פורסם 2015 בפברואר 2810 שנים אני מחפש ספק כוח חדש למחשב חדש שנקנה לפני שבועיים יש לי Seasonic 650W 80+ Gold X-650 והוא עושה הרבה בעיות קורס כעבור שתי דקות משחק בFAR CRY 4 וגם בCS GO הספק היה פעם אחת בבדיקת מעבדה אצל KSP אמרו שהוא תקין אבל מסתבר שהוא לא הוא עבד תקין יומיים וחזר לעשות בעיות כבר אין לי כוח לחזור לKSP שוב ואז הם יגידו שוב שהם יבדקו אותו במעבדה ויגידו שהוא תקין ועובד ואז יחזירו לי אותו לספק יש בעיה גם של רעשי זרם שהוא משמיע במנוחה ובמאמץ ובאמת חבל שאי אפשר להראות ולהוכיח להם שלספק כוח יש בעיה וגם אחד הקונטקורים שלו נהיה לבןספק כוח 650W~750W חשבתי כרגע על הדגמים G650/G750 של סיסוניקהקטע שאני חושש שוב לקנות סיסוניק כדי לא להידפק עם ספק כוח מסדרה אחרת שלהםאו FSP RAIDER וגם ראיתי סדרה אחת יותר גבוה FSP Aurumיש לי את הריידר במחשב שקניתי לפני שלושה חודשיםאני קונה מוולקוםהמפרט הוא [TABLE=class: cms_table_cms_table, width: 100%, align: center][TR][TD]Intel Core i7-4790 3.6Ghz 4.0 Ghz Turbo LGA1150 Tray[/TD][/TR][TR][TD]Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev 2[/TD][/TR][TR][TD]Asus H97M-PLUS for 1150[/TD][/TR][TR][TD]Fractal Design Define R5 Titanium Window[/TD][/TR][TR][TD]DDR3 8GB 1600 CL9 Balistix Sport 1.5V Crucial[/TD][/TR][TR][TD]Gigabyte GTX970 G1 GAMING 4GB DDR5[/TD][/TR][TR][TD]Seagate Barracuda 7200.14 2TB SATA3[/TD][/TR][TR][TD]Crucial SSD 256G MX100 MLC SATA3[/TD][/TR][TR][TD]LG DVDRW X24 SATA[/TD][/TR][/TABLE] נערך 2015 בפברואר 2810 שנים על-ידי ido135
פורסם 2015 בפברואר 2810 שנים תלך אליהם שוב.. אל תוותר להם. קנית מהם מוצר, אל תבזבז עוד כסף כי הם לא יודעים לאתר תקלות. שלח שוב, תריב.. תתווכח! איזה מן ישראלי אתה? חח
פורסם 2015 בפברואר 2810 שנים מחבר האמת שהם בעצמם מאיימים על הלקוח שהוא צועק עליהם כמו אני אזמין לך משטרה צא לי מהסניף אל תתנו לו שירות וכו' אי אפשר איתם והשירות שלהםהם באמת לא יודעים לבדוק תקלות כי הם בדקו עם תוכנות מאמץ ולא משחק מחשב כבד עם גרפיקה ברמה גבוה מלא היו בודקים אותו על משחק מחשב ורואים שהוא קורס אז היו מחליפים אותו בספק אחר או בדגם מסדרה אחרתנראה לי שרק תביעה תהיה פיתרון כאן
פורסם 2015 בפברואר 2810 שנים לא רבים בצעקות או איומים.. נכנסים באמאמא של המוכר, באים עם מחסנית מלאה מוכנה של מילים, שתוכל לענות על כל מה שהמוכר יגיד לך, ברגע שאתה מעלה את הטונים אתה מפסיד בויכוח ונותן להם לגיטימציה לא לתת לך שירות.
פורסם 2015 במרץ 210 שנים להביא מחבר ספק, לבוא עם המחשב לחנות, אחד מצלם בפלאפון, במקום להראות לו זה מה שקורה עם הספק הנוכחי, קורס, להחליף לו ספק מול הפנים ולהראות לו שזה עובד ולהגיד לו שאם הוא לא יטפל בזה ישר לצינור בפייסבוק.
פורסם 2015 במרץ 310 שנים לדעתי : 1. לפנות ליצרן, להסביר לו את הבעיה, אם היצרן נותן לך אישור כלשהו או מאשר שמדובר בבעיה (עדיף אישור RMA )כמובן להדפיס/ 2. לפנות אל שירות הלקוחות שלהם במייל עם האישור 3. במידה ולא עוזר סעיף 2 לפנות לייעוץ או לפתוח תלונה במועצה לצרכנות דרך האתר שלהם http://www.consumers.org.il/
פורסם 2015 במרץ 410 שנים מחבר KSP לא מוכנים להראות להם במקום את הבעיה כי יש להם מעבדה סגורה כזאת שרק הם בודקים את המוצריםאני כבר תובע אותם לא יכול להיות שהם לא החליפו את הספק כוח וכבר בדיקת מעבדה שנייה שלא תעזור כלום
פורסם 2015 במרץ 610 שנים מחבר מה זה יעזור לי? KSP גם ככה לא אכפת להם מכלום וגם היבואן לא ממש ירצה לקבל את הספק הזהאתמול הגיע ספק כוח חדש Seasonic S12G 750W
פורסם 2015 במרץ 610 שנים לא מאמין שאתם מרימים ידיים על כל מה שהחנות הזו עושה לכם..היבואן הראשי הם CDLOG, ממליץ לך ללכת אליהם ולממש את האחריות.. הם מימשו לי לי אחריות של חנות שנסגרה כשהספק שלי הלך (קניתי מפנדה מזמן).מבחינתי צריך לעשות חרם על החנות הזו..
פורסם 2015 באפריל 210 שנים חבר'ה אני רואה פה תשובות שקצת צורמות ליעם כל הכבוד לבחור שלקח את הספק כח לבדיקה והספק נמצא תקין, מה שהסתבר כלא נכון.מפה ועד לצלוב את החנות, המועצה לצרכנות, תביעות וכו'....בבדיקה יכולים להתפספס כל מיני תופעות ולא תמיד מוצאים הכל במיוחד עם חסר פירוט התקלה ומתי היא מופיעה.הייתי מציע לא להתעצל ולא להאשים חנות שבטח יגידו ששוב תקין, לו היית חוזה עתידות לא היה צורך לשלוח בפעם הראשונה, לא? ולשלוח את הספק לבדיקה חוזרתזה לא נעים, זה לא כיף אבל אין צורך לרוץ ישר לפתרונות אחרים לפני שמיצית את האפשרות הקלה וההגיונית ביותר ולתת להם צאנס לתקן את הטעותחג שמח
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.