שאלה בקשר לגיר רכב טיפטרוניק - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בקשר לגיר רכב טיפטרוניק


iveco

Recommended Posts

  • תגובות 55
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
ממילא צריך להחליף בלמים כל x קילומטר.

ממש לא נכון.

כל X קמ יש לבדוק את הבלמים מחליפים רק אם הבלאי הגיע לערך מסוים או שהבלמים מסמנים (עם אור בלוח

השעונים או חריקה מיועדת מהבלמים).

המוסכים (גם) לא סומכים על בעלי הרכב שיגיעו בזמן ולכן מחליפים בטיפול גם אם לא הגיע הזמן

בלי לבדוק את הקליומטרז שעושה הרכב בין טיפולים ואת הסטורית הבלאי ברכב המטופל.

הבלאי בבלמים האחוריים ממש זניח ברוב הרכבים.

אני אישית בודק את הבלאי במוסך בזמן הטיפול ומדריך את המוסך מה לעשות אני גם בודק

בספר הרכב מה יש לעשות בטיפול ומשגיח במוסך שהכל בוצע. תתפלאו כמה המוסכים "מורחים" את הטיפול

ובקושי אותו כנדרש על ידי היצרן. קבלתי מטויוטה יפן טיפולים בחינם ל 5 שנים אחרי שתלונה שלי

על מוסך לא זכתה לטיפול נכון על ידי היבואן בארץ היות שהמוסך הוא גם מפיץ רשמי של טויוטה.

(גם רוב הדיון הזה מסמן למה אין לסמוך על הנהג הישראלי....)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המוסכים (גם) לא סומכים על בעלי הרכב שיגיעו בזמן ולכן מחליפים בטיפול גם אם לא הגיע הזמן

בלי לבדוק את הקליומטרז שעושה הרכב בין טיפולים ואת הסטורית הבלאי ברכב המטופל.

זה לא בגלל שהם "לא סומכים על בעלי הרכב", זה בגלל שהם תאבי בצע.

עם צמיגים ובלמים אני לא מתעסק

זאת גישה תבוסתנית משהו, שמתבססת על הפחדה ברמה הנמוכה ביותר.

אם אתה "לא מתעסק" אז למה אתה לא מחליף צמיגים ובלמים לפני כל נסיעה? או לכל הפחות בכל תדלוק של מיכל דלק מלא?

במה שונה "כל טיפול" מ"כל נסיעה"?

מי קבע ש-15,000 ק"מ זה "לא להתעסק" ו-500 ק"מ זה לא?

רפידות בלמים מחליפים כשהן נשחקות, לא ככה סתם באמצע החיים בלי שום סיבה.

כנ"ל גם לגבי צמיגים - צמיגים מחליפים כשהם מגיעים לסף בלאי מסויים - לא באופן אוטומטי כל איקס קילומטרים - אין לזה שום משמעות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו יש לי עוד 2 שאלות , אני אנסה לאתגר אתכם :

איזה תידלוק עדיף ?

1. להכניס את הכרטיס אשראי ואת כל הפרטים ואז כמה שיותר מהר לפתוח את הפקק / מכסה של הדלק לתדלק מלא ואז במהירות להחזיר את הפקק

או

2. לפתוח את הפקק / מכסה של הדלק קודם לתת לגזים לצאת להכניס את הכרטיס אשראי פרטים ואז לתדלק למלא שבין הפתיחה של הפקק לסוף התידלוק יש כמה דקות

איזה שיטה טובה יותר ?

השיטה ה 2 אני חושב שהיא טובה יותר מה אתם אומרים ?

והשאלה ה 2 :

אפשר לתדלק עם 98 רבע מיכל והשאר ב 95 ? מותר לערבב את הדלקים ביחד ?

ה 98 יקר בשביל טנק מלא .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנתי את התשובה שלך.

אז אתה מחליף רק כשצריך או אוטומטית בכל טיפול כי "עם בלמים אתה לא מתעסק"?

כמובן שלא בכל טיפול. מצד שני אם היצרן הגדיר כל 20000 לדוגמא אז כן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...