הייעוד: גיימינג + עיבוד ווידאו ותמונה איזה מעבד אינטל מומלץ ? - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הייעוד: גיימינג + עיבוד ווידאו ותמונה איזה מעבד אינטל מומלץ ?


bg1948

Recommended Posts

תודה על המענה המהיר.

התקציב: 1500 ש"ח.

א. ראיתי שציינת מעבד עם הסיומת K אם איני טועה מדובר במעבד להמהרה ואני לא מתכוון לעשות - זה משנה ?

ב. קראתי שישנם מסדרת I5 שבתחום המשחקים חזקים יותר ממעבדים מסדרת I7 כיצד אם כן "מגשרים" על ההבדלים הללו או נשאל אחרת האם יש בסדרת I7 מעבד הנותן מענה עפ"י סדר ההעדפות שלי ?

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א.כל מעבדי שישה ליבות ושמונה ליבות של אינטל מסדרת האקסטרים של I7 באים עם יכולת המהרה - אםא תה לא מתכוון להמהיר,אז אתה תעבוד במהירות הרגילה של המעבד.זה הכל.

ב.I5 כיום ייתן מענה בצורה דומה למעבד I7 בגיימינג,על פעולות אחרות כמו עיבוד תמונה ווידאו I7 בהתאם לדגם ייתן ביצועים יותר טובים,אם מדובר בתקציב שציינת ואני מבין שאינך מעוניין בהמהרה בכל מיקרה אז - i7-4770 לגיימינג ועיבוד תמונה/וידאו,וI5 (אחד הדגמים לא להמהרה)במידה והעריכה היא ברמת התחביב ואתה מוכן להתפשר על קיצור זמן עבודה ובכך לחסוך כסף.

עוד סיבה לכיוון הI7 היא שמדובר ב"מיגון לעתיד" - משחקים נהיים יותר טובעניים בדרישות חומרה,וI7 ייתן מענה לזמן ארוך יותר מאשר I5.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. קח בחשבון שלא רק שמעבד בתושבת 2011-3 יקר יותר ממעבד בתושבת 1150, אלא גם הלוח יקר הרבה יותר ולמעשה יש צורך גם בזיכרון DDR4 שכרגע הוא יותר יקר מזיכרון DDR3, אבל אם אתה מתכוון להשתמש במחשב בתוכנות שדורשות כוח עיבוד גדול ככל האפשר ויודעות לנצל ריבוי ליבות, ובמיוחד אם מדובר במחשב לצרכי פרנסה, אולי ישתלם בכל זאת לקנות שילוש המבוסס על תושבת 2011-3.

2. מעבדים בעלי סיומת K הם אכן מתאימים להמהרה (הם בעלי מכפלה פתוחה), אך כמו ש Avidtor ציין - אתה לא חייב לבצע המהרה.

3. מעבד i7-4790K הוא המעבד הכי חזק שיש כיום לתושבת 1150 והוא עובד בתדר של 4GHz. מעבד ה i7-4790, שהוא המעבד השני ב"עוצמתו" בסידרת מעבדי ה i הנוכחית, עובד בתדר של 3.6GHz ואינו בעל יכולת . אתה צריך להחליט האם תוספת תדר של 400MHz משתלמת לך ביחס לתוספת במחיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...