לא קלה דרכנו: הליבות הגרפיות מהדור הבא של AMD ו-NVIDIA מתעכבות - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לא קלה דרכנו: הליבות הגרפיות מהדור הבא של AMD ו-NVIDIA מתעכבות


taltarablus

Recommended Posts

הסיבה לעיכוב הינה החוסר בשבבים בליטוגרפיה מתקדמת של 20 ו-16 ננומטרים, המסופקים למטרות אחרות ו\"דחופות\" יותר כמו לייצור שבבי סמארטפונים עבור חברות כמו אפל וקוואלקום

לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9c%d7%90-%d7%a7%d7%9c%d7%94-%d7%93%d7%a8%d7%9b%d7%a0%d7%95-%d7%94%d7%9c%d7%99%d7%91%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%92%d7%a8%d7%a4%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%94%d7%93%d7%95%d7%a8-%d7%94%d7%91%d7%90-%d7%a9/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ל2, אתה תראה את זה רק ב VOLTA ... סליחה _ (ז"א 2016)

כש4K יהיה במחיר נגיש לבית בעולם, רק אז תראה את הכרטיס המיוחל... _ (זה הכל מוכנן ומתוזמר... כל השלבים\הצעדים ההנדסיים האלו נועדו אך ורק למטרה של סחיטת כסף מהשוק... נו ומהטכנולוגיה כמובן)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגובה שגרתית של אורןאורן1911 וכמו השאר ראויה להתעלמות.

לא צריך להיות אנליסט בשביל לדעת שהיום נהנית ממכירות כרטיסי המסך שלה. בקרוב מוצרי אמצע השוק יביאו עוד מכה, אז למה למהר. בנוסף יש מספיק מקום להרגע ולהתרווח לפני שמוצר חזק מ980 על 28 ננומטר יוכל להביא עוד מכה. לאט לאט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

djelectric

תגיד אתה רוצה להתקדם בחיים או שאתה רוצה להיות תקוע על אותה טכנולוגיה?

לא אמרתי שהיא יותר טובה, היא יותר משתלמת, למה כל שנה צריך לקנות כרטיס מסך ב-1800 2000 שקל כדי להריץ על הכי גבוהה?

פעם זה לא היה ככה כרטיס מסך שעולה 2000 שקל היה מחזיק 2-3 שנים, שיעשו כרטיס כמו בנאדם לא כל שנה.

כל הפורום הזה לא מבין בשיט העיקר שקניתי מחשב שנה שעברה המליצו לי על המחשב הזה שאני יריץ כל משחק על הכי גבוהה שנתיים

i5 4670+gtx 770 2gb+16gb בסוף זה מסתבר שזה לא נכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מקווה שאתה מבין את הניגודיות בהודעה שלך, וזאת מקור הביעה.

רוצה להתקדם, וזה בדיוק מה שקורה משנה לשנה. אז למה כל שנה לקנות כרטיס ב1800 כדי להריץ על מקסימום? כי כל שנה תקרת האיכות עולה.

הגיון בסיסי ביותר, הביצה והתרנגולת. תחשוב על זה מעט, ורק אז תגיב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורןאורן1911, אז תן לי לפשט את מה שאתה אומר.

אתה לא רוצה לקנות כל שנה כרטיס מסך כדי להריץ בגרפיקה הכי גבוהה.

אז במקום זה קנית קונסולה שבעשר השנים הקרובות תריץ באופן עקבי את כל המשחקים על הגרפיקה הכי גרועה (!) ?

זה כמו שבן אדם יגיד שהוא מפחד למות בתאונת דרכים אז הוא מתאבד לפני שזה חס וחלילה יקרה לו. מנעת את הבעיה שלך על ידי זה שוידאת שהבעיה שלך תתקיים ברמה הכי גרועה שלה מהשניה הראשונה. כל הכבוד.

מה עוד שהנקודה העיקרית שלך, שהיא שצריך לקנות כל שנה כרטיס מסך כדי להנות מהגרפיקה הטובה ביותר, היא שטות מוחלטת. עזוב שה 770 עוד היום מסוגל להריץ הכל על מקסימום (אתה כנראה צריך לבדוק איזה בעיה יש לך במחשב אם אתה לא מסוגל לעשות את זה) אתה צריך להבין שבשוק הפיתוח של המשחקים יש שנות קפיצה שלא קשורות לחומרה הקיימת. השיפורים בין כרטיסי מסך הם גדולים ועקביים, ואתה טועה בכך שאתה מאשים את NVIDIA ו בזה שהן מעכבות את הטכנולוגיה. להפך, הם בחוד החנית האפשרי. הן מיישמות בכרטיסים שלהן טכנולוגיות שמפתחי משחקים נמנעים מהן עד לנקודה מסויימת. אני אתן לך דוגמא: נניח שחברת פיתחה , נקרא לה "איציק פילטרינג" והיא קיימת רק בסדרה הכי חדשה של כרטיסי המסך שלהם, סדרה 9XX. מפתחי משחקים לא ישקיעו בהוספת האופציה "איציק פילטרינג" למשחקים שלהם בינתיים כי אחוז קטן מהשוק יש לו את סדרה 9XX. שנה הבאה הטכנולוגיה תהיה קיימת בשתי סדרות, שנה אחרי בשלוש, וכן הלאה.

בשלב מסויים הטכנולוגיה תהפוך לסטנדרט, תהיה קפיצה דרסטית באיכות משקים, וזה יהיה מורגש יותר מהקפיצות בשנים קודמות.

זו דוגמא אחת למשהו שמוביל לקפיצה טכנולוגית במשחקים. דבר שני ומשמעותי מאוד (בינתיים) אלה הקונסולות. כל עוד מפתחים היו צריכים לדאוג לפתח משחק שירוץ על PS3 או XBOX360 הם יצרו אותם בבסיסם פחות דורשניים. ברגע שיצאו חדשות שמסוגלות לתמוך בטכנולוגיות חדשות יותר הקפיצה בשוק הגיימינג הייתה מאסיבית יותר. זאת אומרת שכרטיס מסך מסדרה שיצאה מיד אחרי היציאה של חדשות יהיה הכרטיס מסך שיחזיק הכי הרבה זמן ביחס לנקודת הקניה שלו. כרטיס מסך שנקנה שנה לפני יציאת סדרת חדשה יצטרך להתמודד עם קפיצה טכנולוגית גדולה יותר ככל שיעבור הזמן, וכך גם ה-770 שלך ששנה אחריו יצאו הקונסולות החדשות.

בכל מקרה, אין קשר לחברות כרטיסי המסך, שלהזכירך מייצרות גם את כרטיסי המסך של הקונסולות, ככה שלברוח מהן על ידי קניה של מוצר שגם מכיל את הטכנולוגיה שלהן זה לא הכי חכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אינטל מאוד מתקשים עם ה 14nm, כל כך מתקשים שמסתמן ש TSMC, GloFo וסמסונג יישרו קו בשנים הקרובות. יש הבדל גדול בין לעבוד על תהליך יצור וליצר באחד.

אני לא מבין למה אנשים פה כל כך מתמקדים בגודל של הטרנזיסטור, אם יש משהו שה GTX900 הראה זה שאפשר להביא שיפור גדול גם אם נשארים בתהליך יצור הקיים. הכרטיסים האלה עובדים בהספקים יחסית נמוכים ואין סיבה שלא יהיה אפשר ליצר ליבה גדולה יותר וחזקה יותר שתתקרב לצריכת הספק של הדור הקודם.

בקשר ל , בחלק מהמקומות כתוב שהם מעבירים את היצור ל GloFo כי התהליך יצור שלהם עדיף. אני לא יכול להגיד יותר מזה כי אני לא יודע אם התהליך שלהם יותר טוב ואני לא יודע אם באמת יעבירו את היצור למקום אחר.

אני בכלל לא מבין למה מאשימים את ו NVIDIA, זה לא שהם נשארים מאחור מבחירה, אין להם מפעלי יצור, הם משתמשים במה שמאפשרים להם. כרגע TSMC לא יכולים לספק להם משהו אחר כי APPLE ו QUALCOMM מתנחלים על הפסי יצור וכל אחת מהן גדולה בכמה סדרי גודל מ ו ביחד...

נ.ב.

בקשר לקונסולות, לפני כמה זמן דברו על זה ש SONY ו AMD עובדים על שינויים שיאפשרו להוציא SLIM, בין השינויים האלה היה מעבר להתליך יצור מתקדם יותר, כנראה ל 2016/7. סביר להניח ש MS יושבים ל AMD על הראש בשביל אותו הדבר ומסתמן שגם מישרים קו. בקיצור אתם קונים מחשב שמבוסס על רכיבים של AMD שחלשים בהרבה ממעבדי ה FX המזדקנים והכרטיסי מסך האחרונים של החברה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חמוד אתה :kiss:

המידע הזה מגיע מאינטל ישירות, הם בשום שלב לא הסתירו את זה שהמעבר הזה היה להם קשה במיוחד, הם גם שחררו גרפים והרבה מידע למשקיעים (וכמובן שמהר מאוד המידע הזה היה זמין לכולם). עכשיו נראה כאילו הכל עובד כמו שצריך אבל עד לפני כמה חודשים אחוז הפגמים ביצור היה גבוה בהרבה מבתהליך היצור הקודם וזה אומר ירידה ברווחים. בפועל הם הגיעו לנתונים שהם רצו רק ברבעון האחרון וכתוצאה מזה הרבה מוצרים עברו דחיות קלות. סביר להניח שגם במעבר הבא יהיו דחיות אז אל תמהר להכריז על יצור ב 2016.

לשם השוואה TSMC התחילו ליצר מעבדי RISK ב 16nm (אין להם תוכנית ל 14, משם המעבר יהיה ל 10) וב 2015 יופיעו מוצרים ראשונים כאשר רובם יגיעו בסוף השנה, הרשימה כוללת הרבה חברות כולל . אם עד לפני כמה זמן דברו על זה שלאינטל יש יתרון טכנולוגי של כמה שנים על פני המתחרים נראה כאילו עכשיו היתרון הזה הרבה יותר קטן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

HuGeMouTh

אינטל מתקשה בתהליך ייצור של 14ננומטר? תגיד לי, מאיפה אתה קורא את השטויות האלו? אתה עובד של אינטל? היית באירלנד? אני מבקש ממך להפסיק להפיץ שטויות.

קודם כל ודבר ראשון, אתה מודע לעניין שבשנה הבאה ( 2016 ) מתחיל תהליך ייצור פיזי בקרית גת של 10 ננומטר כן? ישראל תהיה הראשונה אשר תייצר בתהליך ייצור של 10 ננומטר ואת ההקטנה ההבאה, נשארת כאן לפחות 10-15 שנים.

"חחחח" מתקשים ב 14... כרגע המפעל של מיקרון לשעבר מופשט ומוכן מבחית התשתית למכונות של ה 10 ננומטר ידידי... תוריד את כובע האלומיניום מהראש.

צעיר.

תפסיק להפיץ את השטויות שלך ברשת.

למה אתה כן עובד / היית באירלנד ?

אולי היית , היית גם יודע שהם מתקשים מאוד בתהליך הייצור , בגלל זה גם הייצור של הטכנולוגיה העתידית נדחה כל פעם .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...