עבור לתוכן

החזר כספי מאמזון למי שקנה 970

Featured Replies

פורסם

א. ומאיפה אתה יודע? עצם העובדה שכאן באתר שומעים על זה רק עכשיו כבר אומרת לך משהו.

ב. הם ממש לא היחידים שמציעים החזר. כנראה שהם הגיעו להסכם כלשהו עם NVIDIA.

באופן אישי אם הייתי קונה את הכרטיס לאחר שהתגלתה הבעיה לא הייתי חולם לבקש החזר. היות שקניתי קודם אני לא רואה שום בעיה.

  • תגובות 90
  • צפיות 10.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

[TABLE=width: 1320]

[TR]

[TD][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD]Hello,

Thanks for writing to us at Amazon.com with your concern.

I checked your order and see that your order is not eligible for any of the partial refund for this item.

As a valued customer and as much as I want to help you and also to compensate for any inconvenience, I'd like to offer a partial refund for 20% of the item price.

If this is acceptable, please write us back through the link below and we will be glad to issue the partial refund for you.

Please visit the following link to provide the information we requested:

We look forward to see you again soon.[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD]Best regards,

Ganesh S[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

I have received your replay regarding my inquiry into the matter of a partial refund of 20% for the GTX 970

this compensation will be very appreciated by me as an amazon customer in the past and hopefully in many more future transactions

thank you very much

will the sum be transferred into the credit card which is currently associated with my account?

יו...

לגבי האנשים השליליים בעניין הכל תלוי בהסתכלות

אפשר אפילו לבוא מנקודה שזאת מצווה לדרוש פיצוי

נווידיה עשו תרגיל מלוכלך בכוונת תחילה וראוי שלא יעבור בשקט למען לא יקרה בשנית אז מצויין שהם יוציאו כספים מהכיס וילמדו מהפאשלות של עצמם

בקשר למקור של הכסף אני ממש לא מאמין שזה מגיע מאמזון ומחנויות אלא נווידה מחזירה את כל הכספים ונתנה אור ירוק לספקים לתת את ההחזרים בלי הרבה בלאגן בשקט בשקט

כנראה אם הייתי מחזיר להם מייל ואומר ש 20 אחוז זה לא מקובל היו במייל הבא אומרים 30 אחוז אבל זה לא ממש משנה

גם 20 אחוז זה לא נורמלי נראה אם הכסף יעבור

נערך על-ידי 3emi

פורסם

למה הם אמרו שלפריט לא מגיע כל סוג החזר, (ורק לפי משורת הדין..).

או שהם אומרים כך בכל מקרה לכולם?

- - - תגובה אוחדה: - - -

מתי קנית ?

פורסם
  • מחבר

גם אותי הפתיע שהגעתי לשורה שהוא מציע לי 20 אחוז

אני מאמין שיש להם נסיון רב בניסוח מיילים ותקשורת עם אנשים והאלמנט הפסיכולוגי שמתחיל בשלילה ואז אומרים לך שיחזירו בכל זאת הוא חזק

ואולי אפילו ימנע מייל נוסף שידרוש סכום גבוה יותר

כנראה אסטרטגיה שמוכיחה את עצמה מצידם

קניתי בנובמבר 2014

עריכה"

ואואואואואואואוא אלופי עולם אמזון האלו אני משתחווה להם

לא רק שהחזירו 20 אחוז אלא החזירו מהסכום הכולל של 440 ולא מ 349 של הפריט עצמו

ועוד עשו את זה מעכשיו לעכשיו

רק נבדוק עכשיו אם הכסף עבר לכרטיס אשראי

ואווווווווווו מזל שבדקתי שם ברדיט

צריך לחשב מחדש את העלות של הכרטיס

זה בעצם עלה לי במקום 440 352 דולר שזה 1360 שקל

ובמחיר הזה קיבלתי 2 משחקים חינם UNITY ּ+ THE CREW כל אחד בשווי 60 דולר

אז בעצם ה 352 דולר הם 232 דולר = 900 שקל

נערך על-ידי 3emi

פורסם
אז אפשר לקנות כעת ולבקש מיד כשיגיע זיכוי כמו נוכל ?
למי שקנה ולא ידע - לגיטימי. למי שקונה כעת.... הממ, אכן אפשר להיתמם שהם כותבים 4GB ואתה לא באמת יודע. (ורבים מהקונים באמת לא יודעים)
למה הם אמרו שלפריט לא מגיע כל סוג החזר, (ורק לפי משורת הדין..). או שהם אומרים כך בכל מקרה לכולם? - - - תגובה אוחדה: - - - מתי קנית ?

בדיוק על הגועל נפש הזה דיברה התגובה הבאה.

א. מאיפה אתה יודע?

ב. זאת לא המדיניות שלהם. עובדה שהוא היה צריך "להתמקח" איתם ולנצל את טוב ליבם. זה כבר דבר ידוע ששירות הלקוחות של אמזון הוא מצויין, אבל אף אחד לא אמר שזה ישאר ככה לנצח עבור הישראלים ברגע שהם ישימו לב שיש אחוזי abuse מאוד גדולים מהעם המסריח הזה.

אני לא מכיר את המקרה עם הכרטיס הספציפי אבל לפי מה שאני מבין מדובר על זה שה-specs שלו מדברים על 4GB זיכרון ובפועל הוא מגיע עם 3.5GB או משהו כזה.

וואו למי אכפת? אתם קניתם את הכרטיס בגלל ה-4GB הזה שמופיע ברשימת ה-specs? לא.

אתם קניתם אותו כי זה הדגם שהכי התאים לכם לפי מה שהוא מציג בפועל. לפי מספר הדגם (שמייצג "סדרה"/"שנתון" ופיצ'רים מסויימים), לפי הביצועים שלו במבחנים, לפי המחיר..

אם היה כתוב על הקופסה "3.5GB" במקום "4GB" זה לא היה משנה כלום לאף אחד.

לכן, לנסות להיתפס בקטנות כדי להוציא כסף במרמה מחברה שידועה בשירות הלקוחות הטוב שלה - על מנת לנצל אותו לרעה - זה פשוט להיות ישראלי מסריח.

פורסם
  • מחבר

[TABLE=width: 1320]

[TR]

[TD][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD]Hello,

Thanks for writing back to us with your kind words and preferred option.

We always like to hear from our customers, and we're glad you took the time to write in; I would like to thank you for your ongoing support.

It is because of customer comments like yours that we strive to be the very best. I would like to extend our thanks to you for your loyalty and very kind feedback. Without such customers as you, we could not continue to provide the service and selection you've come to expect from our store.

From your message I understand that you'd like to keep the item for a 20% partial refund.

To make this right for you, I've issued a refund of $88.16, which is 20% of the item cost. This refund will appear as a credit on your Visa card in the next 2-3 business days.

Once processed, you'll be able to see the refund here:

One of our aims at Amazon.com is to provide a convenient and efficient service; in this case, we haven't met that standard. I'm truly sorry, and I hope you'll give us another chance in the future.

We look forward to seeing you soon again.[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD]

Best regards,

Suriyasankar R.[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

פורסם

לא יודע למה בכלל אני טורח...

לאמריקאי הממוצע שגם לא מזיז לו אם זה 3.5 או 4, כבודו כן מאשר לבקש זיכוי מאמזון? או שאתה גורס שישראלי צריך לעמוד בסטנדרטים גבוהים יותר משאר העולם? לא ברור לי.

ולגבי שאר הציטוטים שלי שציינת. תקרא שוב את הדיון, כי לא הבנת.

- - - תגובה אוחדה: - - -

לגבי מילפורד, אני מנחש שאם הוא היה זכאי ל90$ במקרה זה, הוא היה מבקש. וכנראה גם מגן על בחירה זו בלהט כאן בפורום.

^^^ ההודעה הנ"ל נכתבה כמאמר "דעה", היא אינה מבוססת ולא ניתן לטעון כנגדה להסתה/השמצה וכיו"ב מעצם היותה "ניחוש" - היא מהווה "הימור" ותו לא, ניחוש המבוסס על תחושות בטן בלבד, ללא כל ניסיון לקבוע עובדה / לטעון טענה / לפגוע פגיעה / וכו'. אני מצהיר בזאת שאני לא יודע מה המצב האמיתי, ואיני מתיימר לדעת. אין בהודעה זו כדי לטעון דבר וחצי דבר לגבי המצב בפועל.

פורסם

אמאזון עושה עסקים עים עם ישראל מיכוון שעם ישראל משתלם לה, אנשים פה מבזבזים מיליארדים באינטרנט ואמאזון החליטה להשתתף בחגיגה.

מקרים כאלה הם המחיר של עשיית עסקים, אז ירד אחוז הריווחיות השנתי מ-25% ל-24.99% ,אבל הם הרוויחו יחסי ציבור טובים ולקוחות חוזרים.

ממש הולך לישיבות סיכום הרבעון של אמאזון העולמית... :cwm31:

פורסם

נכון, כי מעולם לא קראו מקרים שחנויות / אתרים החליטו פשוט לנדות את ישראל בגלל הגישה הישראלית המטונפת.

פורסם

בוא נשים את הדברים בפרופורציות. אני יכול להעיד אישית שאני כנראה צריך את אמאזון הרבה יותר מאשר אמאזון צריכה אותי. אני משאיר באמאזון למיניהם די הרבה כסף בשנה, אבל אם לא יכולתי לקנות באמאזון היה עולה לי הרבה יותר כסף להשיג את אותם דברים במקומות אחרים.

בעוד לאמריקאי שקונה באמאזון 50 אפשרויות אחרות שגם הן טובות, גם מבחינת מחיר וגם מבחינת שירות, לנו אין כזה מבחר. אין ספק שאמאזון לא עובדים בהתנדבות לרווחת מדינת ישראל, אבל הרווחיות שלהם רחוקה מאוד מ 25%. אני מעדיף שאמאזון ירוויחו עלי עוד אחוז, ולהיות אולי קצת פחות אסרטיבי מהאמריקאים שקונים שם, אבל לפחות אני כבר לא מוגבל למחירי שחיטה והשירות המחורבן המקומיים, משלוחים שלוקחים שבועות וחודשים וחברות בלדרות שמעבר למחיר המשלוח האסטרונומי גובות גם עמלות שחרור מפולפלות.

פורסם

חלק מההתמרמרות כאן, לדעתי, קצת מוגזמת.

רק לאחרונה שמעתי על הנושא עם ה970, אבל ממה שקראתי והבנתי אני לא רואה סיבה שאנשים שרכשו את הכרטיס, כשכאשר פורסם מידע מוטעה לגביו, לא ידרשו החזר כספי.

אני לא מסכים עם מעשי נוכלות של רכישת הכרטיס בכוונת תחילה לפנות לשירות לקוחות לבקש החזר, אבל מצד שני לא כל אדם שרוכש את הכרטיס מודע למהומה סביב הכרטיס ועלול לגלות את זה אחרי שרכש, בעיקר כי באמאזון לא עדכנו את הדף של המוצר. במקרה הזה הייתי דורש פיצוי אפילו יותר גבוה כי זאת פאשלה של אמאזון שאחרי שהתקלה נחשפה והם מפצים לקוחות, הם לא טורחים לעדכן את דף המוצר.

בדיוק השבוע היה לי משהו דומה. אני בתהליכים של רכישת רכב חדש ואחרי נסיעת המבחן הנציג שירות של הסוכנות נתן לי את החוברת של הדגם כדי שאוכל לעיין בזה בבית. כבר בסוכנות בדפדוף מהיר היה אפשר לראות שהתמונות להמחשה מציגות רכב הרבה יותר מפואר ומאובזר מהרכב שאני נהגתי בו זה עתה, ויותר גרוע בתמונות יש במפורש פיצ'רים שבכלל לא מוצעים ברכב שנמכר בישראל! התעניינתי לגבי הפיצ'רים ואחרי חקירה קצרה המוכר הודה בפניי שזאת הטעייה ולמעשה הרכב שהם מוכרים מאובזר הרבה פחות מזה!

אז כן, לשאלתו של מילפורד, זה כן עושה את ההבדל שמציעים לך 4 ג'יגה ואתה מקבל 3.5.

אפשר לחיות עם 3.א בלי בעיה, אבל הפואנטה זה שאתה נופל להולכת שולל שהחברה עושה לך ומאבד את האמון שלך בהם.

פורסם

זה ממש לא אותו דבר!!

לא מדובר פה על אבזור שונה. לא מדובר פה על פיצ'רים שונים. לא מדובר פה על "הזמנתי מוצר X וקיבלתי מוצר Y", פשוט לא!

הדוגמה שלך לא נכונה בעליל.

רוצה דוגמה מתאימה יותר מתחום הרכב?

תאר לך שהזמנת רכב, עם רמת אבזור מסויימת, מנוע מסויים, וכו'... וקיבלתי אותו בדיוק כפי שהוא הוזמן. לאחר מכן, גילית בדיעבד שאומנם נפח המנוע שצויין ע"י היצרן הינו 1.6 ליטר, אבל בפועל מדובר על מנוע בנפח 1.4 ליטר.

עכשיו שוב - הביצועים הסופיים של הרכב הם בדיוק אותם ביצועים שאתה מכיר והיית מודע אליהם בזמן הרכישה. כנ"ל גם לגבי צריכת הדלק וכו', כל דבר שיכול להיות קשור בזה.

שום דבר לא השתנה ברכב שקיבלת, מלבד איזשהו פרט טכני שהוצג בטבלת הנתוניים הטכניים בצורה שגויה.

אתה לא נפגעת מזה בשום צורה - הפגיעה היחידה היא לכל היותר נפשית ("עוגמת נפש") והוא מינימלית ומגוחכת. בפועל בצורה עניינית עבור הרכב עצמו - אין שום הבדל ואתה עדיין קיבלת בדיוק את הרכב שהזמנת - אותה רמת גימור, אותם ביצועים שהובטחו לך.

בדיוק אותו דבר גם עם הכרטיס הזה.

אתה קנית אותו על סמך ביצועים מוצהרים / מוכחים שהובטחו לך.

אתה קיבלת אותם!!!!

בדיעבד היצרן חשף את העובדה שהוא השיג את אותם ביצועים באמצעות specs מעט נמוכים יותר מאלו שהוצהרו בפועל.

מבחינתך - אין לזה שום חשיבות. מה זה מעניין אותך כמה זיכרון יש שם? מה התדר של המעבד שיש שם? מה נפח הקבלים שמותקנים שם? הבטיחו לך ביצועים X? קיבלת ביצועים X? סוף סיפור.

לא מדובר על נתון שיש בו הבדל אמיתי בפועל - כמו למשל נפח איכסון בכונן קשיח. מדובר פה על נתון פנימי שאין לו מבחינת הלקוח הסופי שום משמעות, אין לך גישה לזיכרון הזה בכלל, זה לחלוטין חלק פנימי של ה"מנוע" של הכרטיס, וכל עוד הוא מספק לך את הביצועים שהובטחו לך - אין לך על מה להתלונן.

כך או כך, את התלונות שלך אם אתה מתעקש להתלונן אתה צריך להפנות ל-nvidia.

לא לאמזון.

לנצל את שירות הלקוחות של אמזון ולסחוט מהם כספים בצורה לא הוגנת - זו חזירות מגעילה והתגובות שמופיעות בדיון הזה מראות בדיוק את גישת ה"קומבינה" של הישראלים.

פורסם

סלחו לי שלא קראתי את כל ההודעות הארוכות שלכם,אבל אני ידעתי למה היססתי לפרסם את זה פה עכשיו, וזה בדיוק בגלל התגובות האלו.

אני שילמתי על מוצר במיטב כספי והדבר המינימלי שאני צריך לקבל הוא את המוצר כמו שפרסמו שהוא, לא פחות טוב, וגם לא יותר טוב.

אם אמאזון יודעים להודות בטעויות שלהם ומחזירים כסף ללקוחות מאוכזבים,למה שאני לא אקבל את חלקי?

תשווה את זה לכל תחום אחר בו אתה משלם כסף על מוצר ולא מקבל את מה שמגיע לך.

זה שאני לא אשתמש ב0.5 ג׳יגה האלו זה עניין אחר לגמרי ולא צריך לעניין את החנות או נווידיה.

האם "חלון ההחזרות" לכרטיס עדיין היה פתוח?

לא,קניתי את הכרטיס בדצמבר או בנובמבר וביקשתי לפני שבוע.

פורסם

^

אי אפשר לתאר את המצב טוב יותר מכפי שתיארת אותו, מסכים עם הכל

מלבד הדעה הסופית הדבילית שאיך שהו הגעת אליה ואני אנמק על פי הדוגמה שלך:

אחי קיבלת רכב 1.4 במקום 1.6, אתה יודע מה זה אומר ?? המון.

זה פשוט לא אותו הדבר. ה0.2 סמ"ק האילו הם בראש ובראשונה הטעיית הצרכן!

על כן יש לאשר החזר מוצר גם אם מדובר בהטעיית שרשרת (אמזון לא חפים משפע כמו שאתה מציג אותם, זו הפרמיה שלהם)

אתה אמור להחזיר את המוצר לאמזון ושהם ישברו את הראש מול הספק. לא עניין שלך בתור צרכן.

זה שהם מעדיפים לפעול בשיטת פיצוי כספי כתחליף להחזר (ריקאל אם תרצו) זו החלטה ובעיה שלהם.

בלי קשר לחזיר או לא חזיר, זה לא הוגן.

יש עוד טיעונים עד כמה ש1.6 זה לא 1.4 מלבד הטעיית הצרכן אבל נחסוך ממך, נראה שאתה גם ככה לא מבין את מהות הטענה..

פורסם

מה דבילי בזה? אלו שהתנגדו להחזר מכניסים את זה בכל הודעה,מה משנה להם אם אני משתמש בזה או לא?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים