דואר ישראל מאבד לי חבילה שניה החודש, עד מתי ? הוכחות ומסמכים בפנים - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דואר ישראל מאבד לי חבילה שניה החודש, עד מתי ? הוכחות ומסמכים בפנים


ccc

Recommended Posts

חבילה נשלחה מארה"ב, אחרי חודש אני מתקשר לדואר, אומרים זה לא בארץ, אין מצב שזה בארץ, 4 סוכנים שונים אומרים זה לא פה ומתנקים.

הלכתי לשולח, שהוא הלך לUSPS וביקש לפתוח חקירה. אמרו לו שזה נחתם ע"י סוכן בלדרות בבן גוריון וזה שם, קיים אצלי מסמך רשמי שמאשר את תאריך וזמן ההגעה.

דואר בלע את החבילה בבן גוריון שבועיים לאחר הנחיתה, וכנראה שהיא נעלמה לתמיד.

לקח: לא להאמין להם כשהם אומרים לכם שזה לא בארץ. זה בארץ ואו גנוב או שזה ימכר בפומבית לאחר שבועיים.

אתם יכולים להגיד, חכה, יש מצב שזה עוד יגיע.

לא.

פעם שעברה, כשחיכיתי בתמימותי, בשיחה הבאה שלי איתם נאמר לי כי המוצר בכלל הוחזר, כי אם אחרי שבוע וקצת יש בעיה איתו ישר מעיפים אותו חזרה. כמובן שזה שקר, המוכר מעולם לא קיבל שום דבר חזרה... אבל בגדול - אם זה אחרי יומיים לא נסרק כשזה נוחת בנתב"ג זה נגנב ע"י עובד או מגיע למכירה פומבית שזה אותו דבר בעצם.

שימו לב שאני מתבייש ומסרב לבקש את הכסף חזרה מפייפאל/המוכרים, אני אשכרה סופג את החרא של דואר

ולכן אני מאד מאד כועס.

עכשיו לעניינינו - איפה אני מפרסם את המקרה, כולל תגובותיהם הכתובות של נציגי הדואר, אל מול האמת, מסמך של USPS שמראה על חתימת הסוכן בנתב"ג ?

תגידו איבדנו אותה - תנסה להוציא כסף מהמוכר.. ניחא.. לא, נגיד לו שזה לא פה, ננוב/נמכור אותה בפומבית, ונסבן את הלקוח המשלם.

להלן הדואר:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא משהו חדש, איבדו לי המון חבילות וכבר כמה פעמים אמרו לי פשוט לומר למוכר שיחזיר את הכסף, זה פשוט המצב הקיים בארץ ובגלל זה גם פחות ופחות אנשים מוכנים לשלוח לארץ, אני מקבל הרבה הודעות באיביי ממוכרים שפשוט מפחדים לשלוח לארץ בגלל מה שהולך פה ובצדק.

גם כששולחים דרכם חבילות בארץ המצב הוא בדיוק אותו דבר, חבילות "נעלמות" או שבכלל מישהו לא קשור בא ואוסף אותן, חבר של אח שלי מצא חבילה שלי על מדרכה 300 מטר מהבית שלי...

תנסה לפנות לשירות לקוחות באתר שלהם, בקצת מקרים שפניתי לשם הצליחו לעזור לי אומנם אחרי הרבה טרטורים.

ד"א יצא לי לקבל חבילה מהם אחרי שנה וחצי שהזמנתי אותה ועוד ביקשו ממני לשלם מע"מ עליה, היה עליה אפילו סימנים שהיא הגיע לארץ תוך פחות משבוע מהרגע שהיא עזבה את ארה"ב, כששאלתי איך זה הגיוני שזה קרה קיבלתי את התשובה הרגילה "זה קורה לפעמים".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פעם קיבלתי חבילה שבכלל לא הייתה ממוענת אלי.

רק בגלל שהייתה בפנים חשבונית הצלחתי לאתר את הקונה ולשלוח לו את החבילה.

כמובן שהוא לא הציע להחזיר לי את מחיר המשלוח ורק אמר תודה.

כולם נבלות :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מציע לך לשלוח להם הודעה פרטית בפייסבוק עם הצילומים הרלוונטים.

ברגע שהם רואים שאתה רציני, מגובה במסמכים, ויש לך את הידע והיכולת להפיץ את זה בפייסבוק, תאמין לי שהם ישנו את אופן הטיפול.

מדובר במקרה קלאסי שהקב"ט שלהם חייב לבדוק.

מריח כאילו החבילה נגנבה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה יכול גם להיות תקוע במכס. קרה לי פעמיים שהעדכון האחרון של הסטטוס הראה "החבילה נשלחה לישראל", ושום עדכון נוסף. כמובן בדואר אומרים שזה לא הגיע לארץ ואין להם מושג איפה זה. לדעתי זה לא שקר, הם פשוט בודקים באותה מערכת חיצונית מטומטמת וזה מה שכתוב שם. בטוח שיש להם מערכת פנימית, אך לנציגי שירות לקוחות בסיסיים כנראה אין גישה אליה (או שאין להם כוח לעבוד).

ואז, יום אחד זה פתאום מתעדכן וכתוב "מעוכב במכס, נשלחה הודעה לנמען בלה-בלה-בלה". עכשיו ברור שזה לא רק עכשיו הגיע (כי איפה זה היה תקוע - באוויר?), אלא שפשוט רק עכשיו מישהו הגיע לזה וסרק את זה למחשב.

בשני המקרים היה מדובר במחשב נייד משומש. במקרה אחד זה היה משלוח אקספרס ולקח משהו כמו 3 שבועות עד שזה התעדכן. במקרה שני זה היה משלוח רגיל ולקח משהו כמו 6 שבועות עד שזה התעדכן.

מאז אמרתי שאין שום סיכוי שאני שולח בדואר מחו"ל לישראל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע, שירותים חיצוניים כמו UPS ופדקס לא נחשבים דואר נכון?

אם אני רוצה לשלוח משהו שחשוב לי מאוד שלא יתקע/יאבד כדאי ללכת על חברות השילוח האלו?

כאילו, חייבת להיות דרך לשלוח דברים בביטחון הנה (לא חייב להיות הכי זול אבל חייב לא להיעלם).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא משהו חדש, איבדו לי המון חבילות וכבר כמה פעמים אמרו לי פשוט לומר למוכר שיחזיר את הכסף, זה פשוט המצב הקיים בארץ ובגלל זה גם פחות ופחות אנשים מוכנים לשלוח לארץ, אני מקבל הרבה הודעות פרטיות באיביי ממוכרים שפשוט מפחדים לשלוח לארץ בגלל מה שהולך פה ובצדק.

גם כששולחים דרכם חבילות בארץ המצב הוא בדיוק אותו דבר, חבילות "נעלמות" או שבכלל מישהו לא קשור בא ואוסף אותן, חבר של אח שלי מצא חבילה שלי על מדרכה 300 מטר מהבית שלי...

תנסה לפנות לשירות לקוחות באתר שלהם, בקצת מקרים שפניתי לשם הצליחו לעזור לי אומנם אחרי הרבה טרטורים.

ד"א יצא לי לקבל חבילה מהם אחרי שנה וחצי שהזמנתי אותה ועוד ביקשו ממני לשלם מע"מ עליה, היה עליה אפילו סימנים שהיא הגיע לארץ תוך פחות משבוע מהרגע שהיא עזבה את ארה"ב, כששאלתי איך זה הגיוני שזה קרה קיבלתי את התשובה הרגילה "זה קורה לפעמים".

כן, זאת שורת מחץ אצלם. לך למוכר תקבל את הכסף חזרה. למדו איך למכור או לגנוב חבילות ולנפנף את הלקוח על חשבון חברה אמריקאית ! גם לי אמרו את זה אולי 10 פעמים. אני ממש לא מבקש שקל מהאנשים האלה שגם ככה יכלו לשלוח את זה בתוך ארה"ב בלי שום דאגות אבל בחרו לעזור לי ולשלוח לפה.

וזה באמת מגיע לכאן תוך כמה ימים.. זה נוחת כאן, ונכנס לאודיסאה שלמה שצריך להיות בר מזל עד מאד כדי שזה יגיע לסניף שלך.

אני לא רוצה להשוות את דואר ישראל לחברות אחרות בחו"ל, התקציב של דואר ישראל כנראה פחות. בסדר, אז זה עובר חצי כדור ארץ ביום ונתקע בדואר ישראל חודש, אבל זה בכלל לא מגיע ! רכב פרארי מגיע לקו הסיום מהר יותר מסובארו פשע, אבל סובארו פשע מגיעה לקו הסיום גם היא מתישהו.

גם בRoyal Mail וUSPS יש מקרים של אבידות, אבל הן משרתות חצי מהעולם המערבי ביחד לכן זה עדיין נחשב נדיר, ופה יש לכל לקוח בודד סיפור לספר עליהם כל חודש או חודשיים.

שלחתי את המקרה לMAKO... איך חבילה מתייבשת בנתב"ג ללא שום כל התחשבות מוסרית בכספו של הנמען.

ראיתי את הצעות העבודה שלהם בAllJobs לפקידי מיון בנתב"ג, הם משלמים להם 24 שקל לשעה במשמרות סביב השעון. למה הם לא מביאים לשם עוד 50 עובדים ושמים עוד עמדות סריקה בסכומי עבדות שהם נותנים להם ? או לחילופין למה לא לשלם להם שכר הוגן עבור העבודה NON STOP הזו כדי שלא יתמרמרו על חבילות ?

הרי אין בעיות כמעט בסניפים המקומיים של הערים, כשזה שם, בד"כ זה יגיע אלייך, כל הפאדיחה זה בנתב"ג.

אני לא מתקן כלום עם הפוסט הזה, אבל זה אני, ועוד אחד בפורום אחר, ועוד 20 למאקו, ועוד 50 לYNET, מתישהו זה יגיע לאוזנו של המנכ"ל שיבין שאנחנו חיים 50 שנה אחורה.

הנה עוד המחשה לבושה העצומה של הגוף הזה:

https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/10931373_802849876463509_7764934166592927489_n.jpg?oh=dc743d06067e232ecb0d075ce5194dbd&oe=55B8446D

שכל מי שקורא יעשה לייק ל"דואר עבר כל גבול" בפייסבוק. זה ערוץ מתוקשר שצריך כמה שיותר משתמשים.

שיתחילו להבין שכל פשלה היא על זכוכית מגלדת של כולם, לא מוותרים על חבילות יותר !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע, שירותים חיצוניים כמו UPS ופדקס לא נחשבים דואר נכון?

אם אני רוצה לשלוח משהו שחשוב לי מאוד שלא יתקע/יאבד כדאי ללכת על חברות השילוח האלו?

כן, הם יותר טובים מבחינה זו. הם גם יותר יקרים, וגם יש יותר עמלות שחרור מכס (גם למוצרים פטורים).
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם משלמים להם 24 שקל לשעה במשמרות סביב השעון

אז הבעיות לא מפתיעות במיוחד

לא רואה איך בן אדם נורמלי יעבוד ככה במיון חבילות

וזה לא חייב להיות גנבים

גם אנשים אחרים עם בעיות כאלו ואחרות ,או סתם זורקי זיין

אני בעבודה שלי זורק זין ,פשוט כי המשכורת נמוכה ,ולא מפחד מפיטורים

אבל אני לא דופק אנשים בגלל זה לפחות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יום עסקים שני הסתיים ללא מענה משירות הלקוחות שלהם, לאחר הצגת המסמכים.

מדהים איך אף אחד שם לא מסוגל לקום מהכסא, לתת צעקה או טלפון לאחד העובדים במחסן שידוג את זה ולגמור את הסיפור המביך הזה.

פניות נשלחו לMAKO תחקירים, YNET, וTHEMARKER, כולל ערוץ הפייסבוק "דואר עבר כל גבול"

הרגע גם עשיתי פניה במועצה להגנת הצרכן למרות שבגלל שה"לקוח" הוא השולח אולי תהיה לי עם זה בעיה, ששוב זה משרת את הפשע המושלם של הדואר. לאמריקאי-לא אכפת שזה לא מגיע, וישראלי ששילם אומרים שהוא לא הלקוח.

PERFECT ! גאונים הדואר.

את החבילה הזאת אני אוציא משם בדם, ולעיני כולם.

STONE COLD - מבין אותך. אני גם הייתי ככה בעבר, אבל כשמישהו שילם לעסק שבו עבדתי וציפה לשירות תמים, לא היה לי לב "לדפוק את המעסיק" על חשבון הבן אדם התמים הזה... אז הם תמיד קיבלו שירות.

לדעתי אמרת את אותו הדבר אבל :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד שיחה עם שירות הלקוחות היום.

התחננתי לעזרה, אמרתי לו שזה בארץ, ושרואים בבירור את כל התחנות שזה עבר בגרמניה וטורקיה (כי לפני הוא ניסה לנפנף אותי בטענה שזה כנראה עוד ב"תחנות" האלה)

אמרתי לו שיעזור לי, כי עוד שבוע זה יחזור לשולח כי שוב פעם לא הצלחתם לבצע משלוח ואז אתה תאשים אותי למה לא התקשרתי לפני להתריע.

לא רצה לעזור, טען שאני משקר ושאני אצור איתו קשר עוד שבוע לבדוק.

זה ברור לי שהם איבדו או גנבו את החבילה כאשר הוא אמר לי שזה "בטח נתקע באחת מהתחנות באירופה" מבלי להיות מוכן לשמוע שיש לי הוכחה שמראה שהוא חסר אינטליגציה ולא צודק.

אני אמשיך להתקשר 15 פעמים ביום לכל מספר בדואר ולעדכן כאן גם עד 2017 על החבילה הזאת.

היום זה אצלי, מחר זה אצלכם עם משהו יותר יקר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...