עבור לתוכן

חווית קניה מ TMS

Featured Replies

פורסם

אורן, בשביל להשלים כמה שיותר פרטים, לא נראה לך שהיית צריך לציין שפנית לחברת כרטיס אשראי לביטול הזמנה?

זה צעד חד צדדי, שברור שזכותך לעשות אותו, בתור בעל חנות לא חושב שהייתי מתאמץ יותר מדי אחרי זה.

  • תגובות 62
  • צפיות 14.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר
אורן, בשביל להשלים כמה שיותר פרטים, לא נראה לך שהיית צריך לציין שפנית לחברת כרטיס אשראי לביטול הזמנה?

זה צעד חד צדדי, שברור שזכותך לעשות אותו, בתור בעל חנות לא חושב שהייתי מתאמץ יותר מדי אחרי זה.

עשיתי את זה רק אחרי שראיתי שאין התייחסות ביטלתי רק ביום חמישי.

נראה לך שאני יחכה חודש לבדיקה שלהם.

אתה יודע אני שם לב למשהו מעניין בפורום הזה תמיד שמישהו יש לו טענה כל שהיא נגד חנות מסוימת שהוא קיבל שירות לא טוב כולם ישר מנסים להצדיק את החנות ולא אותו.

אני שם לב לזה בהרבה פוסטים שאנשים פותחים פה על כל מיני תלונות שיש להם וישר מתקיפים אותם שהם לא בסדר והחנות לא אשמה וכדומה.

אני לא יודע מאיפה זה בא ולמה זה ככה.

השירות פה בארץ לוקה בחסר. אני מזמין הרבה מחו"ל ותאמין לי זה עולם אחר איזה שירות גם של חברות השליחויות DHL UPS וכדומה איפה הם ואיפה דואר ישראל.

רק שתבין אני מזמין חלק למחשב מחו"ל תוך 72 שעות הוא אצלי עם DHL כולל שחרור מהמכס אומנם המשלוח יקר אבל זה לא מעניין אותי אני על שירות מהיר ויעיל מוכן לשלם הרבה מאוד כסף.

אני משתדל להזמין כמה שיותר בארץ כי אני חושב שזה חשוב לתת פרנסה לחנויות פה אצלנו אבל השירות זה משהו שלפעמים מכריע את הכף.

חבל ש TMS לא מאפשרת לשלוח את המוצרים עם חברת שליחויות ולא עם דואר ישראל אז הכל היה נראה אחרת.

אני בקרוב הולך לשדרג שוב את המחשב לוח אם, מעבד ,זיכרונות, ומסך ואין ספק שאני יעשה את הקנייה לא פה.

נערך על-ידי orenhazan

פורסם

משלוח עם UPS עד הבית בהזמנה עד 2500 שקל עולה 45 ש"ח היום.

בחרת לבד בדואר רשום.

פורסם

אורן, אני לא נוהג להגיב לשרשורים וכאלה, וגם כשאני כן מגיב בד"כ זה בגלל שהלקוח צודק ואנשים סתם "יורדים" על פותח השרשור.

הפעם זה ההיפך! אתה הוא זה שטעה, עשית מעשים אימפולסיביים ללא הצדקה.

גם לי היתה פעם בעיה עם משלוח מ-TMS (המחשב הגיע שבור לחלוטין), אבל זאת כנראה היתה בעיה של UPS ולוא דוקא של TMS, לאחר שיחה עם אחד הנציגים שלהם נמצא פיתרון לבעיה.

חבל שאתה סתם קופץ למעשים פזיזים...

פורסם
  • מחבר

משלוח עם UPS עד הבית בהזמנה עד 2500 שקל עולה 45 ש"ח היום.

בחרת לבד בדואר רשום.

אז כנראה שלא שמתי לב שיש את האופציה הזאת טעות שלי.

חשבתי שיש אופציה למשלוח רק בדואר רשום אני תמיד מעדיף את האופציה היקרה יותר כי זה מגיע יותר מהר.

- - - תגובה אוחדה: - - -

אורן, אני לא נוהג להגיב לשרשורים וכאלה, וגם כשאני כן מגיב בד"כ זה בגלל שהלקוח צודק ואנשים סתם "יורדים" על פותח השרשור.

הפעם זה ההיפך! אתה הוא זה שטעה, עשית מעשים אימפולסיביים ללא הצדקה.

גם לי היתה פעם בעיה עם משלוח מ-TMS (המחשב הגיע שבור לחלוטין), אבל זאת כנראה היתה בעיה של UPS ולוא דוקא של TMS, לאחר שיחה עם אחד הנציגים שלהם נמצא פיתרון לבעיה.

חבל שאתה סתם קופץ למעשים פזיזים...

אתה כנראה לא מבין אין לי בעיה שהמשלוח הלך לאיבוד בדואר אין לי בעיה עם העיכוב גם אם הוא היה מגיע שבור גם עם זה לא הייתה לי בעיה.

הבעיה שלי זה ההתייחסות שאתה מטלפן לחנות אחרי שרכשת ממנה מוצר שמתעכב מכל סיבה כלשהי ואתה משאיר הודעה שמנהל החנות יחזור אליך ואף אחד לא חוזר אליך

ואתה מקבל תשובות לא מספקות פה יש לי בעיה וזה עניין השירות. תבין המוצר לא מעניין אותי בכלל הגיע לא הגיע העניין מבחינתי זה ההתייחסות וזה שווה לי יותר מכסף.

ופה לפי דעתי ושוב לפי דעתי כל אחד שרוצה יכול לחלוק עליי אבל זה מה שאני חושב יכול להיות שאני טועה אני לא מתבייש להגיד טעיתי אבל אני רגיל ליחס שונה מהמקומות שאני קונה מהם

במיוחד בחנויות בחו"ל זה מה שנקרא תודעת שירות ופה לצערי בארץ להרבה חנויות אין את זה.

ועל זה אני מאמין שהרבה לא יחלקו עליי אתה יכול להיכנס לאתר של הרשות להגנת הצרכן ושם אתה תראה הרבה מקרים ובהרבה מהמקרים זאת בעיית שירות.

נערך על-ידי orenhazan

פורסם

תן לי להבין, פתחת פוסט אחרי שביקשת מחברת האשראי לבטל, למרות שאמרו לך שתקבל תשובה תוך 48 שעות? אולי אני לא גאון בתחום אבל כמו שאמרו פה, לא ננת לנסות לתת לך פיתרון וואלה אם הייתי בעל החנות אחרי שביטלת גם אני לא הייתי מתאמץ בכלל בשביל לקוח כמוך.

אתה מוזמן להשוות לאלף חנויות ועדיין אני אחשוב שהבעיה אינה בשרות אלא בך, מה שאתה עשיתזה בעצם לומר "היי, נתתי לכם כסף, בואו תתפללו לפני..." ובפן האישי- ראבק בנאדם, בוקר אור, לא נתת לאף אחד לעזור לך, ואיבדת פרופורציות בין מה שקרה למה שכתבת ותיארת, מה נראה לך? שמי יהיה בעדך..?

פורסם
  • מחבר
תן לי להבין, פתחת פוסט אחרי שביקשת מחברת האשראי לבטל, למרות שאמרו לך שתקבל תשובה תוך 48 שעות? אולי אני לא גאון בתחום אבל כמו שאמרו פה, לא ננת לנסות לתת לך פיתרון וואלה אם הייתי בעל החנות אחרי שביטלת גם אני לא הייתי מתאמץ בכלל בשביל לקוח כמוך.

אתה מוזמן להשוות לאלף חנויות ועדיין אני אחשוב שהבעיה אינה בשרות אלא בך, מה שאתה עשיתזה בעצם לומר "היי, נתתי לכם כסף, בואו תתפללו לפני..." ובפן האישי- ראבק בנאדם, בוקר אור, לא נתת לאף אחד לעזור לך, ואיבדת פרופורציות בין מה שקרה למה שכתבת ותיארת, מה נראה לך? שמי יהיה בעדך..?

נערך על-ידי orenhazan

פורסם

אורן אני מקווה שלקוח כמוך לא יהיה לי בעבודה, עברתי על השרשור ובתור אחד שעובד הרבה עם דואר ישראל אני לא רואה שום בעיה עם השירות שקיבלת.

זה קל מאוד היום להיכנס לפורום ולרדת על חנות בלי סיבה כמו שאתה עושה, כמו שאתה מצפה מהחנות לשירות טוב אתה גם צריך לדעת איך להתנהג בתור לקוח, לא מספיק שאתה יכול לפגוע להם בעסק עם השרשור שלך אתה גם הולך מאחורי הגב שלהם לחברת אשראי ומבטל את העסקה שזה לא בדיוק טוב לחנות.

הבעיה שלך היא בסופו של דבר עם דואר ישראל (שהם באמת בעיה גדולה) ולא עם TMS.

פורסם
עשיתי את זה רק אחרי שראיתי שאין התייחסות ביטלתי רק ביום חמישי.

נראה לך שאני יחכה חודש לבדיקה שלהם.

אתה יודע אני שם לב למשהו מעניין בפורום הזה תמיד שמישהו יש לו טענה כל שהיא נגד חנות מסוימת שהוא קיבל שירות לא טוב כולם ישר מנסים להצדיק את החנות ולא אותו.

אני שם לב לזה בהרבה פוסטים שאנשים פותחים פה על כל מיני תלונות שיש להם וישר מתקיפים אותם שהם לא בסדר והחנות לא אשמה וכדומה.

אני לא יודע מאיפה זה בא ולמה זה ככה.

השירות פה בארץ לוקה בחסר. אני מזמין הרבה מחו"ל ותאמין לי זה עולם אחר איזה שירות גם של חברות השליחויות DHL UPS וכדומה איפה הם ואיפה דואר ישראל.

רק שתבין אני מזמין חלק למחשב מחו"ל תוך 72 שעות הוא אצלי עם DHL כולל שחרור מהמכס אומנם המשלוח יקר אבל זה לא מעניין אותי אני על שירות מהיר ויעיל מוכן לשלם הרבה מאוד כסף.

אני משתדל להזמין כמה שיותר בארץ כי אני חושב שזה חשוב לתת פרנסה לחנויות פה אצלנו אבל השירות זה משהו שלפעמים מכריע את הכף.

חבל ש TMS לא מאפשרת לשלוח את המוצרים עם חברת שליחויות ולא עם דואר ישראל אז הכל היה נראה אחרת.

אני בקרוב הולך לשדרג שוב את המחשב לוח אם, מעבד ,זיכרונות, ומסך ואין ספק שאני יעשה את הקנייה לא פה.

היי אורן מספר דברים-

קודם כל בדרך כלל בפורומים יש לא מעט אנשים וזה טבעי שתהיה יותר מדעה אחת. זה שבכל הדיונים בפורום הזה כולם ישר מנסים להצדיק את החנות זה פשוט לא נכון.

חשוב לדעת לקבל חוות דעת של אנשים אחרים גם אם הם לא מוצאות חן בעינך (במיוחד כשאתה בעל עניין), אולי לא להסכים לה אבל לפחות לתת לה מחשבה.

בקשר לדיונים ספציפית בקשר לחנויות ישראליות רובנו דואגים לא לשפוט מהר מדי כי מוניטין קל לקלקל בקלות אבל קשה לבנות. כראיה, עובדה שהעדת בעצמך שקנית הרבה פעמים בTMS והיית מרוצה,

פתחת כל פעם דיון על כמה היית מרוצה? לא. ובפעם היחידה שלא היית מרוצה דאגת לציין זאת? כן.

לגופו של עניין, מהתיאורים שלך ברור לי שהשירות לא היה 100%. הם נפלו בשירות הטלפוני, היית צריך "לרדוף" אחריהם, וכשכן ענו לך לא נתנו לך שום מסגרת זמן. מצד שני, השירות שלהם גם לא היה 0אחוז או לא כ"כ גרוע כמו שאתה מציג את הדברים.

הם כן שלחו את המוצר בזמן, ופנו לבירור לדואר ישראל. לא הייתה כאן התעלמות מוחלטת.

נפל המטבע ולצער שני הצדדים דואר ישראל פיקששו פה. (ובכוונה זה מטבע כי עם הדואר שלנו זה באמת 50-50)

אז נכון שהשירות נמדד כשהדברים דווקא לא הולכים חלק אבל עדיין אני חושב שלבטל עסקה עוד לפני שעברו 10 ימי עסקים זה דיי פזיז.

ובכל מקרה, לבטל את העסקה במקרה שלך מרגיש כמו גחמה רגעית. היית יכול לדרוש מTMS צפי זמנים ברגע שהחזירו לך את המייל שהם פנו לדאור,

ובמידה ובאמת היו נותנים לך זמן מגוחך- לבטל את העניין או לחילופין לחכות את הסופש ולראות אז לאן הרוח נושבת.

תפסיק לנופף בדגל הזה שלדואר לוקח חודש לבדוק כי גם אם כן זה לא רלוונטי, עם זה החנות צריכה להתמודד ולא אתה. אם החנות הייתה אומרת לך חודש, הייתי מבין אותך לגמרי.

ולסיום טיפ קטן- לא לסמוך על דואר ישראל כשיש גשם.

נערך על-ידי stojakovic

פורסם

לדעתי הרוב כאן תומכים בחנות (כמוני) בשל 2 סיבות עיקריות:

1. פנית לחברת האשראי בדרישה לביטול החיוב (העסקה) לפני שניצלת את זכויותיך כלקוח כחוק (ביטול עד 14 ימים לאחר קבלת המוצר בהזמנה באינטרנט וכו')

היו לך אפשרויות אחרות. יכולת לבקש מ-TMS לבטל עסקה (שאם המוצר יגיע אליך, תחזיר להם אותו על חשבונך), ותקנה מחנות אחרת בו-זמנית.

2. TMS שלחו את המוצר בדואר רשום דרך דואר ישראל. ידוע וצפוי כי דואר ישראל לא ידוע כדואר מהיר במיוחד.

לעיתים אני קיבלתי דואר רשום מעסקים בארץ לאחר כשני ימי עסקים וכאלה שלקחו הרבה יותר.

זה דואר רשום, לא שליחים. כאזרח במדינה שקונה באינטרנט אתה צריך לדעת שהזמנים של הדואר לא בדיוק מדויקים.

קיריל כתב שהיתה אפשרות של שליח עד הבית ב-45 ש"ח. בהזמנה דרך האינטרנט רואים שיש אופציה כזו:

dXFMtdi.png

אני כמוך איתם, תמיד מעדיף ללכת לאסוף בעצמי מהחנות. עושה הזמנה באינטרנט ואוסף מהחנות.

אם עשית הזמנה טלפונית היית פשוט צריך לשאול אם יש משלוח מהיר יותר.

אם זה היה דרך האינטרנט, אז רואים את כל האופציות.

וכלקוח, תחשוב על בעל עסק שמקבל ביטול עסקה מחברת האשראי ועל הטפסים שצריך למלא אחר כך למה הלקוח ביטל בצורה שביטל וכיצד העסק מפסיד נקודות אמון אצל חברת האשראי.

זה לא רק השפעה מהעסקה שלך אלא משפיע על עסקאות עתידיות ואמון העסק אצל חברות האשראי.

זה צעד קיצוני מאוד לפנות לחברת האשראי בביטול עסקה בסך הכל כשבוע לאחר ביצוע העסקה.

פורסם

אבל הוא "רגיל לחווית קניה אחרת". זה לא לרמה שלו.

פורסם
אני רואה שהבנת הנקרא זה לא הצד החזק שלך אני מציע לך להתאמן קצת זה רק יעזור לך בחיים.

מוכן להתאמן איתך, ועל הדרך אולי גם ללמד אותך קצת.... זה יעזור לך יותר מלי בחיים- תאמין לי.

עריכה: ד"א אני מציע לך לשבת גם על הדרך ולעשות חושבים עם עצמך- אם הרבה אנשים אומרים לך X ואתה חושב Y- לא תמיד Y זה הנכון למרותש הוא נראה לך ככה...

נערך על-ידי tendo

פורסם
  • מחבר
אבל הוא "רגיל לחווית קניה אחרת". זה לא לרמה שלו.

נערך על-ידי orenhazan

פורסם

ובכל זאת הגבת לו :)

אגב , קיבלת מספר מעקב ? (דואר רשום מגיע עם מספר בדרך כלל).

פורסם
  • מחבר
ובכל זאת הגבת לו :) אגב , קיבלת מספר מעקב ? (דואר רשום מגיע עם מספר בדרך כלל).

תקוע מה 31.12.14 על אותו סטטוס.

RR481440363IL

דבר הדואר האמור התקבל למשלוח בתאריך 31/12/2014 באמצעות יחידת הדואר אזור תעשיה אשר בחולון. דבר הדואר האמור יצא מיחידת הדואר אזור תעשיה אשר בחולון להמשך תהליך העברתו.

נערך על-ידי orenhazan

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים