שניהם לכבל חשמל אחד כדי ששניהם ידלקו ביחד? אם אני הולך על האופציה של החלוקה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה לכולם על התגובות :)

אז אם הבנתי נכון מ-שי11 זה שאני מחבר את 2 הספקי כוח לחשמל רגיל וברגע שאני אחבר את הירוק והשחור ברגע שאני אדליק ספק אחד השני ידלק אוטומטית בגלל הג'ימפור?

ולגבי ממה ששאלתי האם אני אוכל לשלב את שניהם לכבר חשמל אחד? זה אפשרי? פלוס משניהם ומינוס משניהם לכבל אחד? הרי הם ידלקו יחד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מצליח להבין למה את החשמל צריך לחבר בנפרד, איך הספקים יודעים אם זה מחובר בחוט אחד או 2? 220 נכנס בכל מקרה מהקיר אז מה זה משנה?

אדום מהספק הראשון לאדום של הספק השני שחור מהראשון שחור מהשני מחברים יחד לכבל אחד וישר לשקע....ושלב שני כדי להתניע אותם יחד אז לג'מפר ירוק ושחור....זה בהנחה שאני מפעיל אחד עם 2 ספקי כוח ובשאר הכבלים עושה חלוקה להארדיסקים וכו....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי אחרי שהבנו את הקטע של החיבור הפשוט, יש למתמצאים באלקטרוניקה שבינינו מושג אם אפשר לחבר את 2 הספקים יחד בצורה כזאת שתיתן הספק כפול? לצורך העניין 300 כל אחד אז 600 יחד ?

לא אכפת לי להרוס להלחים לחתוך לחבר ולנתק....הכל בסדר....רק תגידו לי אם זה אפשרי ואיך לבצע את זה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמעט בכל מקום התשובה של אנשים היא חדש עולה ככה וככה עדיף שתקנה חדש, אז לידע כללי אני יכול לקנות מחשב ב 100 אלף שקל בתשלום אחד והוא יריץ לי סימולציות טיסה של נאס"א...

מודינג בכללי הוא שינוי של משהו למשהו אחר, ואני רוצה לבנות לבד ולשנות ולהלחים גם אם לקנות את מה שאני רוצה לבנות עולה 10 שקל :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל כבר עניתי לך, נתתי לך קישור למתאם וכו.

שים לב שאמנם מדובר ב-600W כמו שאתה מצפה אבל לא כמו שהיית חושב. מדובר ב-2x300 מאחר ואתה לא יכול לספק את מלוא הכוח על כבל בודד (אבל כנראה גם לא היית בונה על זה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...