התייעצות לגבי שדרוג מחשב בארה"ב - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התייעצות לגבי שדרוג מחשב בארה"ב


udist

Recommended Posts

אני נוסע בחודש הבא לארה"ב ומתלבט האם כדאי לי לשדרג כבר עכשיו חלקים במחשב (מפרט בצד) ולנצל את המחיר הנמוך של הרכיבים שם (הוא בכלל נמוך יותר??).

המחשב למטרות גיימינג כמובן ואני תוהה אם לנצל את המחירים לשדרוג המחשב היחסית חדש שלי בשביל שיחזיק יותר זמן וכמובן כאשר אני עדיין יכול למכור את החלקים שלי במחירים טובים.

1. ההתלבטות הכי גדולה היא לגבי המעבד, האם שווה לקחת מעבד חדש (לא יודע אפילו איזה) ולמכור את שלי? עד 250 דולר

2. יש מה לקנות 8 ג'יגה נוספים?

3. והתלבטות אחרונה - האם לקנות GTX980 ולמכור את GTX780Ti שלי? 500-600 דולר

פתוח להצעות אחרות לשדרוג כמובן (קונטרולר אלחוטי אולי, גדול יותר וכיו"ב)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי אולי אולי I7 K

וגם עוד 8G ראם לא יזיק.

אבל אני חושב שהמחירים שם לא יהיו כאילו משתלמים ..

יש דגם/דגמים ספציפיים מומלצים שאני אשווה מחירים? (שמתאימים לתושבת שלי)

ולמה רק אולי אולי אולי? (באמת שואל)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלא אם כן אתה מרגיש הגבלה ספציפית כלשהי - ציין אותה, ונבדוק מה גורם אליה.בכללי, לפי המפרט שאני רואה שיש לך, לא הייתי מבזבז אפילו שקל אחד על שדרוג, מיותר לחלוטין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלא אם כן אתה מרגיש הגבלה ספציפית כלשהי - ציין אותה, ונבדוק מה גורם אליה.בכללי, לפי המפרט שאני רואה שיש לך, לא הייתי מבזבז אפילו שקל אחד על שדרוג, מיותר לחלוטין.

ההגבלה העיקרית שמפריעה (והיא לא קשורה לגמרי למחשב) היא הפורטים הגרועים שמוציאים את המיץ לכל מערכת...

סתם לדוגמא- בשביל לשחק dying light הייתי צריך בכל פעם לתת לתהליך של המשחק עדיפות של real-time בtask manager בשביל שלא יהיה דרופים מטורפים בפריימים (גם אחרי העדכון שהם הוציאו שאמור היה לתקן את זה שליבה אחת נטחנת אבל בפועל, אומנם רואים שכל הליבות עמוסות באותה מידה, אבל הביצועים לא השתפרו בלי לתת עדיפות לתהליך)

שלא לדבר על AC:U שלא משנה מה עשיתי, המשחק לא עובד טוב.

מהסיבה הזו בעיקר חשבתי לשדרג את המעבד שלדעתי הוא "צוואר הבקבוק" בכל העניין הזה (תחת ההנחה שמערכת חזקה תתמודד טוב יותר עם פורטים רעים). מה אתה אומר?

לגבי הזיכרון ברור לי ש8 ג'יגה זה מספיק אבל חשבתי שאם אני מוצא משהו במחיר טוב בארה"ב זה nice to have.

לגבי כרטיס המסך, ברור לי שGTX980 והכרטיס שלי זה בערך אותו הדבר (מינוס צריכת חשמל וכמה טכנולוגיות חדשות), לכן אני לא הכי נלהב לשדרג אותו למעט הטיעון שאני ארצה לשדרג את המחשב מתישהו ואם אני יכול לעשות את זה עכשיו במחיר נמוך יותר וגם למכור את שלי במחיר יחסית גבוה אז....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפרש הביצועים בין i5 ל-i7 מאותו דור הם לא גבוהים, לכן קיים סיכוי שבפורטים לא יהיה הבדל גדול, אם בכלל. מציע לך לקרוא בכל מני פורומים בחו"ל לגבי איך אנשים עם מערכות כבדות יותר משלך מריצים את המשחק.

הפתרון ש-furyanaor אולי התכוון אליו זה לקחת מעבד i7 עם מכפלה פתוחה - כלומר אחד שניתן לבצע בו ובכך לשפר את ביצועיו. הבעיה היא שהלוח שלך לא תומך בזה, לכן יהיה צורך בקניה של לוח-אם שכן תומך (מבוסס ערכת שבבים Z97 למשל) וכן כנראה גם גוף רציני למעבד. אם אתה שואל את דעתי האישית - זה לא משתלם.

לשדרג מחשב זו הדרך הנכונה לשמור על ביצועיו, אבל לא כמו שאתה עושה - פה אתה משלם מאות (כהפרש) על תוספת ביצועים קטנה, כי המערכת שלך חדשה וחזקה ממילא.

תמיד יהיו פורטים גרועים, ומשנה לשנה יהיו פורטים גרועים יותר (כי בבסיסם רמת העיבוד הכללית והגראפית שהם דורשים תהיה גבוהה יותר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...