עזרה למציאת קיט - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה למציאת קיט


leahd3

Recommended Posts

שלום אני מחפש את הקיט הזה כדי שאוכל להוסיף למערך נוכחי [h=1]CML8GX3M2A1600C9W[/h]הפכתי את העולם אבל לא מצאתי שום חנות שמוכרת איבי וכדומה יוצא לי כמעט 600 לחדש אולי מישהו פה מכיר חבר שמעוניין למכור? לחלופין אולי יש באיזו חנות שאני לא מכיר אשמח לעזרה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למרות שרצוי להשתמש במודולי זיכרון זהים, זה לא חובה - אתה בהחלט יכול לקנות סט מודולים מדגם אחר ולהשתמש בו, ובסבירות גבוהה מאד שלא יהיו לך בעיות (יש לציין כי תמיד קיימת האפשרות של בעיית אי-תאימות). יש לוודא כי הזיכרון החדש מסוגל לעבוד באותם המתחים כמו הזיכרון הקיים. במקרה שלך, הזיכרון הוא (Vengeance® Low Profile White — 1.35V 8GB Dual Channel DDR3 Memory Kit (CML8GX3M2A1600C9W (קישור), שמסוגל לעבוד במתח של 1.5V אבל גם במתח של 1.35V. הזיכרון הספציפי הזה מסוגל לעבוד בתדר של 1333MHz ובתיזמונים של 9-9-9-24 במתח של 1.5V, ובתדר של 1600MHz ובתיזמונים של 9-9-9-24 במתח של 1.35V. לכן אין סיבה שהזיכרון לא יהיה מסוגל לעבוד במתח של 1.5V בתדר של 1600MHz ובתיזמונים של 9-9-9-24. אם אתה רוצה, אתה יכול לקנות שעובד במתח של 1.35V, אבל הוא כנראה יהיה יקר יותר מזיכרון שעובד במתח של 1.5V. בכל מקרה אל תקנה שעובד במתח של 1.65V.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

>ודה על התגובה.

למעשה אם כך ראיתי של ares gskil ב 400 שח שרץ על 1600 9-9-9-24 1מתח 1.5 לפי דעתך כדאי לי ללכת על זה?

השימוש שלי הוא למשחקים לכן אני לא לחוץ כי 8 gb די מספיקים בימינו לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שחשוב מבחינת קניית זיכרון הוא לוודא שהוא מתאים למחשב (במקרה שלך אתה צריך DDR3), שהוא תואם למתח בו הזיכרון שלך עובד (במקרה שלך 1.35V או 1.5V), שהוא עובד בתדר של לפחות 1333MHz (ההבדל בביצועים ביחס לזיכרון העובד בתדר של 1600MHz הוא דיי קטן), שהזיכרון הוא של חברה מוכרת ושיש עליו אחריות ארוכה ככל האפשר (רצוי אחריות לכל החיים). במידה ויש גוף קירור גדול למעבד, גובה הזיכרונות מהווה שיקול גם כן (הזיכרון הנוכחי שלך הוא low profile, כלומר הוא נמוך יחסית לגובה זיכרון סטנדרטי). הזיכרון לא חייב להיות זהה לזיכרון הקיים (לא מבחינת הנפח, לא מבחינת התיזמונים, לא מבחינת הדגם ואפילו לא מבחינת היצרן), אבל אני אציין שוב כי תמיד קיימת האפשרות של בעיית אי-תאימות (הסיכוי לכך הוא קטן מאד אבל עדיין קיים). בנוסף אתה לא חייב זיכרון עם גוף קירור/מפזר חום או כזה שמסוגל לעבוד בתדר הגדול מ 1600MHz (זה יותר רלוונטי למי שמבצע המהרה), ולכן בד"כ אפשר להסתפק בזיכרון יחסית פשוט וזול.

סביר להניח שהזיכרון של G.Skill יתאים לך. אני מניח שאתה מדבר על הזיכרון שנמכר ב KSP (קישור) - שים לב שאתה קונה את הדגם שעובד בתדר של 1600MHz ולא של 1333MHz (ההבדל במחיר הוא זניח ולכן שווה להוסיף עוד כמה שקלים, במיוחד אם הזיכרון הנוכחי שלך עובד ב 1600MHz). בנוסף, אתה לא חייב לקנות ערכה של 2 מודולי בתצורה של 2X4GB, אלא אתה יכול לקנות מודול יחיד של 8GB, ובכך להשאיר אפשרות להוסיף עוד בעתיד (נכון, 8GB הוא נפח המספיק לרוב השימושים כיום, 16GB הוא כנראה מעל ומעבר, אבל מי יודע מה יהיה בעתיד, ועדיף להשאיר אפשרויות פתוחות), וחוץ מזה - בד"כ מודול אחד של 8GB יותר זול מאשר 2 מודולים של 4GB כל אחד.

אגב, תוודא שבלוח שלך אכן יש 4 חריצי הרחבה לזיכרון וששניים מהם פנויים - אתה לא רוצה לקנות ואז לגלות שאין לך מקום להתקין אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש מקום אבל אם אני מתקין רק עוד סלוט אחד זה בכלל יעלה?

הרי מדובר פה על דיואל

ו כאשר אני מוסיף את הזיכרון אני מניח שעליי לעלות את המתח בביוס ל 1.5 על מנת שהזכרונות החדשים יעלו בכלל לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. אפשר להפעיל את הזיכרון במצב של ערוץ כפול גם כאשר נעשה שימוש ב-3 מודולי זיכרון, אך הדבר דורש שבכל ערוץ זיכרון תהיה כמות שווה של זיכרון. למשל - בערוץ A יהיו 2 מודולים של 4GB כל אחד ובסה"כ יהיו בו 8GB, ובערוץ B יהיה מודול זיכרון אחד בנפח 8GB, כך שבכל ערוץ יהיו בדיוק 8GB. בנוגע לחלוקה לערוצי זיכרון - אתה תצטרך להסתכל בחוברת של הלוח שלך בכדי לבדוק איזה חריצי הרחבה לזיכרון שייכים לכל ערוץ זיכרון וכך תדע היכן יש להתקין כל מודול זיכרון. בנוסף, אם מדובר על מעבד של אינטל, אז במידה ויותקנו 3 מודולי זיכרון כך שכמות הזיכרון בכל ערוץ לא תהיה שווה, הזיכרון יעבוד ב Flex mode, שהוא מצב ביניים שבו חלק מהזיכרון עובד במצב של ערוץ כפול והשאר במצב של ערוץ בודד. אני לא יודע מה קורה במצב כזה כאשר מדובר על מעבדים של .

2. אם פרופיל ה XMP בביוס כבוי והגדרות הזיכרון הן אוטומטיות, אז הזיכרון הקיים אמור לעבוד במתח של 1.5V אבל בתדר של 1333MHz ובתיזמונים של 9-9-9-24. אם תפעיל את פרופיל ה XMP, התדר אמור לעלות ל 1600MHz והמתח אמור לרדת ל 1.35V. אם אתה מוסיף זיכרון שמסוגל לעבוד במתח של 1.5V אבל לא ב 1.35V, אני לא בטוח מה יקרה מבחינת המתח - אם הוא יקבע על 1.5V, אז כנראה לא תהיה בעיה, אבל אם הוא יקבע על 1.35V, יש סיכוי שהזיכרון החדש לא יוכל לעבוד בו (ואז תצטרך לנתק את הזיכרון החדש או לבצע איפוס ביוס). מה שאני הייתי עושה הוא לקבוע ידנית את המתח ל 1.5V, את התדר ל 1600MHz ואת התיזמונים ל 9-9-9-24 (בהנחה כמובן שהזיכרון החדש מסוגל לעבוד בתדר ובתיזמונים האלו). לא אמור להיגרם כל נזק לזיכרון הקיים במתח של 1.5V מכמה סיבות:

א. רישמית הזיכרון שלך מסוגל לעמוד ולעבוד במתח של 1.5V.

ב. תקן JEDEC מבטיח שלכל זיכרון תהיה סבילות למתח של 1.5V (זה מבטיח שלא יגרם נזק לזיכרון במתח כזה, אבל לא מבטיח שהוא יעבוד בו).

ג. ככל שתדר הזיכרון גבוה יותר, כך הוא צריך מתח גבוה יותר בכדי לשמור על יציבות. מכיוון שהזיכרון שלך מסוגל לעבוד בתדר של 1600MHz במתח של 1.35V והוא בוודאות מסוגל לעבוד במתח של 1.5V, הרי שהוא יעבוד בתדר של 1600MHz במתח של 1.5V (למעשה, סביר להניח שתוכל להמהיר אותו כך שהוא יעבוד בתדר גבוה אף יותר מ 1600MHz).

3. שוב - תמיד קיימת האפשרות של בעיית אי-תאימות בין הזיכרון החדש לזיכרון הקיים או בין הזיכרון החדש ללוח האם/לבקר הזיכרון. אני מציע שתוודא שהביוס שלך מעודכן לגירסה האחרונה שלו בכדי להקטין את האפשרות לבעיה כזו (לעיתים עידכוני ביוס מוסיפים תאימות לזיכרונות).

4. לאחר התקנת הזיכרון החדש אני ממליץ שתריץ בדיקת +memtest86 על הזיכרון בכדי לוודא שהוא תקין ושהוא לא מייצר שגיאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...