עבור לתוכן

שאלה בקשר לגיר רכב טיפטרוניק

Featured Replies

פורסם

אתה יודע איך מערכת של מנוע-גיר-גלגלים עובדת?

במערכות מודרניות אין קשר ישיר בין סל"ד לבין הזרקת הדלק.

  • תגובות 55
  • צפיות 20.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

שמעבירים הילוך בטיפטרוניק יש את ה + - הידית אולי לזה מתכוונים שזה עושה נזק ? בלאי ? הפעולה של הפלוס מינוס ?

אולי זה מחמם את הגיר ?

כמו בהילוך ידני - למה נדפק הקלאץ ? אולי מהחיכוך הזה של הידית / העברה ?

פורסם

הדיון הזה הפך הזוי לחלוטין.!

פורסם
  • מחבר
הדיון הזה הפך הזוי לחלוטין.!

IVAN זה פורום שלי אל תפריע

פורסם

אלוהים אדירים פשוט תיסע!

תשתדל לא להגיע לסל"ד גבוה כשהמנוע קר.

בירידות תוריד את הרגל מהגז לגמרי והמנוע כמעט ולא ישתה דלק.

הסל"ד עולה בירידות כי האוטו מקבל תאוצה מכח המשיכה, הגלגלים מסתובבים יותר מהר והם מסובבים את המנוע יותר מהר.

אם אתה רוצה לבלום בירידה, תוריד הילוך. אם הסל"ד מטפס יותר מידי תשתמש בבלמים.

לפני שאתה פונה תאותת. תאיץ תוך כדי סיבוב ואל תעבור נתיב באמצע צומת או בסיבובים.

תעצור לזקנות במעברי חציה ותזכור שאחרי כדורגל בכביש מופיע ילד.

תדליק אורות בחורף ושמור על לחץ צמיגים תקין.

עוד שאלות?

אם שכחתי משהו אני מתנצל.

פורסם
  • מחבר

כל העניין של הטיפטרוניק זה דלק! וגם אני לא מבין את התיכנון של התיבה האוטומטית , למה ההילוך ה 4 עובר ב 40 ? למה המחשב של הרכב מעביר את ההילוכים כל כך מהר ? זה מנוע 1.6 עם מומנט 14.7 ב 4000 סלד לא מנוע דיזל שלא נדבר שהוא שוקל 1.3 טון .

בעיר עם D אני על הילוך 4 כל הזמן והוא מעביר 4 הילוכים בעיר 800 פעם 1-4 / 4-1

מקריאה של מאמר העברת הילוכים תכופה זה גם ביזבוז דלק

עם הטיפטרוניק אני בקושי מעביר הילוכים בעיר 1-2-3 לא מגיע בכלל ל - 4 של ה D , זה חוסך דלק אין לי מושג למה , אבל זה חוסך

אבל שהמזגן עובד הטיפטרוניק נותן יותר סחיבה אין הבדל בצריכה או שיש אנשים במושב האחורי בגלל שההנעה היא קדמית ולא אחורית וזה מכביד על המנוע שממילא חלש .

אני רוצה להחליף את המנוע מ 1.6 ל 2 ליטר דרך משרד התחבורה , הבעיה שהגיר 4 הילוכים והחשש שלי שהגיר מסרס את המנוע גם ב 1.6 וגם ב 2.0 ליטר

בקיצור אין כמו סוזוקי אלטו מנוע 1 ליטר 3 צילינדר צורך דלק כמו אופנוע 1:18 מה רע ?

אז נכון קטן , לא בטיחותי , אבל זה אופנוע עם 4 גלגלים וצריכת דלק מדהימה

נערך על-ידי iveco

פורסם

מה אתה פרנקנשטיין? מי מחליף לרכב מנוע בגלל שהוא לא סוחב?! תקנה רכב אחר אם זה מפריע לך.

פורסם
  • מחבר

רציתי לקנות סוזוקי אלטו נסעתי עליה בהשכרה אבל שמועות הגיעו אלי שהרכב אומנם חוסך בדלק אבל מוציאים על זה בחלקים :

גלגלים דקים שנהרסים , קלאץ הודי שנהרס דיי מהר , איכות פלסטיקה גרועה , כאבי ישבן וגב ... ומכירה רבתית של אנשים ברשת אולי בגלל שיש היום אלטרנטיבות טובות אולי לא בדלק אבל בנוחות כמו 107 , פיקנטו , סקודה סיטיגו

נערך על-ידי iveco

פורסם

הכי בריא למנוע שלך זה שתלך ברגל, ככה תפתח סיבולת לב ריאה ותוריד את הסיכוי למחלות לב. משרד Hwzone ממליץ על אורך חיים בריא.

פורסם

ומה שאני לא מצליח להבין מכל הדיון הזה, זה איך לעזאזל למר iveco יש רשיון למרות שאין לו הבנה, ולו הבסיסית ביותר הנדרשת בחוק, איך רכב עובד. הוא מופתע שכשהרכב מתגלגל בירידה כשההילוך משולב הסל"ד עולה (ונראה שאף מזה שהמהירות עולה), חושב שנסיעה בהילוך נמוך יותר חוסכת לו דלק איכשהו ושהמצאות נוסעים במושב האחורי גורעת מביצועי המנוע רק בגלל שההנעה קדמית....

זה מאוד מפחיד אותי לדעת שיש נהגים כמוהו לידי בכביש.

פורסם

קח שקודה פאביה שפורט ותעשה 1:14 עם קצת מאמץ :party0007:

פורסם

צריכת הדלק תלויה בכף הרגל וצפיה למרחוק בתנועה שלפניך ותנאי הכביש.

מה הטעם להאיץ כשלפניך שיירה או רמזור אדום ?!

אשתי עושה במאזדה 2 כ 8 ק"מ לליטר כי היא תמיד נוהגת נהיגת שודים.

אני עושה באותו הרכב 14 ק"מ לליטר.

ברכב שלי - 3 ליטר 6 צלינדרים - אני עושה כ עד 12 13 ק"מ לליטר, אבל רק עם כף הרגל אני עושה

בקלות כ 6 ק"מ לליטר. ואני תמיד עם הטיפטרוניק כבר יותר משש שנים בלי

שום בעיות, וזה גם חוסך בלאי בבלמים. הבלמיפ שלי מחזיקים כפול מהממוצע לסוג הרכב שלי.

נערך על-ידי Ivan

פורסם

חסכון על בלמים אתה שוחק גיר... מעדיף להחליף רפידות יותר מאשר גיר

פורסם
חסכון על בלמים אתה שוחק גיר... מעדיף להחליף רפידות יותר מאשר גיר

הכי בטוח לא להניע בכלל את הרכב, כך שומרים עליו הכי טוב................

(בלמים זה לא רק רפידות ! זה גם הצלחות)

נערך על-ידי Ivan

פורסם

עדיין לדעתי עדיף ויותר זול מאשר לבלום ע"י גיר, חוץ מאשר כשאתה בירידות ממושכות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים