חושב שהמעבד עשה את שלו - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חושב שהמעבד עשה את שלו


Recommended Posts

בעקרון המפרט הזה די מספק אותי, אבל יוצאים משחקים חדשים כמו TW3 שפשוט כבר לא עובדים כמו שצריך אפילו על LOW וזה מוזר לי מאוד..

i3 2100

8GB RAM

HD7850

אני יודע שזה אחלה מחשב אבל מוזר לי שזה קורה.. בכל מקרה חושב שהגיע הזמן לשדרג.

מה הכי חשוב לשדרג פה? מעבד או כרטיס מסך למטרת גיימינג כבד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שניהם. THE WITCHER 3 משחק כבד מאוד והוא זקוק לכמה שיותר כוח עיבוד. אני מאוד מקווה שביטלת שם את האופציות המתקדמות של GAMEWORKS של NVIDIA. זה הורג את הפריימרייט בצורה מטורפת ובמיוחד אם יש לך (ויש לך).

אם אתה רוצה לשדרג בצורה יחסית זולה, אתה יכול לנסות למצוא I5 משומש שמתאים ללוח אם שלך, אני הייתי משלם עד 400-500 על זה, ואולי איזה HD7950/7970 R9 280/280X משומש ב500-700 ש"ח. מהלך כזה יתן לך משהו כמו 75% שיפור בFPS. רק תוודא שיש לך מספיק טוב לזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מתלבט כי המפרט הזה מספק אותי בכמעט כל משחק שיש היום.. ואצל TW3 זה מוזר מאוד כי לא הגיוני שב-LOW אני מריץ על 35FPS.. והורדתי פילטרים ושטויות.

בקרוב הוא לא יוכל להריץ כלום?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה שTW3 דורש במינימום את הphenom x4 940

הI3 שלך דיי משתווה לו בביצועים ככה שבתכל'ס לא צריכה להיות בעיה אז תוודא שמבחינת המערכת שלך אין בעיות: דרייברים מעודכנים, שום דבר אחר לא מעמיס על המעבד במקביל, אולי המעבד עצמו מתחמם ומגיע לגבול ועושה throttling כדי לא להתחמם יותר מידי.

ואני יכול להעיד שמעבד כפול ליבה שמשתווה בביצועים למעבד מרובע ליבות ישן מסוגל לעשות את העבודה בצורה טובה (I5 במחשב נייד מריץ V)

וכן, עם מחשב כזה בקרוב לא תוכל להריץ משחקים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...