פורסם 2015 במרץ 3010 שנים אני בולם עם הגיר 8 שנים באותו רכב.עוד לא החלפתי גיר (ידני) אבל אני חוסך דלק ובלאי של הבלמים.הגיר באוטו לא נהרס כל כך מהר.
פורסם 2015 במרץ 3110 שנים ממילא צריך להחליף בלמים כל x קילומטר.ממש לא נכון.כל X קמ יש לבדוק את הבלמים מחליפים רק אם הבלאי הגיע לערך מסוים או שהבלמים מסמנים (עם אור בלוחהשעונים או חריקה מיועדת מהבלמים).המוסכים (גם) לא סומכים על בעלי הרכב שיגיעו בזמן ולכן מחליפים בטיפול גם אם לא הגיע הזמןבלי לבדוק את הקליומטרז שעושה הרכב בין טיפולים ואת הסטורית הבלאי ברכב המטופל.הבלאי בבלמים האחוריים ממש זניח ברוב הרכבים.אני אישית בודק את הבלאי במוסך בזמן הטיפול ומדריך את המוסך מה לעשות אני גם בודקבספר הרכב מה יש לעשות בטיפול ומשגיח במוסך שהכל בוצע. תתפלאו כמה המוסכים "מורחים" את הטיפולובקושי מבצעים אותו כנדרש על ידי היצרן. קבלתי מטויוטה יפן טיפולים בחינם ל 5 שנים אחרי שתלונה שליעל מוסך לא זכתה לטיפול נכון על ידי היבואן בארץ היות שהמוסך הוא גם מפיץ רשמי של טויוטה.(גם רוב הדיון הזה מסמן למה אין לסמוך על הנהג הישראלי....) נערך 2015 במרץ 3110 שנים על-ידי Ivan
פורסם 2015 במרץ 3110 שנים המוסכים (גם) לא סומכים על בעלי הרכב שיגיעו בזמן ולכן מחליפים בטיפול גם אם לא הגיע הזמןבלי לבדוק את הקליומטרז שעושה הרכב בין טיפולים ואת הסטורית הבלאי ברכב המטופל.זה לא בגלל שהם "לא סומכים על בעלי הרכב", זה בגלל שהם תאבי בצע.עם צמיגים ובלמים אני לא מתעסקזאת גישה תבוסתנית משהו, שמתבססת על הפחדה ברמה הנמוכה ביותר.אם אתה "לא מתעסק" אז למה אתה לא מחליף צמיגים ובלמים לפני כל נסיעה? או לכל הפחות בכל תדלוק של מיכל דלק מלא?במה שונה "כל טיפול" מ"כל נסיעה"?מי קבע ש-15,000 ק"מ זה "לא להתעסק" ו-500 ק"מ זה לא?רפידות בלמים מחליפים כשהן נשחקות, לא ככה סתם באמצע החיים בלי שום סיבה.כנ"ל גם לגבי צמיגים - צמיגים מחליפים כשהם מגיעים לסף בלאי מסויים - לא באופן אוטומטי כל איקס קילומטרים - אין לזה שום משמעות.
פורסם 2015 במרץ 3110 שנים יש לי מוסכניק שאני סומך עליו. את הצמיגים ממילא אני לא מחליף אצלו וגם ניתן לראות בעין.
פורסם 2015 במרץ 3110 שנים לא הבנתי את התשובה שלך.אז אתה מחליף רק כשצריך או אוטומטית בכל טיפול כי "עם בלמים אתה לא מתעסק"?
פורסם 2015 במרץ 3110 שנים מחבר עכשיו יש לי עוד 2 שאלות , אני אנסה לאתגר אתכם :איזה תידלוק עדיף ?1. להכניס את הכרטיס אשראי ואת כל הפרטים ואז כמה שיותר מהר לפתוח את הפקק / מכסה של הדלק לתדלק מלא ואז במהירות להחזיר את הפקק או2. לפתוח את הפקק / מכסה של הדלק קודם לתת לגזים לצאת להכניס את הכרטיס אשראי פרטים ואז לתדלק למלא שבין הפתיחה של הפקק לסוף התידלוק יש כמה דקות איזה שיטה טובה יותר ?השיטה ה 2 אני חושב שהיא טובה יותר מה אתם אומרים ?והשאלה ה 2 :אפשר לתדלק עם 98 רבע מיכל והשאר ב 95 ? מותר לערבב את הדלקים ביחד ?ה 98 יקר בשביל טנק מלא . נערך 2015 במרץ 3110 שנים על-ידי iveco
פורסם 2015 במרץ 3110 שנים לא הבנתי את התשובה שלך.אז אתה מחליף רק כשצריך או אוטומטית בכל טיפול כי "עם בלמים אתה לא מתעסק"?כמובן שלא בכל טיפול. מצד שני אם היצרן הגדיר כל 20000 לדוגמא אז כן.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.