פורסם 2015 בפברואר 1410 שנים לפני כשלושה חודשים הלפטופ שלי נלקח לתיקון והוחזר לי תקול שלוש פעמים (כשכל פעם תיקנו רכיב אחר). בפעם השלישית אף החזירו לי את המחשב ללא תיקון ואמרו לי שאם אני מתעקש שיש תקלה שאגיע עצמאית למעבדה, וכך עשיתי והם הסכימו שהמחשב תקול ולקחו אותו לתיקון. (זה קיצור של הסיפור הסיפור, הוא ממש ארוך). לבסוף הם החליטו לתת לי מחשב חדש והתנצלו על הטרטור לאחר הרבה ויכוחים ובירורים כי נגמרו לי השלוש שנים ביטוח במהלך התיקונים ונאמר ל. שבשבוע הבא ישלח לי מייל שיתן לי לבחור בין מחשב חדש שהם מציעים לזיכוי כספי. אבל יותר מחודש מאז הפעם האחרונה שנתתי להם את המחשב..הם אמרו שעמדתם הרשמית היא שאין פיצויים על עיקובים או עגמת נפש אך אני יכול לשלוח מייל עם תלונה לאיזה מייל כלשהו של אסוס.האם כדאי להסתפק במייל? או שיש עניין ללכת לתביעות קטנות ולהגיש תביעה?הם בסוף יצאו הוגנים ועושה רושם שהליקויים במערך השירות שלהם הם תוצאה של הטמטום של שירות הלקוחות (לפני המנהל) ושל המעבדה והקשר ביניהם לבין המוקד הבין לאומי של אסוס.
פורסם 2015 בפברואר 1410 שנים אם יש לך את הדברים הבאים :1. מייל או הקלטת שיחה שאומר לך להגיע למעבדה כדי להוכיח שיש תקלה במכשיר2. דוח המעבדה אחרי התיקון הזה3. משכורת מוכחת (תלוש מהחודש הנוכחי)אתה תוכל לתבוע אותם על הפסד שעות עבודה בלי בעיה וכנראה גם לזכותזה דיי ביזיון שהם בקשו שתגיע למעבדה להוכיח תקלה ולא העלו טכנאי בטלפון שבירר את התקלה.אם זו לא תקלה מאוד יחודית שקשורה בתפעול שגוי (וזה לא נשמע ככה) ההתנהלות שלהם לא הגיונית. נערך 2015 בפברואר 1410 שנים על-ידי Access Denied
פורסם 2015 בפברואר 1410 שנים קודם כל זה ידוע שהשירות של אסוס בארץ לא משהו בלשון המעטה, אפילו היו על זה כתבות.גם לי היה מקרה דומה לשלך עם מחשב של אסוס שקניתי וכל פעם משהו אחר התקלקל בו, עד שנמאס לי כבר לשלוח אותו לתיקון ואחרי שיח ארוך עם השירות לקוחות/המעבדה החליפו לי את המחשב למחשב חדש מדגם אחר אבל עם מפרט דומה שטפו טפו עובד עד עכשיו כמו שצריך.אני הייתי שוקל טוב טוב אם לא עדיף לקחת את הזיכוי הכספי במקום מחשב חדש.
פורסם 2015 בפברואר 1410 שנים מחבר אין לי הקלטות של השיחות. חח. מי מקליט שיחות ליתר ביטחון שידפקו אותו? למרות שבדיעבד אולי זה לא כ"כ מטומטם. הבעיה שהם לא האמינו לי שהייתה היא שהרמקולים שרופים. (הם החליפו לוח אם וכרטיס מסך בתיקונים הראשונים).יש לי את הפניות שמסכמות את התיקונים שלהם (תיעוד מלא של מה שתיקנו כל פעם עם תאריכים, שמות, עלות כספית ועוד כל מיני דברים שאני לא מבין).אולי אני יכול לבקש מבית המשפט להכריח אותם להוציא אל ההקלטות שלהם או משהו.טוב אני אחכה לראות איזה מחשב יציעו לי וכמה זמן יקח עד שיגיע... הם ממש איטיים ואגיש תלונה לשירות לקוחות בבקשה לפיצויים. אם לא יתנו לפחות משהו סמלי (זיכוי למכשירים של אסוס לדוגמה? מה נותנים לפיצויים בד"כ) אגיש תביעה.מקווה שילך קל, שלושת החודשים האחרונים היו מעצבנים....Dfcorp איזה דגם מחשב נתנו לך? איזה היה? האחריות למחשבה החדש הוא מהתחלה שלוש שנים?אני נשבע לכם אם לא הייתי כ"כ מרוצה מהמחשב הייתי נמנע מלקנות אסוס לנצח רק בגלל השירות.המחשב הוא n55sf.כדאי להיזהר למי שקונה אסוס
פורסם 2015 בפברואר 1510 שנים לדעתי כל עוד הם לא מתנערים מההסכמה שלהם להחליף לך מחשב חבל ללכת איתם ראש בראש. החלפת מחשב זה ממש לא דבר מובן מאליו במציאות השיווקית בארץ.
פורסם 2015 בפברואר 1510 שנים מחבר אני לא רוצה ללכת איתם ראש בראש. ואתה צודק שזה לא מובן מאליו (למרות שזה אמור להיות שחור לבן לפי הסכם האחריות, לא?). אני פשוט חושב שמגיע פיצוי כלשהו על הטרטוריאדה שעשו לי...אנסה קודם בנעימות. למרות שמניסיון זה ייקח חצי שנה- - - תגובה אוחדה: - - -הציעו לי את n551jk-dm025hמה חושבים?לקחת?
פורסם 2015 בפברואר 1510 שנים מחבר לא ציינו במפורש אך שילמתי על המחשב הקודם 4400, קניתי באילת. אני מניח שאותו סכום. נערך 2015 בפברואר 1510 שנים על-ידי raorian
פורסם 2015 בפברואר 1510 שנים המחשב שהציעו לך עולה באייבורי 5490 ש"ח והוא נראה טוב למדי.https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=12868
פורסם 2015 בפברואר 1510 שנים באילת מחירו 4653 ש"חhttp://eilat.ivory.co.il/catalog.php?act=cat&q=n551jk-dm025h&x=0&y=0טוב יותר ממה שהיה לך - אל תתלבט.
פורסם 2015 בפברואר 1510 שנים מחבר שאלתי אותם עם אוכל להוסיף קצת כסף (או שיפצו אותי על הטרטור בשדרוג) ולקבל את אותו הדגם עם 860gtx 4g gddr5, כי הדגם הזה בא עם ddr3 והרבה פחות ביצועים. אני מקווה שיסכימו.אם לא, אכן עסקה מצוינת. כמו שאמרתי, אולי הם מטומטמים אך הם מאוד הוגנים.
פורסם 2015 בפברואר 1510 שנים האמת שקצת הבהלתם אותי... אני שוקל לקנות את ה-ASUS N550JV שעושה רושם שנותן תמורה מצוינת לכסף אבל שמעתי ביקורות שליליות על האחריות ושירות הלקוחות שלהם. המצב מספיק גרוע כדי לפסול את המחשב?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.