עדכון דרייברים של לוח אם B75M-D2V - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עדכון דרייברים של לוח אם B75M-D2V


Wunderbar

Recommended Posts

שלום,

כיצד ניתן לבדוק מה גרסאת הדרייברים שמותקנת ללוח-אם B75M-D2V ומאיפה ניתן להוריד שלו? הגעתי לאתר שלהם, אבל לא הייתי בטוח מה להוריד משם.

עריכה: עכשיו שבדקתי אני רואה שהגרסא של ה- היא F3 - האם כדאי לעדכן ל-F5 (זאת הגרסא המתאימה?)

image.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. אתה צריך להבדיל בין דרייבר לביוס:

דרייבר (או מנהל התקן בעברית) הוא תוכנה שמותקנת במערכת ההפעלה המאפשרת לה לתקשר עם החומרה.

הביוס הוא קושחה (שילוב של תוכנה וחומרה, שכן מדובר על תוכנה שנמצאת בתוך שבב חומרתי), והוא מחבר בין החומרה במחשב לבין מערכת ההפעלה והוא מאפשר לקבוע ערכים התחלתיים לפרמטרים השונים של החומרה (לאחר טעינתה, מערכת ההפעלה בד"כ "מדברת" ישירות עם החומרה).

2. מה שמופיע בתמונה שלך קשור לביוס - ב CPU-Z מופיעה גירסת הביוס הנוכחית (F3) ובעמוד הלוח B75M-D2V (קישור) מופיעות גירסאות הביוס הזמינות להורדה, כאשר החדשה ביותר היא אכן גירסת F5 מה 14/11/2013.

3. בנוגע לעידכון הביוס יש 2 גישות - הגישה הראשונה אומרת שאם הכל תקין ואין לך בעיות במחשב, אין צורך לעדכן את הביוס, וזאת לאור הסיכון שבביצוע העדכון (אם החשמל מתנתק בזמן העדכון או שאתה מעדכן לביוס שאינו מתאים ללוח ייתכן שהמחשב כלל לא יעבוד). הגישה השנייה אומרת שמדובר בעדכון תוכנה לכל דבר, ולכן רצוי מאד לעדכן תמיד לגירסה האחרונה, בדיוק כמו שאתה דואג שמערכת ההפעלה והדרייברים שלך יהיו מעודכנים.

4. אם אתה מעוניין לבצע עדכון ביוס, לרוב המשתמשים הפתרון הפשוט ביותר יהיה להשתמש בתוכנת ה BIOS@ של , שניגשת בעצמה לאינטרנט, מורידה את העדכון המתאים ללוח שלך ומעדכנת את הביוס. את התוכנה הזו תוכל למצוא בחלק ה Utility בעמוד ההורדות (שים לב שיש לך בראש העמוד תיבה בחירה כשלידה כתוב Download Type).

5. אם אתה מעוניין למצוא דרייברים ללוח, תעבור לחלק ה Driver בעמוד ההורדות של הלוח. הבעיה - לא תמיד ניתן למצוא בעמוד הזה את הדרייבר המעודכן ביותר לחומרה שלך או אפילו למערכת ההפעלה שלך. במקרה כזה תוכל לגשת לאתרים של יצרני החומרה הספציפיים שלך - לדוגמא, את הדרייברים לערכת השבבים ולליבה הגרפית המובנית במעבד אתה יכול להוריד מהאתר של , את הדרייבר של כרטיס הקול, ובמקרה שלך - גם את של כרטיס הרשת, תוכל להוריד מהאתר של Realtek וכד'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...