הפתעה - Google Inbox עובד גם על Google Apps! - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הפתעה - Google Inbox עובד גם על Google Apps!


איסתרא בלגינא

Recommended Posts

פעם, כשעוד אפשר היה לקבל חשבון Google Apps (דואר, אכסון, docs ושאר השירותים של גוגל, אבל לדומיין משלכם) בחינם, נרשמתי לשירות. די נחמד. אחת מהבעיות בשירות היא שכל מוצר חדש של גוגל מגיע אלינו באיחור של כמה חודשים, כשלפעמים ה"כמה" הזה הוא די הרבה. זה כמובן נכון גם לגבי ה- Inbox, הממשק שאמור להחליף את הממשק המוכר של .

בינתיים הממשק עוד לא פתוח לקהל הרחב וצריך לקבל הזמנה ממישהו שכבר יש לו. אבל פה ושם, גוגל מחלקת הזמנות לכל מי שמבקש. לפני כמה חודשים היתה הזדמנות כזו וביקשתי לחשבון ה- העתיק שלי, שכבר כמה שנים מקבל רק ספאם. אז קיבלתי, מה זה עוזר לי? הדואר שלי מזמן לא שם. ואז היתה עוד הזדמנות שכזו והפעם ביקשתי עבור חשבון ה- Apps שלי. אם לא יועיל, בטח לא יזיק.

בינתיים התפרסם שבאפריל, גוגל הולכים להתחיל לנסות Inbox עבור Apps, בינתיים רק עבור מספר קטן של ארגונים שנמצאים בתוכנית הבטא שלהם. נו, אז אני בטח אקבל הזמנה במאי או יוני, או... מרץ? מה פתאום? כי שלשום קיבלתי הזמנה! וזה עובד! גם באפליקציה באנדרואיד וגם בממשק הוובי. סופרייז!

אז אם חיכיתם לתמיכה בגלל שאתם על Apps, זה הזמן לארגן לעצמכם הזמנה. זה כבר עובד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע, לא משתמש לא בזה של ולא בזה של inbox. אבל הוויג'ט זהה בין אם זה חשבון ובין אם apps, היו צריכים להתאים את התמיכה בצד השרת ולא בצד הלקוח. אני לא יודע מה כ"כ מסובך בזה, אבל כנראה שיש שם משהו, כי כל תכונה חדשה מגיעה לשירות ה- apps, שיש בו לא מעט לקוחות משלמים, חודשים אחרי שהיא מגיעה לג'ימייל החינמי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...