AMD מחפשת מהנדס CPU לשיפור כרטיסי המסך שלה - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

AMD מחפשת מהנדס CPU לשיפור כרטיסי המסך שלה


taltarablus

Recommended Posts

לאחר ש-AMD עשתה שיפורים משמעותיים לתוכנה ולדרייברים של פלטפורמת הגרפיקה שלה, מחפשת החברה מהנדס המתמחה בביצועי מעבדים (CPU) לשיפור נוסף בתחום

לכתבה: http://hwzone.co.il/amd-%d7%9e%d7%97%d7%a4%d7%a9%d7%aa-%d7%9e%d7%94%d7%a0%d7%93%d7%a1-cpu-%d7%9c%d7%a9%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%a8-%d7%9b%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%a1%d7%99-%d7%94%d7%9e%d7%a1%d7%9a-%d7%a9%d7%9c%d7%94/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שהשאלה בהחלט רלוונטית. הדרישה היא מאוד ממוקדת ולא לחינם מדווחת באתרים השונים.

Back in the old days ATI were always said to have inferior drivers to Nvidia, and while this has changes in recent year Nvidia have always claimed to have one distinct advantage, that being better CPU usage/ a lower chance of CPU bound performance due to their more CPU efficient Geforce drivers.

http://www.overclock3d.net/articles/gpu_displays/amd_to_improve_cpu_usage_in_their_catalyst_drivers/1

לדעתי התשובה אמורה להתמקם איפשהו בין חוסר בכישורים המתאימים לבין תיעדוף תקציבי לפרוייקט mantle שנועד לטפל בדיוק בענין הזה, רק בדרך חלופית, שכנראה לא מספיק פופולארית בקרב מפתחים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן אבל הצורה שהוא שואל את זה נשמעת כאילו הוא חושב שעד היום ATI ו חיפפו והנושא לא עניין אותם בכלל. סביר להניח שמדובר פה במשהו באמצע, אמרו שהם מתכננים דרייבר גדול בכל שנה, ב 2014 התמקדו ב OMEGA ו MANTLE (ולינוקס בעדיפות שניה), ב 2015 הדגש יהיה כניראה על ועל יעילות. את האמת לא יודע מה ההשפעה של הדרייבר שלהם על המערכת (יכול להיות שנראה שיפור של 10% בביצועים כמו עם 12.11?) אבל RAPTR פשוט נוראי ובטוח פוגע יותר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

GM מחפשים כרגע Automatic Transmission Controls Engineer, לא מצאתי משהו של מנועים אבל גם תיבת הילוכים זה חלק חשוב.

בקיצור זה לא כזה נדיר שמחפשים דברים כאלה. אני בטוח שאם אני אחפש מספיק טוב אני אמצא יצרנית רכב שמחפשת מהנדס מנועים.

גם החלק השני של מה שכתבת מאוד לא נכון, במיוחד לא בפיתוחי תוכנה. הינה כמה דוגמאות:

1. הנגן מוזיקה ב זה עבודה של בן אדם אחד. ל VALVE בכללי יש הרבה פרוייקטים שעובדים עליהם פחות מחמישה אנשים, אחד מהדברים שהחברה מתגאה בהם זה ההכנסות לעובד שגבוהות בהרבה מאשר של חברות אחרות (ואכן זו חברה עם 400 עובדים שעובדת על קונסולה, שלט, מנוע גרפי, משחק מחשב, ומערכת הפעלה ונשאר להם גם מספיק עובדים ל TF2, CS:GO ו DOTA 2).

2. Dust: An Elysian Tail, בן אדם אחד כתב את הקוד, עיצב את השלבים והדמויות ועשה את האנימציות.

אני מנסה לחשוב על עוד דוגמאות אבל לא עולה לי כרגע לראש, אני בטוח שיש עוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברות שונות פועלות בצורה שונה, יש חברות שיש להן הרבה מאוד עובדים ולכל עובד תפקיד יחסית קטן ויש חברות שכל עובד אחראי על הרבה דברים. אתה מוזמן לראות את הסרטון הזה, בדקה 13 בערך מתחיל קטע שיכול לעזור לך למה יש חברות עם מאות עובדים על אותו פרוייקט ויש כאלה עם 20 עובדים:

אני יודע שהכתבות מדברות על זה כאילו סוף סוף עושים משהו אבל סביר להניח שמדובר בתגבור כי הם רוצים להתמקד בנושא משאבי ה CPU. בעבר ראינו את ATI (ובשלב מאוחר יותר AMD) מוציאים עדכוני שהביאו קיפצה של 10% בביצועים בחלק מהמקרים, הרבה ציפו ש OMEGA יעשה את אותו הדבר אבל הוא לא שיפר ביצועים כל כך, הדגש היה על יותר אפשרויות. יכול להיות שהשנה או שנה הבאה נראה את דרייבר הביצועים הבא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ברור לי מה העניין הגדול בנושא הזה.

סה"כ חברה מפרסמת עוד משרות עבודה בנושא שהיא כבר מתעסקת איתו.

אם היה מדובר על משהוא עם אוריינטציה,נגיד, לפיתוח טכנולוגיות מציאות מדומה\רבודה הייתי מבין.

פשוט עושים יחצנות פנטנטית למשרה הזו, איזה גאון PR עלה פה על נוסחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוצעות מאות אלפי משרות ב-linkedin, מתוכן כ-100 משרות של כרגע, כאשר אחת ספציפית קיבלה חשיפה חדשותית.

אם אתה חושב ש בעצמם דאגו להציף דווקא משרה אחת מתוך 100, אז כנראה שהיא בעלת חשיבות מירבית עבורם, כביכול תחום בו נדרש חיזוק.

כך שאם "איזה גאון PR עלה פה על נוסחה" - זאת אולי נוסחה שתקרב את מכתב הפיטורים אל שולחן העבודה שלו. (לא שאני פוסל על הסף אפשרות של PR 'חיובי' בתצורת הבטחה לעתיד ורוד יותר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...