3k לגיימינג ועריכת וידאו ללא ציוד | לשדרג או להתחדש? - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

3k לגיימינג ועריכת וידאו ללא ציוד | לשדרג או להתחדש?


zombie

Recommended Posts

ברשותי המפרט הבא:

מארז: NZXT Lexa blackline + צורב כמובן

ספק כח: hx520w

לוח אם: gigabyte p35-ds3l

מעבד: Intel Q6600@2.4Ghz עם oc ל 3.2Ghz

קירור למעבד: thermaltake v1

זיכרונות: 4gb 800Mhz אשר תופסים את כל ארבעת הסלוטים

כרטיס מסך: ATI Radeon HD4870x2

דיסק קשיח סטנדרטי של חצי טרה 7200RPM

מכיוון שהלוח די מגביל נראה שלא אוכל להשתדרג על בסיס הלוח הקיים אני צודק? האם ישנם חלקים שאוכל להעביר למפרט הבא (כגון מארז וספק) על מנת להשקיע בחומרה חזקה יותר, או שעדיף למכור את המחשב כולו ולהשקיע את הכסף מהמכירה? בנוסף, האם קיים מקום שעוסק בטרייד-אין?

בכל אופן הדרישות שלי הן מפרט למטרות גיימינג, קצת הום-סנטר ועריכת וידאו של עד 3k (ניתן לחרוג בכ200 ש"ח אך רצוי לחסוך כמה שיותר), ניתן להשתמש בחלקים משומשים, ללא ציוד היקפי רצוי עם אופציה לשדרוג כאשר יצאו דור חדש של משחקים שאצטרך לעמוד בדרישותיהם, המחשב צריך ליהיות כמה שיותר חזק ללא התחשבות ברעש או מקום, לא מתוכנן OC עצמאי...

בכוונתי לעשות שימוש במסך 24 אינצ' ברזולוציית 1920x1200 במשקפי Oculus Rift DK2 ומדי פעם לחבר את המחשב לטלוויזית 42 אינצ' למטרת צפייה בסרטים, סדרות וקצת משחקים.

עריכת וידאו בתוכנת SONY Vegas PRO13

ומשחקים כגון סימולטור Asseto corsa ומשחקים כגון Skyrim, Farcry 4, V וכו'...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לשדרג את המחשב שלך זה בעייתי. מעבדים שהלוח שלך תומך בהם לא יתנו תוספת עיבוד רצינית לעומת המעבד הנוכחי שלך.

התקציב שלך מעט בעייתי, שכן כרטיס מסך חזק ומשתלם לגיימינג הוא GTX970 שעולה באיזור ה-1800 ש"ח. לכן, להערכתי, הכרטיס הזה, ביחד עם מעבד i5 + לוח-אם בסיסי + 8 ג'יגה זיכרון יעלו באיזור ה-3.5 אלף ש"ח.

ניתן גם לקחת כרטיס יד שניה מהחנויות שמוכרות כמו 280X או 7950, אך זה כמובן על חשבון ביצועי במשחקים ופחות מתאימים לעריכת וידאו - תעבור על כמה בנצ'מרקים ותראה. בעיה נוספת, היא שאומנם הספק שלך איכותי, אך השאלה מה הוותק שלו - שכן יש לו התיישנות קבלים מסויימת, ו-280X צורך לא מעט חשמל. אם אתה רוצה אקסטרות כמו כונן , תוספת המחיר תהיה בהתאם.

אתה יכול למכור את השילוש שלך (מעבד + לוח-אם + זכרון) כיד שניה עבור משהו כמו 200-250 ש"ח, וכן את כרטיס המסך שלך במחיר דומה במידה והוא תקין (מעט מאוד אנשים יקנו כרטיס שכזה, והאמת שאני טיפה מופתע שספק הכח שלך החזיק דבר שכזה) ולהוסיף עוד כסף לתקציב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...