המלצה למסך ''27 ב-3,000ש''ח לשימושים בסיסיים וגיימינג - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה למסך ''27 ב-3,000ש''ח לשימושים בסיסיים וגיימינג


JentuS

Recommended Posts

שלום לחברי הפורום .

כיום יש לי מסך דיי ישן , SyncMaster 2253BW , שעבר אליי בכלל מבן דוד שלי , מי יודע בן כמה המסך הזה בכלל , אני בטוח שהוא ישן והוא אפילו לא FHD אלא רק 1680x1050 .

בקיצור בא לי כבר להשתדרג למסך חדש וטוב .

השימושים שלי הם : גיימינג פה ושם , והשאר שימושים בסיסיים כגון גלישה , ותמונות .

התקציב שלי הוא : עד 3,000 ש''ח , אפשרי לחרוג ב-500 ש''ח אם זה באמת יהיה שווה על מנת לקבל מסך משמעותית טוב יותר .

המפרט שלי :

כ. מסך AMD HD 6970 2GB GDDR5 , מעבד i5 2500K , זכרון G.Skill Sniper 4GB x 2 , 1600Mhz CL9 , ספק Corsair HX850Watt , ובקיצור שאר הירקות :) .

כמו שאמרתי ברצוני להשתדרג למסך חדש , אבל הפעם מסך יותר גדול , מסך ''27 , בשביל שיהיה יותר מקום עבודה (אפילו אם אלו שימושים בסיסיים) , בשביל גם חוויה קצת אחרת בגיימינג .

כמו כן רצוי מסך ברזולוצייה מדרגה אחת מעל FHD , ז''א 2560x1440 .

מבחינת הפאנל , אני לא יודע איזה יותר טוב , פה אני צריך את עזרתכם שתגידו לי כמה ולמה , ומה היתרונות של אחד על גבי השני , כי עד היום היו לי רק מסכים של סמסונגים ''22 עד ''24 פשוטים וחלק מהם אפילו לא היו FHD , כמו הנוכחי שלי היום .

לפי מה שבדקתי , ראיתי שיש שני מסכים באיזור התקציב שלי , כאשר אחד מהם יש לו ביקורות דיי טובות ועל השני בינתיים לא מצאתי .

אלו שני המסכים שאני מדבר עליהם :

1. מסך Dell IPS U2715H , שמחירו בסביבות ה-3,200 ש''ח עם אחריות 3 שנים , רזולוצייה 2560x1440 . קישור - https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=14894

2. מסך Samsung LED PLS WQHD S27D850T , שגם מחירו בסביבות ה-3,200 ש''ח , עם אחריות 3 שנים , וגם הוא בעל רזולוצייה 2560x1440 . קישור - https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=14297

עכשיו השאלה האם שני המסכים האלו טובים ביחס למחירם , מבחינת האיכות , הפאנלים , האחריות שלהם וכו' , והאם הם שניהם שווים או שהאחד יותר טוב מהשני באיזה פרמטר ולמה .

או שאולי יש עוד מסכים בתקציב שלי ובדרישות שלי שאתם יכולים להמליץ לי , אז אני אשמח לדעת .

תודה מראש לכל העוזרים .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, אלה מסכים מומלצים.

קח בחשבון שמשחקים רבים לא ירוצו ברזולוציה הטבעית (2560X1440) בקצב פריימים מספק עם כרטיס המסך שלך. תצטרך להוריד רזולוציה (או לשדרג כרטיס מסך, ולהמשיך לעשות את זה לנצח :)).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובה .

אני מתכוון לקנות את המסך בימים הקרובים , בגלל זה חשוב לי לדעת אם אלו שני המסכים , מבחינת הגודל (27) ומבחינת הרזולוצייה , הכי משתלמים במחיר הזה (3000-3500 ש''ח) , או שיש מסכים יותר טובים מאלו ואני באמת אשמח לדעת .

אם אלו הם הטובים ביותר , אז איזה מהם נחשב ליותר טוב ? , מבחינת האמינות , האיכות הרכבה ותצוגת צבעים , מבחינת האחריות , הדל או הסמסונג , ואם אפשר עם הסבר קצר למה ?

מבחינת המשחקים , אני לא ממש , מידי פעם משחק במשחקים בינוניים עד כבדים , ואני יכול להסתדר אם צריך קצת להוריד בהגדרות התצוגה של המשחק על מנת לשחק על רזולוצייה של המסך והגדרות אופטימליות , חוץ מזה , אני תמיד משתדל לשדרג את המחשב , כי זהו המחשב הראשי שלי בגלל זה אני גם רוצה את המסך החדש עבורו , קצת יותר גדול , קצת יותר מ-FHD , שיהיה איכותי גם . אז מבחינת משחקים זאת לא בעיה , אם אני ארצה , אני אשדרג את המחשב או הכ. מסך על מנת למצות את הפוטנציאל של המסך החדש .

אז מחכה להמלצות שלכם אם יש משהו יותר טוב משני המסכים האלו , אם לא אז איזה מהם יותר טוב ובמה יותר טוב , ויאללה לחנות לקנות :) .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב שלום לחברי הפורום .

מצטער על ההקפצה , פשוט כבר עברו יומיים מאז תגובתי ושאלתי האחרונה , אז אני מקווה שאני לא מפר את חוקי הפורום .

עקב כך שאף אחד לא מגיב\ממליץ יותר בנושא הזה , אני מבין שבמחירים האלו (3000ש''ח-3500ש''ח) אלו הם באמת שני המסכים הכי משתלמים למחשב שלי ולדרישות שלי , כלומר רזולוצייה אחת לפחות מעל FHD , גודל 27'' , פאנל איכותי (שאני עדיין לא כל כך מבין מה טוב יותר ומה פחות , PLS של סמסונג או של , או ששניהם שווים) , איכות תמונה וצבעים , אחריות וכו' .

אני פשוט חוזר בי ומזכיר שהשימושים שלי במחשב הם גיימינג ושימושים בסיסיים (בלי שום תוכנות עריכה גראפיות כאלו או אחרות) . לגבי חומרה אחרת כגון כ.מסך שאולי כבר לא יסחוב את הרזולוצייה של המסך החדש או המחשב בכללי , מבקש לא להתייחס , כי כמו שאמרתי אם אני ארצה אני אשדרג , פשוט מה שחשוב לי יותר , זה קודם לקנות מסך חדש וטוב עבור המחשב שלי , כי הרי השימושים שלי לא נגמרים רק בגיימינג אלא גם חצי מזה בשימושים בסיסיים , בגלל זה קודם המסך ורק אחר כך אם אני ארגיש שיש בכל זאת צורך למצות את הפוטנציאל של המסך החדש אז אני אשדרג את מה שצריך במחשב .

בהנחה ששני המסכים האלו הם הכי טובים עבורי (מחיר\דרישות) , אז איזה מהם הוא יותר טוב ובמה ?

ועוד שאלה שלא שאלתי קודם - שמתי לב שלשני המסכים האלו זמני תגובה שונים , כאשר לדל זה 8ms ולסמסונג זה 5ms , האם זה כל כך משמעותי שצריך להתייחס לנתון הזה או שזה זניח ?

העניין הוא שאני מחר-מחרתיים כבר רוצה לקנות את המסך החדש , אם זה לא היה דחוף לי אז לא הייתי ממהר לרשום את התגובה הזאת (אני יודע שלפעמים אני יכול להיות ''נודניק'' אז תסלחו לי על זה :rolleyes:) , אבל מה לעשות , כאשר אני מחליט לקנות משהו אז זה ''פה ועכשיו'' :) , כי אם לא אז התקציב הזה פשוט ילך לדברים אחרים ואז שוב להמתין מתי יתאפשר לי לקנות את מה שכבר החלטתי לקנות .

אז שוב , מחכה לתגובות והמלצות שלכם , באם לא יהיו כאלו אז אני מבין שאני אצטרך פשוט להחליט בעצמי איזה מבין שני המסכים האלו לקחת :undecided: .

תודה לכל העוזרים והמגיבים .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, אני לא יודע לומר לך האם אלה המסכים הכי טובים והכי משתלמים. זו שאלה כללית למדי, ופתוחה להרבה תשובות סובייקטיביות.

מה שכן - בכל מקרה אין הרבה אפשרויות במחיר הזה. תראה בעצמך:

http://www.ret.co.il/c/536?sp2645=39906&sp1823=18881&orderby=10

יש שם עוד מסך של - הU2713HM שהוא הדור הקודם של הU2715H, ועוד אחד של . יש גם חנות אחת שאיני מכיר שטוענת שמוכרת את הU2713H ב3330 (בד"כ הוא מתומחר קרוב ל4K). לא בטוח שזו לא טעות.

בין הU2713HM לU2715H יש כנראה יותר סיבות ללכת על החדש יותר, למרות שכמו לכל דבר גם לו עשויים להיות חסרונות קטנים, ולמישהו מסוים החסרונות האלה יהיו משמעותיים מספיק כדי להעדיף את הדגם הקודם.

אז בשורה התחתונה - אני לא הולך לנסות לקבוע עבורך חד וחלק מה עדיף, כי אני לא מרגיש שאני מסוגל להכריע בצורה ברורה.

אני כן יכול לקשר אותך לסקירות הכי מקיפות ומקצועיות שמצאתי למסכים המדוברים, המבוצעות באתר TFTCentral. תוכל לנסות ללמוד בעצמך מכמות המידע הרב מה יתאים לך יותר.

http://www.tftcentral.co.uk/reviews/dell_u2713hm.htm

http://www.tftcentral.co.uk/reviews/dell_u2713h.htm

http://www.tftcentral.co.uk/reviews/dell_u2715h.htm

http://www.tftcentral.co.uk/reviews/samsung_s27a850d.htm

למרבה הצער, אין סקירה של הS27D850T באתר שלהם, אבל מצאתי סקירה אחרת, מאוד מקיפה גם כן:

http://wecravegamestoo.com/forums/monitor-reviews-discussion/15418-samsung-s27d850t-review-2560x1440-semi-glossy-8-bit-frc-pls.html

על השאלה לגבי זמן התגובה אני יכול לומר בקלות ובוודאות - זה לא משנה בכלל, וזה בלאו הכי לא נתון אמין - אז הדבר היחיד שנכון לעשות זה להתעלם ממנו.

בהצלחה בקנייה. אם יהיו לך שאלות קונקרטיות על נקודות ספציפיות - אשתדל לענות. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ושוב תודה לך QttP , על המאמצים לעזור לי .

לפי הלינקים שהבאת , וקראתי את הסקירות , אני החלטתי :

ממסכים של סמסונג , רק הדגמים המדוברים S27D850T ו-S27A850D , אני יורד מהם , אני לא יודע למה , אבל לא ממש בא לי לקנות אחד מהם , לפי מה שהבנתי מהסקירות אין בהם משהו ממש מיוחד שיכול להציב אותם הרבה מעל הדגמים של , שוב - הדגמים המדוברים U2713HM , U2715H ו-U2713H .

עקב כך נשאר לי פשוט לבחור בין שלושת דגמי הדל .

שוב , לפי הסקירות שקראתי עליהם , כל שלושת הדגמים האלו (של דל) פחות או יותר שווים לפי מה שהבנתי , לכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות קטנים יחסית , ובסופו של דבר הם כולם מכוונים להיות המסכים הפופולאריים בתקציב X .

אז מכאן נובע , עבורי , ש-U2713H ישר נופל מהבחירה מסיבה אחת פשוטה , הוא באמת לא בתקציב שלי , וזה כאשר הוא פחות או יותר שווה לשני הדגמים האחרים , אז אני גם לא רואה סיבה לשלם עליו כמעט 1000 שקל יותר משני האחרים .

נשארים שני דגמים , U2713HM ו-U2715H , ועקב כך שכמו שהבנתי שהם דיי דומים גם , אז לדעתי אני פשוט אלך על ה-U2715H כי הוא פשוט דגם יותר חדש , כאשר ה-U2713HM יותר ישן , בחירה כזאת נראת לי הגיונית .

אז כמו שכתבתי מקודם , אני מחר או מחרתיים אסע לקחת המסך , ואז כאשר אני אחבר אותו למחשבי ואתרשם ממנו , אני אעדכן פה איך המסך .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי שוקל לרכוש מסך קוריאני 27 ברזולוציית 1440p. בתקציב שלך תוכל לקנות כמעט שני מסכים כולל מיסים (תלוי אם יהיו עמלות שקר וכו').

זאת אם אתה מוכן לרכוש מסכים מאיביי (מקוריאה).

היו על זה לא מעט דיונים כאן בפורום, תוכל למצוא בקלות מידע עליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי חברים , אני חוזר עם עדכון אחרי הקניה .

אז ככה , כמו שהבנתם , בסופו של דבר קניתי עבורי את המסך מדגם שדיברנו עליו , דגם ה-U2715H .

הבאתי את המסך הבייתה וכמובן ישר התחלתי לפתוח אותו , האריזה (הקרטון) אינה צבעונית כמו שאפשר לראות אצל יצרני מסך אחרים , פשוט קרטון רגיל עם כיתובים עליו על המסך שבפנים , אבל הקרטון דיי גדול בגלל המבנה שלו בפנים איך שהמסך ורכיביו ארוזים בפנים בכדי שלו יפגעו .

פתחתי את הקרטון ובפנים גיליתי :

כבל מתח

כבל DP ל-miniDP

כבל חיבור כניסות שעל המסך למחשב (כניסות 3.0)

דיסק התקנת תוכנה ודרייברים של DELL

כמה חוברות קטנות להתקנה מהירה ואחריות

דוח כיול המסך ממפעל היצרן

וכמובן המסך עצמו והמעמד שלו (הרגלית) שהיו ארוזים היטב שלא יפגעו ולא יקבלו סריטות

חיבור המעמד למסך עצמו הוא דיי פשוט ונוח שאפילו ילד בכיתה א' יכול לעשות אותו , שזה כבר יתרון .

למעמד ווריאציות דיי רבות בכיוון וקיבוע המסך , איך שרק תרצו אפשר לקבע אותו : לגובה מעלה מטה , זווית נטיה קדימה ואחורה , סיבוב סביב צירו בלי לסובב את כל המעמד , וכמובן גם סיבוב המסך ב-90 מעלות , בקיצור עוד יתרון , וזה ממש נוח .

חיבורים שקיימים במסך אני לא אפרט כי את זה תוכלו לראות בסקירות ברחבי האינטרנט .

איכות המסך לדעתי מצויינת , הוא בנוי מחומרים טובים , הפלסטיק שלו לא מבריק אלא מט מחוספס , שלדעתי זה טוב מאוד כי ידוע שעל משטחים מבריקים למיניהם תמיד נשארים כל מיני סימני אצבעות וכו' .

איכות התמונה מצויינת , צבעים טובים , התפריט נוח ומגוון , למרות שאין שפה עברית בתפריט אבל לדעתי זה לא כזה קריטי .

מה שכן , שמתי לב שיש זליגת אור , או איך שזה לא נקרא , בפינות בצד שמאל של המסך , למעלה ולמטה . אני יודע שכתבו על זה פה ושם אבל גם זה לדעתי לא כזה קריטי כי את הזליגות האלו רואים רק כאשר המסך שחור , וכאשר הוא לא (שזה רוב הזמן כשהמסך עובד) והוא מציג איזושהי תמונה בעבודה סטנדרטית איתו , או גיימינג או כל דבר אחר , אז ממש לא רואים בכלל את הזליגות האלו .

מבחינת פיקסלים שרופים , בבדיקה שעשיתי למסך לא מצאתי כאלו .

הרזולוציה מצויינת , 2560x1440 QHD , ויש המון שטח עבודה על מסך שכזה בגודל 27" , שזו קפיצה משמעותית ורמה אחרת עבורי אחרי המסכים שהיו לי בגודל 22" עם רזולוציות מתחת ל-FHD .

אני עוד לא מסכם את הנושא , בגלל בעיה אחרת שצצה לי אחרי שקניתי וחיברתי את המסך הזה , על זה בהמשך אפרט .

אבל בכללי אני מאוד מרוצה מהמסך הזה , בכל הפרמטרים .

לגבי הבעיה , פה אני צריך את עזרתכם , אני לא יודע אולי צריך לפתוח נושא בפורום אחר אם כן תגידו לי , בינתיים אני אפרט את הבעיה פה , אני פשוט כבר מיואש ולא יודע מה עוד לעשות כדי לפתור את הבעיה הזאת .

הבעיה היא שברגע שחיברתי את המסך הזה למחשב שלי ישר התחילו בעיות תצוגה כגון :

כל הזמן המסך בעצמו כאילו שוב ושוב מחפש את סוג החיבור שדרכו הוא מחובר למחשב , הוא כל הזמן נכבה לשנייה או שתיים ונדלק מחדש .

מה שמעצבן זה שהוא גם ברוב המקרים לא יכול להינעל על הרזולוצייה המקסימלית שהגדרתי לו ואחרי חיפושים עצמאיים כאלו נדלק ברזולוציות מינימליות מגעילות שכל שולחן העבודה נראה כל כך מוגדל ומגעיל שפשוט חבל על הזמן , וזה קורה לו כל הזמן .

אני כמובן שוב מנסה לסדר את זה ידנית בעצמי , אבל רק מתוך איזה 5 ניסיונות של הגדרת הרזולוצייה המקסימלית , הוא סוף סוף שוב ננעל עליה , אבל אז אחרי זמן מה הוא שוב חיפוש אוטומטי וחוזר לרזולוצייה המגעילה .

אני את האמת כבר ניסיתי כל מיני חיברים שרק אפשר עם המסך הזה והכ. מסך שלי במחשב , לא עוזר , הבעיה ממשיכה כבר כמעט שבוע .

אני כבר לא יודע מה לעשות , אני צריך את עזרתכם מי שיודע במה יכולה להיות הבעיה אצלי , כי לדעתי , אני לא בטוח , אבל אני חושב שהבעיה אצלי בכ. מסך עצמו שבמחשב שלי , משום מה ניראה לי שהוא זה שעושה את הבעיות האלו ולא נותן למסך החדש את האות תמונה היציב שצריך לתת .

אני ממש רוצה להנות מהמסך החדש הזה אבל בגלל בעיה הזאת לא יכול .

תעזרו לי בבקשה , תגידו מה יכול להיות גורם הבעיה , אם צריך לתת עוד פרטים מפורטים יותר או פעולות שניסית לגבי הבעיה הזאת תגידו לי ואני ארשום .

תודה לכולם , מחכה לעזרה שלכם .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...